Mulla on ihan hassu poikaystävä. Sillä on koko ajan ihan hirveä halipula
Se selittää sitä sillä että kun on lähtöisin rikkinäisestä kodista (alkoholin liikakäyttöä) jossa ei koskaan halattu eikä näytetty lämpimiä tunteita. Eilenkin se vaikeroi mulle että mikä siinä on kun ei millään saa sitä halausta. Pitäisikö pistää mies vaihtoon?
Kommentit (32)
1 keskikokoinen kaalinpää
3 porkkanaa
5 perunaa
1 Sipuli
2 l vettä
4 lihaliemikuutiota
10 maustepippuria
meiramia
1-3 rkl siirappia
500 g lammas-/sika-nautajauhelihaa
Haliminen ei maksa mitään, joten anna palaa, sisko!
Laita vaihtoon ja viikon kuluttua itket täälä "miksi kukaan mies ei huoli minua".
Mikä teitä naisia vaivaa.
Okei, mulla just päinvastoin. Meillä ei lapsuudenkotona halailtu, ja mua lähinnä puistattaa ajatus, että joku tulee niin lähelle.
Miksi pihtaat haleja?
Etsikää uudet. Poikkikselle halaileva tyttöystävä ja sulle sitten sellainen etäisempi mies.
Minä tarvitsen ja haluan paljon kosketusta. Jos mies ei annna, ei sovita toisillemme.
Ap, miksi et halua täyttää kumppanisi tarpeita? Ajat häntä kohti käytösongelmia tai pahoinvointia. Jos ette sovi yhteen, erotkaa.
Mun mies tulee aina lähelle ja huutaa ”Hali!” Jos en just silloin jaksa halata sitä, se kysyy, että eikö saa haliakkaan. Se on ovela. Iltaisin nukahdetaan kädet kiertyneinä toistemme ympärille.
Olen samanlainen ja samalla taustalla, tosin en tiedä onko tämä enemmän joku luonteenpiirre.
Hyvä ja herkkä mies ei ansaitse sinua, ap. Sinuna pitäisin kiinni tuollaisest aarteesta. Minäkin tykkään, kun on paljon hellyyttä. Vasta kolmas mies osoittautui sellaiseksi. Vieläkin yli 10 vuoden jälkeen hän saattaa yhtäkkiä ottaa kiinni kädestäni ja suudella jokaista sormea erikseen. Olen silloin onneni kukkuloilla.
Taitaa olla kaunista poikarakkautta mitä ap kertoili.
Kuulostaa miehen tekemältä aloitukselta. Puhuisiko joku nainen "hassusta poikaystävästä" jolla on halipula?
Vierailija kirjoitti:
Olen samanlainen ja samalla taustalla, tosin en tiedä onko tämä enemmän joku luonteenpiirre.
Mulla kanssa. En muista, että koska olisin kieltäytynyt halaamasta yhtäkään eksää tai nykyistä. En pysty tajuamaan miksi niin edes tekisi.
Lapsuudenkodissani ei ollut alkon liikakäyttöä, mutta kumpikin vanhemmistani oli erittäin ura- ja rahakeskeisiä ihmisiä. Siellä ei juuri tunteilla pelattu. Kummankaan syliin ei ollut mitään asiaa, eikä halauksista ollut tietoakaan. Kerrankin huusin teininä äidilleni, että mitä minun oikein pitää tehdä, että saisin sinulta edes yhden halauksen. Äitini katsoi vain ikkunasta ulos ja mutisi jotain jostakin kolmannesta sijoitusasunnosta.
Totta kai raha on elämässä tärkeää, ilman sitä ei kukaan tule toimeen, mutta rakkaus ja aito välittäminen menevät silti aina rahan ohi. Ainakin minun mielestäni. N44
Jos sinulle on jotenkin vaikeaa tai vastenmielistä antaa läheisyyttä kumppanille, niin erotkaa ihmeessä. Itse olen erehtynyt naimisiin asti kumppanin kanssa, joka ei halaa eikä pussaa vapaaehtoisesti, surettaa kun itse kaipaan paljon hellyyttä. Että jos ei alkuhuumassa kiinnosta läheisyys, niin tuskin tilanne tuosta paremmaksi muuttuu, sinua ärsyttää toisen halipula ja toista sinun halipihtaaminen aina vaan enemmän ajan myötä.
Vierailija kirjoitti:
3 porkkanaa
5 perunaa
1 Sipuli
2 l vettä
4 lihaliemikuutiota
10 maustepippuria
meiramia
1-3 rkl siirappia
500 g lammas-/sika-nautajauhelihaa
Unohtuko suola?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3 porkkanaa
5 perunaa
1 Sipuli
2 l vettä
4 lihaliemikuutiota
10 maustepippuria
meiramia
1-3 rkl siirappia
500 g lammas-/sika-nautajauhelihaaUnohtuko suola?
Lihaliemikuutioista tullee tarpeeksi suolaa. Voi toki lisätä oman maun mukaan.
Halipula? Oletteko te 3-vuotiaita?
Vaikka oonkin impannut liimaa alaaste impannut liimaa melkein ala asteen ajan niin silti ei imppaus jota tehnyt ala asteen ei haittaa mun elämää