Haluatteko että ennustan teille? (#2)
Tässä aiemmin aloittamani ketju, mistä voitte lukea muille tekemiäni ennustuksia ja vähän taustoja: http://www.vauva.fi/keskustelu/1754071/ketju/haluatteko_etta_ennustan_teille
Eli siis kysy jokin kysymys, vastaan saamieni tuntemusten perusteella :-)
Kommentit (378)
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 00:38"]
Miten monta lasta minulla tulee lopulta olemaan?
[/quote]
Yksi enemmän kuin mitä nyt on.
ap
Löytäisinkö vihdoinkin jonkun miehen itselleni? Pääsenkö tanskaan?
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 00:37"]
Millaisen mallin annan lapsilleni? Kuinka he kokevat elämänsä kotona?
[/quote]
Annat lapsillesi turhan pelokkaan ja varoivaisen mallin. Ole avoimempi ja suvaitsevaisempi. Lapsesi kokevat, etteivät heidän asiat kiinnosta tarpeeksi ja siksi heidän voi olla vaikea puhua asioistaan sinulle. Sinun tulee esittää heille selkeitä kysymyksiä heidän elämästään ja näytä, että sinua todella kiinnostaa. Älä tyydy vain kysymään kuulumisia ohimennen vaan esitä lisäkysymyksiä yksisanaisiin vastauksiin. Vietä enemmän aikaa lastesi kanssa ylipäätään.
ap
Onko minulla edessä muutto työn perässä vielä tänä vuonna vai tännekö jään?
[/quote]
Tulet muuttamaan tämän vuoden aikana, ja samalla raha-asiasi kohentuvat huomattavasti.
ap
Pitäisikö minun jatkaa puhelinennustajana? Se on raskasta hommaa, ja olen miettinyt lopettamista. Mitä teen?
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 00:39"]
Milloin saan parempi palkkaisen työn?
[/quote]
Nykyiseltä alalta et koskaan, mutta kouluttaudu pidemmälle. Silloin saat paremman työpaikan helposti, älä epäröi.
ap
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 00:40"]
Tuleeko ensimmäinen lapseni olemaan tyttö vai poika? Milloin hän syntyy?
[/quote]
poika. Hän syntyy ensi vuoden aikana.
ap
Miltä minun tulevaisuuteni näyttää opintojen ja työn suhteen?
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 01:01"]Pitäisikö minun jatkaa puhelinennustajana? Se on raskasta hommaa, ja olen miettinyt lopettamista. Mitä teen?
[/quote]haha ennusta ite itelles! xD
Minua kiinnostaisi löytää kivoja harrastuspiirejä, ja uutta sosiaalista elämää. Etsin kyllä itsekin, mutta olen kyllä aivan hoomoilasena sen suhteen että kuinka tämä lopulta käy?
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 00:41"]
Tuleeko huomenna ottamastani tatuoinnista hieno?
[/quote]
Tottakai :) hienompi kuin osaat odottaakaan.
ap
Mitä mulle tapahtuu saavuttamattoman(?) rakkauteni suhteen? Menetänkö hänet vai onko meillä mahdollisuus?
Elänkö elämäni ilman parisuhdetta? Entä kumpaa sukupuolta mahdollinen rakkauteni tulee olemaan ja milloin kohtaan hänet?
Milloin alan seurustelemaan? Kumpi tekee aloitteen? Miten opiskeluni sujuvat tulevaisuudessa?
[/quote]
Kevään aikana, sinun aloitteestasi. Opiskelusi tuottavat paljon työtä ja sinua kyllästyttää, mutta uuden ystävän avulla opiskelu muuttuu taas mieluisaksi.
ap
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 00:20"]
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 23:54"]
Toteutuvatko unelmani vuonna 2015?
[/quote]
eivät tämänhetkiset, mutta sinulle tulee uusia unelmia jotka toteutuvat todella pian niiden ilmaantumisen jälkeen!
ap
[/quote]
Kiitos. Mielenkiinotoista :)
- kysyjä
Menenkö naimisiin sen miehen kanssa, johon olen nyt ihastunut? Saammekko lapsen, jos saamme niin kumpaa sukupuolta? Kuka on biologinen isäni (esim. etunimi yms.)?
Mikä on tulevaisuuteni ammatti?
[/quote]
opettaja/ohjaaja
ap
Minkä ikäisenä kuolla kupsahdan
[/quote]
Oltuasi muutaman vuoden eläkkeellä.