Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isöäiti kuoli, olen raskaana.

Vierailija
05.01.2015 |

Jotenkin tuntuu uskomattomalta. Esikoinen tuli aikoinaan ns. heti, toista yritetty enemmän tai vähemmän kohta kuusi vuotta ilman tulosta

Tein plussatestin muutama päivä sitten samana iltana, kun läheinen mummoni kuoli - oli toki jo iäkäs, mutta perusterve ja siksi äkillinen, infektion aiheuttama kuolema oli kuitenkin yllätys. 

Ehkä mummo sitten teki tilaa tälle tulokkaalle... Jos raskaus päättyy onnellisesti ja tyttö tulee, niin ihan varmasti annan hänelle mummon nimen <3 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit sitten lapselle aina kertoa, että "sinun takia mummo kuoli."

Vierailija
2/7 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 23:19"]Jotenkin tuntuu uskomattomalta. Esikoinen tuli aikoinaan ns. heti, toista yritetty enemmän tai vähemmän kohta kuusi vuotta ilman tulosta

Tein plussatestin muutama päivä sitten samana iltana, kun läheinen mummoni kuoli - oli toki jo iäkäs, mutta perusterve ja siksi äkillinen, infektion aiheuttama kuolema oli kuitenkin yllätys. 

Ehkä mummo sitten teki tilaa tälle tulokkaalle... Jos raskaus päättyy onnellisesti ja tyttö tulee, niin ihan varmasti annan hänelle mummon nimen <3 
[/quote]

Tai - tiedätkin, mummosi sielu meni valmistautumaan syntymään teidän lapseksenne. Seuraa myöhemmin, tuleeko merkkejä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mummoni kuoli muutama päivä ennen kuin lapseni syntyi...uskon että hän teki tilaa uudelle tulokkaalle <3

Vierailija
4/7 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mummoni kuoli, kun kuopuksemme ollessa 2 kk.

minusta tuntuu hyvältä, kun en ole enää se suvun nuorin häntäpää vaan olen täällä keskellä...sukupolvien keskellä.

Vierailija
5/7 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummuni kuoli 2viikkoa ennen kuin esikoiseni syntyi. Olen kuullut näitä tapauksia enemmänkin.

Vierailija
6/7 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä synnyin 10kk vaarin kuoleman jälkeen

Vierailija
7/7 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummoni, jonka ei koskaan pitänyt tulla raskaaksi, alkoi odottaa äitiäni pian sen jälkeen, kun isomummoni, eli äitini mummo, kuoli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä