No nyt sitten se tapahtui :(
Eli alettiin harrastamaan seksiä ja aluksi kaikki meni ok. Otin suihin ja tämän jälkeen öljyn kanssa tissivedot. Sanoin että anna tulla siihen vaan, mutta mies käänsi minut takaapäin otettavaksi niinkuin viimeiset puoli vuotta. Löpähti siihen: olen lihonnut n. 8 kg puolen vuoden sisällä ja huomannut miehen haluavan aina takaapäin, ei kestä katsoa löllö vatsaa. Nyt kriisi päällä :(
Kommentit (5)
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 22:34"]
Eli alettiin harrastamaan seksiä ja aluksi kaikki meni ok. Otin suihin ja tämän jälkeen öljyn kanssa tissivedot. Sanoin että anna tulla siihen vaan, mutta mies käänsi minut takaapäin otettavaksi niinkuin viimeiset puoli vuotta. Löpähti siihen: olen lihonnut n. 8 kg puolen vuoden sisällä ja huomannut miehen haluavan aina takaapäin, ei kestä katsoa löllö vatsaa. Nyt kriisi päällä :(
[/quote] Tuliko nuo 8kg siis yhden päivän aikana puoli vuotta sitten? Vai jothuisiko tuo nyt jostain muusta kuin mahastasi? Koska tuskin se eka tai toka kilo mitk olis parisa kuukaudessa tullut olis niin paljon vaikuttanut asiaan.
Mun mies ei halunnut mua mistään päin viimeseen kahteen vuoteen, vaikkei ole tullut grammaakaan lisää ja vartalo on kiinteä.
Puolen vúoden ainaka tuli nämä kilot.
Miehellä kai se kriisi pitäis alkaa, jos pikkuheppi ei seiso. Lekurille aikaa varaamaan, mars!
Jaa, no laihduta.