Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

No nyt sitten se tapahtui :(

Vierailija
05.01.2015 |

Eli alettiin harrastamaan seksiä ja aluksi kaikki meni ok. Otin suihin ja tämän jälkeen öljyn kanssa tissivedot. Sanoin että anna tulla siihen vaan, mutta mies käänsi minut takaapäin otettavaksi niinkuin viimeiset puoli vuotta. Löpähti siihen: olen lihonnut n. 8 kg puolen vuoden sisällä ja huomannut miehen haluavan aina takaapäin, ei kestä katsoa löllö vatsaa. Nyt kriisi päällä :(

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, no laihduta. 

Vierailija
2/5 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 22:34"]

Eli alettiin harrastamaan seksiä ja aluksi kaikki meni ok. Otin suihin ja tämän jälkeen öljyn kanssa tissivedot. Sanoin että anna tulla siihen vaan, mutta mies käänsi minut takaapäin otettavaksi niinkuin viimeiset puoli vuotta. Löpähti siihen: olen lihonnut n. 8 kg puolen vuoden sisällä ja huomannut miehen haluavan aina takaapäin, ei kestä katsoa löllö vatsaa. Nyt kriisi päällä :(

[/quote] Tuliko nuo 8kg siis yhden päivän aikana puoli vuotta sitten? Vai jothuisiko tuo nyt jostain muusta kuin mahastasi? Koska tuskin se eka tai toka kilo mitk olis parisa kuukaudessa tullut olis niin paljon vaikuttanut asiaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei halunnut mua mistään päin viimeseen kahteen vuoteen, vaikkei ole tullut grammaakaan lisää ja vartalo on kiinteä. 

Vierailija
4/5 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolen vúoden ainaka tuli nämä kilot.

Vierailija
5/5 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä kai se kriisi pitäis alkaa, jos pikkuheppi ei seiso. Lekurille aikaa varaamaan, mars!