Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kohta tulee telkkarista Tuhkimotarinoita =)

Vierailija
05.01.2015 |

Kello 21 tulee kakkoselta Tuhkimotarinoita. Kuinka moni aikoo katsoa? Aihe on kiinnostava =)

Katja on kärsinyt koko elämänsä ajan vamman aiheuttamasta häpeästä. Nyt Katja haluaa häpeästä eroon. Stylisti Outi Broux auttaa Katjaa löytämään hukatun itsevarmuuden. Ohjaus Mape Morottaja. HD

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin. Toivottavasti tuo nainen uskoo jatkossakin itseensä ja on tytöille esimerkkinä. Harmi että tytöt peri tuon vamman.

Vierailija
2/28 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa tyttöjen puolesta:-(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä jäin miettiin, että eikö ne olisi voinu tsekata onko alkio perinnyt vamman? Vai voiko tuollasta tutkia etukäteen? Kun sanoi että piti alkio siirtää kohtuun. Kuitenkin pelkäsi että vamma periytyy.

Vierailija
4/28 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä nyt tiedä onko toi niin paha vamma.... vai heikentyykö toi kävely vanhemmiten esim pyörätuoliin? Tiedän monia joilla kaikennäköstä jalkavikaa ja käveled huonosti enkä oo koskaan ajatellut että he olis jotenkin vammaisia ja joutuisivat häpeämään itseään.

Vierailija
5/28 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

melkoista liioittelua ja draamanhakua

Vierailija
6/28 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 17:35"]Minua häiritsi se, että lasten riskiksi periä vamma arvioitiin 50%. Äiti sanoi, että jos joku ansaitsee vammaisen lapsen, niin hän (koska hän tietää mitä se on = osaa elää vammasien lapsen kanssa).  Ei antanut ajatustakaan sille mitä lapsi joutuisi kokemaan. Hän ja hänen halunsa tulla äidiksi oli fokuksessa koko ajan.

Mikä v*ttu siinä on, että omat (paskatkin) geenit pitää saada väen vängällä kiertoon?
[/quote]

Huh huh sentään mitä tekstiä! Oletko varma, että oma geeniperimäsi on täysin puhdas ja sairaudeton! Oletko kenties Hitlerin ajatusten kannattaja?

Vierailija
7/28 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset tulevat kyllä kärsimään vammasta.Itse olisin jättänyt lapset tekemättä,vielä kun 50. % mahdollisuus sairastua.

Vierailija
8/28 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 17:35"]

Minua häiritsi se, että lasten riskiksi periä vamma arvioitiin 50%. Äiti sanoi, että jos joku ansaitsee vammaisen lapsen, niin hän (koska hän tietää mitä se on = osaa elää vammasien lapsen kanssa).  Ei antanut ajatustakaan sille mitä lapsi joutuisi kokemaan. Hän ja hänen halunsa tulla äidiksi oli fokuksessa koko ajan.

Mikä v*ttu siinä on, että omat (paskatkin) geenit pitää saada väen vängällä kiertoon?

[/quote]

Sairastan periytyvää neurologista oireyhtymää ja olen onnellinen, että synnyin ja että elän. Olen myös kunnollinen veronmaksaja ja tulevaisuudessa hyvä äiti. 

Mielestäni kaltaistesi negatiivisten ihmisten kannattaisi ennemminkin miettiä, kannattaako lisääntyä.

Vierailija
9/28 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, että av-palstalla osataan päättää sekin, kuka saa lisääntyä! Huh! Katja on täysin kykenevä huolehtimaan perheestään ja tytöt ovat ihania. Kuka tahansa voi koska tahansa saada lähes minkä tahansa sairauden. Ehkä näillä palstahitlereillä ei ole tätä asiaa vielä sisäistetty.

Vierailija
10/28 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, äitihän ei pohtinut ainakaan ohjelmassa lisääntymistään yhtään lasten synvinkkelistä. Ainoastaan omien halujensa ja tyhjyyden tunteensa.

Vierailija
11/28 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli suuri riski saada iän puolesta ei terve lapsi koska olin jo yli 42 vee. Kävin istukkanäytteessä 2 kertaa. En tiedä oliko häikkää eka kerralla. Olin hyvin luottavainen että kaikki menee hyvin. En miettinyt mitä sitten jos on vammainen yms. Terve poikahan tuli komiasti keisarinkyydillä. Aivan mahtavaa, se on sellainen tunne jota ei voi enää kokea. 

Vierailija
12/28 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 18:04"]

Niin, äitihän ei pohtinut ainakaan ohjelmassa lisääntymistään yhtään lasten synvinkkelistä. Ainoastaan omien halujensa ja tyhjyyden tunteensa.

[/quote]

No onko tavallisilla mammoilla sitten jotain jalompia syitä lisääntyä? Paitsi tietty loistavan äärimmilleen jalostetun perimän saattaminen seuraavalle sukupolvelle, jotta maailma pelastuisi.

Katja on upea nainen, eikä hän tai lapsensa ole ansainneet tulla tällaisen keskustelun aiheeksi.

Lisäksi toivon sydämestäni, että kukaan lapsia haluava, mutta jostain melko harmittomasta sairaudesta tai riskistä kärsivä ei jätä perhettä perustamasta avhitlermammojen takia.

Vierailija
13/28 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 17:48"]Lapset tulevat kyllä kärsimään vammasta.Itse olisin jättänyt lapset tekemättä,vielä kun 50. % mahdollisuus sairastua.
[/quote]

Helppohan se on huudella, kun ei itse kuitenkaan ole samassa tilanteessa! Ääliö olet.

Vierailija
14/28 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 16:55"]En mä nyt tiedä onko toi niin paha vamma.... vai heikentyykö toi kävely vanhemmiten esim pyörätuoliin? Tiedän monia joilla kaikennäköstä jalkavikaa ja käveled huonosti enkä oo koskaan ajatellut että he olis jotenkin vammaisia ja joutuisivat häpeämään itseään.
[/quote]

Mitä sitten vaikka joutuisikin käyttämään pyörätuolia - ei se ole mikään kuolemantuomio tai automaattisesti seikka minkä takia ihmustä pitäisi sääliä. Harva pyörätuolia käyttävä haluaatai kaipaa sääliä. Hienoa vaan, että sellainen apuväline on keksitty.

Vierailija
15/28 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli muuten todella sievät kaksostytöt ja ihana perhe muutenkin. Tosi kauniisti myös mies puhui vaimostaan. Samoin Katja miehestään. Eihän sitä koskaan tulevaisuudesta tiedä vaikka keksitäänkin jokin helpotus tuohonkin vammaan. 

Vierailija
16/28 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli hyvä jakso ja Katja perheineen vaikutti mukavalta ja tasapainoiselta. Ihanaa, että olivat saaneet niin suloiset tytöt. Harmi tietysti, että olivat perineet äitinsä sairauden, mutta varmasti pärjäävät elämässään ja ovat onnellisia. Katja ainakin osaa heitä luotsata käytyään oman kipeän polkunsa läpi.

Vierailija
17/28 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä katsoin sitä eilen netistä, mutten ehtinyt alkua pitemmälle. Vaikuttaa hyvältä sarjalta!

Vierailija
18/28 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ja mihin tästä ketjusta on kadonnut liki puolet kommenteista?

Vierailija
19/28 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä, joka puhuit täällä paskojen geenien siirtämisestä. ..niin toivottavasti et ole ehtinyt vielä väen vängällä siirtää paska geenejäsi eteenpäin! !!!! Katjalla vamma jaloissa. ...sinulla päässä!!!

Vierailija
20/28 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heillä oli ihanan näköinen perhe. Kamalasti oli tullut kiusatuksi, varmasti osaa pitää huolen, että tyttärensä säästyvät kiusaamiselta. Hyvä, että ovat kaksoset niin saavat tukea toisiltaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan