Ketä palstahullua vihaat
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Tuo Sanna-hullu on aika rasittava. En edes avaa niitä ketjuja enää.
Kuka niistä?
Vierailija kirjoitti:
Mä oon varmaan täällä liian vähän kun en oo nähny pitkiin aikoihin ketään vakkarihulluista. Ehkä ammattivalittajaan törmäsin jossain ketjussa mutta siitäkään en oo ihan varma.
En vihaa heistä/meistä ketään.
Ammattivalittaja nyt on harmiton. Mutta Äitihullu on melko hirveä tapaus. Onneksi on vähentänyt kirjoitteluaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka niistä?
No niinpä. En tiedä onko yksi kirjoittaja, vai onko noita jankkaajia useampikin.
Viha on aika voimakas sana, mutta mieleen muistuu rokoteketjuihin spämmääjä, joka ei vaikuta kauhean älykkäältä, ja pilaa keskustelut spämmillä, haukkumisella jne. Saa aina paljon alapeukkuja. Aiheesta.
Ex-Postiukko on ihan skitso tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Ex-Postiukko on ihan skitso tapaus.
Kukas tämä on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juridisen sukupuolen itseilmoitusta koskevien ketjujen poistelijoita
Minä taas niitä ketjujen perustajia.
No mikset yksinkertaisesti pysy poissa niistä ketjuista, joista et pidä? Pakkoko ne on jatkuvasti poistattaa, jos muut haluavat keskustella. Ihmeellistä kontrollointia.
Viime päivinä törmäsin siihen paljon vettä juoneeseen, jolla on harha että kallo on sen vuoksi mennyt pilalle. Etsii plastiikkakirurgia pienentämään kalloaan.
Ja äitihu11u käväisi myös. Oli aika vaisu, henkarista ja talvitakista höpisi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka niistä?
Kaikki 2
En vihaa ketään mailmassa!Miksi antaisin vihan myrkytää mieleni?
Mä oon varmaan täällä liian vähän kun en oo nähny pitkiin aikoihin ketään vakkarihulluista. Ehkä ammattivalittajaan törmäsin jossain ketjussa mutta siitäkään en oo ihan varma.
En vihaa heistä/meistä ketään.