Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttävyyskysely, aina myöhässä/ aina ajoissa

Markov
29.10.2021 |

Olen itse aina sovittuina aikoina ajoissa paikalla. On kyse sitten töihinmenosta, lääkäriajasta, kokouksesta, lasten päivähoitoon menosta ym. Sitten on tämä tietty kansanosa joille se viisi minuuttia aikaisemmin lähtö sovittuihin tilaisuuksiin ei vaan koskaan onnistu. Mikä siinä mättää. Ihan sama onko selitys esim.kiire pienten lasten kanssa, erilaiset tekosyyt milloin mihinkäkin itsestä riippumattomaan syyhyn. Täysin ymmärrettävää että joskus käy näin mutta kuten jokainen hyvin tietää niin ne on aina samat ihmiset joiden elämänhallinta pettää tämän asian kohdalla. Todella ärsyttävää itsekkyyttä, toisten aliarviointia ja lähinnä erittäin junttimaista.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samalla tavalla ajanhallinnan puutetta on olla puoli tuntia etuajassa joka paikassa kuin myöhästyä. Ajallaan saapuminen on taitolaji.

Vierailija
2/3 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aina etuajassa ku inhoon sitä tunnetta että myöhästyn

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan samalla tavalla ajanhallinnan puutetta on olla puoli tuntia etuajassa joka paikassa kuin myöhästyä. Ajallaan saapuminen on taitolaji.

Olen usein puoli tuntia etuajassa, koska täällä pitkien matkojen maaseudulla pitää varautua siihen, että edessä kröttelee kilometrikaupalla iso maatalouskone tai tiekarhu, jota ei pysty ohittamaan. Mukana on aina kirja tai neule ja sään salliessa teen reippaan puolen tunnin kävelylenkin. Kenenkään kotiin en mene etuajassa, vaan kävelen ja soitan ovikelloa ajallaan.