Mistä kaunis päiväpeitto parisänkyyn?
Elloksen, Anntilan, Hobbyhallin, Stockan, Sokoksen, Tarjoustalon olen jo katsastanut eikä löytynyt mieleistä.
Kommentit (18)
Millainen on mielestäsi kaunis, minkätyylistä haet? Siitä olisi hyvä lähteä liikkeelle
No, itse en ole suomesta koskaan löytänyt, tilasin sitten nyt the white companyn alennuksesta haluamani silkkipäiväpeiton.
Soak and sleepilla oli kans hienoja.
Kertokaa vaan, jos joskus löydätte suomesta hienon päiväpeiton, suomessa myytävät silkkipäiväpeitotkin on rumia.
Tee itse tai teetä tilaustyönä, jos et osaa ommella. Kankaita löytyy.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 20:07"]
Millainen on mielestäsi kaunis, minkätyylistä haet? Siitä olisi hyvä lähteä liikkeelle
[/quote]
Hillitysti kiiltäväpintainen, kevyesti topattu, ei mitään runsasta kuvio-ommelta vaan enimmäkseen tasainen ja sileä. Väreinä ruskea, beige, persikka tai valkoinen, luonnonvalkoinen. Yksivärinen. Jotakin tämmöstä haeskelen.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 20:18"]
Ikea edelleen
[/quote]
Ikeassa olisi joo. Mutta kaikkein mieluiten olisin halunnut sen persikan värisenä. Eihän ne pahan hintaisia olleet, mutta värivalikoima vähän suppea. Kiitos kuitenkin vinkistä. En muistanutkaan Ikeaa.
Habitatin silkkipäiväpeitot on ihania! Meillä on sellainen, jossa yksi puoli on pinkki ja toinen munakoison värinen.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 20:34"]
Virkkoomalla...mut kauhia työ.
[/quote]
Joo mut ei. Ei sovi ollenkaan mun muuhun sisustukseeni. Vaikka sinänsä virkattuja töitä arvostankin.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 20:10"]
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 20:07"]
[/quote]
Tykkäisitköhän Luhdan Pilvi-päiväpeitosta? Myös valkoinen pelkkä untuvapeitto on kaunis ja menee päiväpeitosta :)
Hillitysti kiiltäväpintainen, kevyesti topattu, ei mitään runsasta kuvio-ommelta vaan enimmäkseen tasainen ja sileä. Väreinä ruskea, beige, persikka tai valkoinen, luonnonvalkoinen. Yksivärinen. Jotakin tämmöstä haeskelen.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 20:05"]Elloksen, Anntilan, Hobbyhallin, Stockan, Sokoksen, Tarjoustalon olen jo katsastanut eikä löytynyt mieleistä.
[/quote]
Luhta Home
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 20:10"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 20:07"]
[/quote]
[/quote] Ikea
Vierailija kirjoitti:
No, itse en ole suomesta koskaan löytänyt, tilasin sitten nyt the white companyn alennuksesta haluamani silkkipäiväpeiton.
Kertokaa vaan, jos joskus löydätte suomesta hienon päiväpeiton, suomessa myytävät silkkipäiväpeitotkin on rumia.
Mitähän tuollainen silkkipeitto on maksanut? Siis mitä luokkaa?
Vierailija kirjoitti:
Komppaan tätä.
Ikea