Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poliisin loistava neuvo kuinka häiriköstä pääsee eroon

Vierailija
29.10.2021 |

"Menet vaan oven taakse ja rimputat ovikelloa ja sitten keskustelette asioista kuten normaalit ihmiset"

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon soittanut useasti poliisit hiljentämään mekkaloivat naapurit. Aina ne on tulleet. Ikinä ei ole muuta ehdotettukaan. Lopulta nää häiriköt tajus muuttaa kun ymmärsivät että AINA tullaan puuttumaan kun eivät osaa olla ihmisiksi.

Vierailija
22/65 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo poiketa kuin muutenkin paikalla. Joku pikaruokala lähellä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on sanottu että jätä hänet rauhaan.

Minulle sopii. Vaikka kuinka tekee kiusajuttujaan, en enää vastaa niihin.

Olen aiemmin tehnyt sen virheen.

Kiitos

Ap

Vierailija
24/65 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei humalaisten, huumepäisten tai harhaisten kanssa voi ”keskustella kuin normaalit ihmiset”.

Kiinnostaisi kyllä tietää että eikö tuollainen neuvoa poliisilta ole jonkunlainen virkavirhe. Voiko poliisi edes kieltäytyä antamasta apua.

Vierailija
25/65 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii kunhan otat prätkäkerhon mukaan sinne ovelle.

Vierailija
26/65 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan soitto poliisin neuvontaan.

Olen myös saanut neuvon ottaa kunnolla turpaani. Sitten olisi TODISTEET.

Ihanaa kun on ammattilaisia huolehtimassa ihmisen turvallisuudesta.

Ap

Mun kaverin naapuri poltti psykoosissa tupakkaa kotonaan ja väitti, että tupakansavu hänen kämppäänsä tulee sieltä mun kaverilta, koska tää naapuri poltti avonaisen ikkunan äärellä ja kuvitteli, että savut menevät ulos, eivätkä jää sinne kämppään. Hän oli ilmoittanut tupakansavusta kämpässään isännöitsijälle, talonmiehelle jne. Siellä oli käyty sitten katsomassa, että savu ei tule tältä kaveriltani, koska häneltä ei mene edes ilmakanavia sinne naapuriin, eikä polta kämpässään tupakkaa jne.

Tää naapuri oli sitten ilmaantunut rimputteleen ovikelloa ja kaveri avasi, kun halusi puhumalla selvittää asiaa, niin tää naapuri oli latassut suorilta turpaan, ilman mitään puhumista. Kaveri soitti poliisit, jotka tulivat rinkutteleen sen naapurin ovikelloa, joka ei sit avannut, ja poliisit sanoivat, että koska asiasta ei ole mitään todisteita, asia jää sit siihen. 

Kaverilla nokka ja silmälasit rikki.

bs

Vierailija
27/65 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tallenna aina puhelut viranopmaisten kanssa. Sitten menet ottamaan turpiin.

Vierailija
28/65 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei poliisi ole ainoa joka osaa neuvoa. Meillä rajaton anoppi , kysyttiin psyk. alan ammattilaisten neuvoja. Ensin kuultiin minua ja miestä , ammattilaiset kuunteli lasin takana (opetustilanne) sen jälkeen ammattilaiset piti tunnin neuvottelun jonka tulos oli  "teidän pitää anopin kanssa keskustella tilanteesta". Olin ja olen vieläkin sanaton .

Vierailija
29/65 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei poliisi ole ainoa joka osaa neuvoa. Meillä rajaton anoppi , kysyttiin psyk. alan ammattilaisten neuvoja. Ensin kuultiin minua ja miestä , ammattilaiset kuunteli lasin takana (opetustilanne) sen jälkeen ammattilaiset piti tunnin neuvottelun jonka tulos oli  "teidän pitää anopin kanssa keskustella tilanteesta". Olin ja olen vieläkin sanaton .

Meille tuli sama ohje sosiaalityöntekijöiltä, kun oli hankala tilanne esimurrosikäisen lapsen kanssa kotona. "Teidän pitää keskustella kotona säännöistä". Peruin loput käynnit kun muuta apua ei saatu. Sitten tulikin merkintä yhteistyöhaluttomasta äidistä... jotenkin mennyt usko näihin ammattilaisiin.

Vierailija
30/65 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol. Jos olisin mennyt oven taakse, en olisi enää hengissä. :D Kiitos poliisi.

Vierailija
31/65 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaajat haluavat loistavia asioita.

Vierailija
32/65 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on täysin korruptoitinut.

Poliisin kuuluu häätää tuollaisen naapurin mutta suomalaiset ottavat nykyään idioťísmin mielummin vastaan kuin terveen fiiliksen.

Vierailija
33/65 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri yllätys, että suomalainen pellepoliisi ei hoida töitään.

Tosin ymmärtäähän sen, liian kiire hakata juoppoja putkassa, kähmiä humalaisia naisia ja myydä huumeita.

Kivana bonuksena viime päivien "Ai mies nussi vaikka sanoit ei? Eeeei ole mitään ongelmaa, mee himaas siitä haaskaamasta meidän aikaa." -uutiset.

Eivät sentään ole vielä häke-kusipäiden tasolla. "Saatko pataan naiselta? Lol xD"

Vierailija
34/65 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häiriköstä pääsee eroon

1.hanki todisteet, vie asia viranomaisille

2.vedä turpaan tai uhkaile

3.aloita vainoaminen

4.tapa se sika

5. Häiriköstä pääsee eroon niin että poliisi soittaa taloyhtiölle ja sanoo että tämän ja tämän asukkaan pitää häätää poliisin käskystä.

Vierailija
35/65 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi uskoa että poliisissa ollaan näin naiveja. Lähde, kiitos.

Ihan mahdollista. Olihan poliisin neuvo ahdisteluunkin, että voi helistellä avainnippua ja näin pelottaa ahdistelijan pois.

Vierailija
36/65 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli taas fiilis jostain käänteisestä psykologiasta. Vaikka onhan sitä varmaan poliisejakin, joiden mielestä muijat on turhasta valittavia heikkohermoja olkoon tilanne mikä tahansa muu kun tapon yritys.

Vierailija
37/65 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen on maailman iďiootein naapuri kaikista maapallon kansalaisista.

Vierailija
38/65 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä hyvä neuvo kun avainten kilistely!

Vierailija
39/65 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon soittanut useasti poliisit hiljentämään mekkaloivat naapurit. Aina ne on tulleet. Ikinä ei ole muuta ehdotettukaan. Lopulta nää häiriköt tajus muuttaa kun ymmärsivät että AINA tullaan puuttumaan kun eivät osaa olla ihmisiksi.

Mä soitin hätäkeskukseen kun naapurissa lapset huusi ja itki aamuyöllä kännissä oleville vanhemmilleen että haluavat nukkua.

Poliisi soitti hetken päästä, sanoi että soittele uudestaan puolen tunnin päästä jos vielä jatkuu, se siitä, eivät tulleet.

Vierailija
40/65 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jouduin muuttamaan. Et näin.

Muuttokin tapahtui yöllä jottei kukaan vaan nähnyt. Raskaimmat tavarat annoin eteenpäin etten olisi aiheuttanut turhaa ääntä.

Osoite meni luonnollisesti salaiseksi.