Poliisin loistava neuvo kuinka häiriköstä pääsee eroon
"Menet vaan oven taakse ja rimputat ovikelloa ja sitten keskustelette asioista kuten normaalit ihmiset"
Kommentit (65)
Helppo poiketa kuin muutenkin paikalla. Joku pikaruokala lähellä?
Minulle on sanottu että jätä hänet rauhaan.
Minulle sopii. Vaikka kuinka tekee kiusajuttujaan, en enää vastaa niihin.
Olen aiemmin tehnyt sen virheen.
Kiitos
Ap
Ei humalaisten, huumepäisten tai harhaisten kanssa voi ”keskustella kuin normaalit ihmiset”.
Kiinnostaisi kyllä tietää että eikö tuollainen neuvoa poliisilta ole jonkunlainen virkavirhe. Voiko poliisi edes kieltäytyä antamasta apua.
Toimii kunhan otat prätkäkerhon mukaan sinne ovelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan soitto poliisin neuvontaan.
Olen myös saanut neuvon ottaa kunnolla turpaani. Sitten olisi TODISTEET.
Ihanaa kun on ammattilaisia huolehtimassa ihmisen turvallisuudesta.
Ap
Mun kaverin naapuri poltti psykoosissa tupakkaa kotonaan ja väitti, että tupakansavu hänen kämppäänsä tulee sieltä mun kaverilta, koska tää naapuri poltti avonaisen ikkunan äärellä ja kuvitteli, että savut menevät ulos, eivätkä jää sinne kämppään. Hän oli ilmoittanut tupakansavusta kämpässään isännöitsijälle, talonmiehelle jne. Siellä oli käyty sitten katsomassa, että savu ei tule tältä kaveriltani, koska häneltä ei mene edes ilmakanavia sinne naapuriin, eikä polta kämpässään tupakkaa jne.
Tää naapuri oli sitten ilmaantunut rimputteleen ovikelloa ja kaveri avasi, kun halusi puhumalla selvittää asiaa, niin tää naapuri oli latassut suorilta turpaan, ilman mitään puhumista. Kaveri soitti poliisit, jotka tulivat rinkutteleen sen naapurin ovikelloa, joka ei sit avannut, ja poliisit sanoivat, että koska asiasta ei ole mitään todisteita, asia jää sit siihen.
Kaverilla nokka ja silmälasit rikki.
bs
Tallenna aina puhelut viranopmaisten kanssa. Sitten menet ottamaan turpiin.
Ei poliisi ole ainoa joka osaa neuvoa. Meillä rajaton anoppi , kysyttiin psyk. alan ammattilaisten neuvoja. Ensin kuultiin minua ja miestä , ammattilaiset kuunteli lasin takana (opetustilanne) sen jälkeen ammattilaiset piti tunnin neuvottelun jonka tulos oli "teidän pitää anopin kanssa keskustella tilanteesta". Olin ja olen vieläkin sanaton .
Vierailija kirjoitti:
Ei poliisi ole ainoa joka osaa neuvoa. Meillä rajaton anoppi , kysyttiin psyk. alan ammattilaisten neuvoja. Ensin kuultiin minua ja miestä , ammattilaiset kuunteli lasin takana (opetustilanne) sen jälkeen ammattilaiset piti tunnin neuvottelun jonka tulos oli "teidän pitää anopin kanssa keskustella tilanteesta". Olin ja olen vieläkin sanaton .
Meille tuli sama ohje sosiaalityöntekijöiltä, kun oli hankala tilanne esimurrosikäisen lapsen kanssa kotona. "Teidän pitää keskustella kotona säännöistä". Peruin loput käynnit kun muuta apua ei saatu. Sitten tulikin merkintä yhteistyöhaluttomasta äidistä... jotenkin mennyt usko näihin ammattilaisiin.
Lol. Jos olisin mennyt oven taakse, en olisi enää hengissä. :D Kiitos poliisi.
Vihaajat haluavat loistavia asioita.
Suomi on täysin korruptoitinut.
Poliisin kuuluu häätää tuollaisen naapurin mutta suomalaiset ottavat nykyään idioťísmin mielummin vastaan kuin terveen fiiliksen.
Suuri yllätys, että suomalainen pellepoliisi ei hoida töitään.
Tosin ymmärtäähän sen, liian kiire hakata juoppoja putkassa, kähmiä humalaisia naisia ja myydä huumeita.
Kivana bonuksena viime päivien "Ai mies nussi vaikka sanoit ei? Eeeei ole mitään ongelmaa, mee himaas siitä haaskaamasta meidän aikaa." -uutiset.
Eivät sentään ole vielä häke-kusipäiden tasolla. "Saatko pataan naiselta? Lol xD"
Vierailija kirjoitti:
Häiriköstä pääsee eroon
1.hanki todisteet, vie asia viranomaisille
2.vedä turpaan tai uhkaile
3.aloita vainoaminen
4.tapa se sika
5. Häiriköstä pääsee eroon niin että poliisi soittaa taloyhtiölle ja sanoo että tämän ja tämän asukkaan pitää häätää poliisin käskystä.
Vierailija kirjoitti:
En voi uskoa että poliisissa ollaan näin naiveja. Lähde, kiitos.
Ihan mahdollista. Olihan poliisin neuvo ahdisteluunkin, että voi helistellä avainnippua ja näin pelottaa ahdistelijan pois.
Tuli taas fiilis jostain käänteisestä psykologiasta. Vaikka onhan sitä varmaan poliisejakin, joiden mielestä muijat on turhasta valittavia heikkohermoja olkoon tilanne mikä tahansa muu kun tapon yritys.
Suomalainen on maailman iďiootein naapuri kaikista maapallon kansalaisista.
Yhtä hyvä neuvo kun avainten kilistely!
Vierailija kirjoitti:
Mä oon soittanut useasti poliisit hiljentämään mekkaloivat naapurit. Aina ne on tulleet. Ikinä ei ole muuta ehdotettukaan. Lopulta nää häiriköt tajus muuttaa kun ymmärsivät että AINA tullaan puuttumaan kun eivät osaa olla ihmisiksi.
Mä soitin hätäkeskukseen kun naapurissa lapset huusi ja itki aamuyöllä kännissä oleville vanhemmilleen että haluavat nukkua.
Poliisi soitti hetken päästä, sanoi että soittele uudestaan puolen tunnin päästä jos vielä jatkuu, se siitä, eivät tulleet.
Mä jouduin muuttamaan. Et näin.
Muuttokin tapahtui yöllä jottei kukaan vaan nähnyt. Raskaimmat tavarat annoin eteenpäin etten olisi aiheuttanut turhaa ääntä.
Osoite meni luonnollisesti salaiseksi.
Mä oon soittanut useasti poliisit hiljentämään mekkaloivat naapurit. Aina ne on tulleet. Ikinä ei ole muuta ehdotettukaan. Lopulta nää häiriköt tajus muuttaa kun ymmärsivät että AINA tullaan puuttumaan kun eivät osaa olla ihmisiksi.