Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poliisi ei tiedä missä Alec Baldwin on.

Vierailija
29.10.2021 |

Aika leväperästä touhua.

Kommentit (143)

Vierailija
41/143 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tietävät. Lehdistökin tietää.

Palstapersuputinistit ovat vieläkin katkeria ja vihaisia Baldwinin SNL Trump-vitseistä.

Siksi tämä palstarevittely ja vitsailu tragedialla.

Yritä nyt sinäkin jo pikkuhiljaa päästä yli Trumpista. Niitä vitsejäkään ole tehty enää vuoteen.

Vierailija
42/143 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni Alec hoiti homman niin hyvin kuin sen tuollaisessa tilanteessa voi hoitaa. Kaikkein mieluiten hän varmaankin olisi ollut antamatta minkäänlaista lausuntoa, mutta kun on julkisuuden henkilö, jolle ja jonka kautta on tapahtunut muillekin hirveitä ja toimittajien ja paparazzien ajojahti on päällä, niin annetaan sitten se tiedotustilaisuus vaikkapa tien reunassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/143 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kuin olisi meidän kulmilta Keski-Suomesta nuo maisemat.

Vierailija
44/143 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poliisi ei myöskään tiedä missä minä olen. 

Mutta halutessaan tietää missä puhelimesi on. Mikä on aika tavalla sama asia.

Vierailija
45/143 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mikään meedio, mutta aavistelin hyvin vahvasti jo ennakolta, että Rust-elokuva tulee jäämään kesken. Senhän Alec Baldwin sitten toikin esiin tuossa "haastatteluvideossa": että on hyvin epätodennäköistä, että elokuva koskaan tehdään loppuun asti.

Vierailija
46/143 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti se on sulkeutunut johonkin piilopirttiin lataamaan akkuja. On ihme, jos tuossa pyörityksessä ei pää hajoa.

Ai oliko hänen puhelimistaan akut loppu?

Vierailija
47/143 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole mikään meedio, mutta aavistelin hyvin vahvasti jo ennakolta, että Rust-elokuva tulee jäämään kesken. Senhän Alec Baldwin sitten toikin esiin tuossa "haastatteluvideossa": että on hyvin epätodennäköistä, että elokuva koskaan tehdään loppuun asti.

No mitä järkeä on aloittaakaan noin suurta projektia kuin elokuvanteko, jos on sillä asenteella, ettei siitä tulla tekemään valmista koskaan?

Vierailija
48/143 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niljake hän on. Nyt tappo tunnolla.

Vierailija
49/143 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alec on edelleen aika 'devastated'. Hänen kohdallaan ei auttaisi edes kahden viikon ryyppyputki. Vaikka siitä selviäisikin, niin todellisuus on ja pysyy muuttumattomana: Halyna Hutchins ei tule takaisin.

Vierailija
50/143 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poliisi ei myöskään tiedä missä minä olen. 

Mutta halutessaan tietää missä puhelimesi on. Mikä on aika tavalla sama asia.

Mutta miksi poliisi haluaisi tietää missä olen?

Vierailija
51/143 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tiäksä missä kaikki hämähäkit ovat?

Vierailija
52/143 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ite sanoin kanssa ekana päivänä kun uutinen tuli julki että ton leffan kuvaukset ei tule jatkumaan. Mammat piti minua hyvin tietämättömänä ja kertoivat että toihan toi vaan mielettömästi julkisuutta elokuvalle ja tottakai se kuvataan loppuun.

Vierailija
53/143 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alec on edelleen aika 'devastated'. Hänen kohdallaan ei auttaisi edes kahden viikon ryyppyputki. Vaikka siitä selviäisikin, niin todellisuus on ja pysyy muuttumattomana: Halyna Hutchins ei tule takaisin.

Mun mielestä vaikutti ihan hyvinvoivalta tolla videolla. Varmasti surullinen Halynan puolesta mutta selvästi ymmärtää että oli onnettomuus eikä syytä itseään.

Siinä kohtaa tosin puhu täyttä p*skaa miten hyvin heidän kuvaukset oli sujunut kun kaikki tietää että sieltä oli työntekijöitä marssinut ulos. Mutta tuottajana hänen on tietysti yritettävä suojella omaa nahkaansa ja rahojaan.

Vierailija
54/143 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sais vitsailla mutta Baldwinina saattaisin toivoa että pääsisin vankilaan Hilariaa karkuun. Pienelle lomalle.

Hilaria on videolla aika temperamenttinen. Jopa Alec joutui toppuuttelemaan vaimoaan muutamaankin otteeseen.

Nuo Vermontin latinot on tulista porukkaa, tosin kaikessa kiihtymyksessään Hilaria unohti aksenttinsa.

Vierailija
55/143 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alec Hilarialle: "Excuse me!"

Vierailija
56/143 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulihan sieltä Alecilta jossain vaiheessa vähän hymyäkin Halynan nimen kohdalla.

Vierailija
57/143 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sais vitsailla mutta Baldwinina saattaisin toivoa että pääsisin vankilaan Hilariaa karkuun. Pienelle lomalle.

Hilaria on videolla aika temperamenttinen. Jopa Alec joutui toppuuttelemaan vaimoaan muutamaankin otteeseen.

Nuo Vermontin latinot on tulista porukkaa, tosin kaikessa kiihtymyksessään Hilaria unohti aksenttinsa.

Moonlight in Vermont.

Vierailija
58/143 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä menee nyt vähän off-topic, mutta mielestäni Hilaria on melkoinen pyrkyri. Hän takasi kuudella lapsella sen, että vaikka Baldwineille joskus tulisikin avioero, tulee lapsilla olemaan taloudellisesti hyvät oltavat.

Vierailija
59/143 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä vaikutti ihan hyvinvoivalta tolla videolla. Varmasti surullinen Halynan puolesta mutta selvästi ymmärtää että oli onnettomuus eikä syytä itseään.

Siinä kohtaa tosin puhu täyttä p*skaa miten hyvin heidän kuvaukset oli sujunut kun kaikki tietää että sieltä oli työntekijöitä marssinut ulos. Mutta tuottajana hänen on tietysti yritettävä suojella omaa nahkaansa ja rahojaan.

Paskanheitto syyllisyydestä on vasta alkamasta. Se 24v tiktokasemestarikin on jo hommannut lakimiehet ja syyttää kaikesta käytännössä tuotantoyhtiön johtoa, eli mm. Baldwinia.

Vierailija
60/143 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

2016 vaaleissa Halyna avoimesti tuki Donald Trumppia. 2020 kommentoi Bidéén olevan retardi lapsia haisteleva seniili. Olisiko tässä Alecin motiivi ampumiseen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän