Nimeni ei sovi minulle
Hämmentävän ristiriitainen olo. Tahdon nimen josta pidän ja jossa viihdyn.
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
No mitä ihmettä sä tänne sitä ilmoitat? Senkun meet maistraattiin ja vaihdat nimes.
Ei tarvitse edes mennä sinne. Hoituu netissä. Onkohan se edelleen ilmaista? Ainakin 10 vuotta sitten oli, kun mä vaihdoin etunimeni.
Vaihda nimesi. Helposti käy. Jos kyseessä on etunimi niin voithan säilyttää entisen ja lisätä siihen tämän uuden, jonka otat sitten käyttöön. Entinen nimi kannattaa säilyttää mukana sen vuoksi, että jos haluaakin ottaa sen takaisin käyttöön myöhemmin niin helposti käy. Näin teki eräs tuttuni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä ihmettä sä tänne sitä ilmoitat? Senkun meet maistraattiin ja vaihdat nimes.
Ei tarvitse edes mennä sinne. Hoituu netissä. Onkohan se edelleen ilmaista? Ainakin 10 vuotta sitten oli, kun mä vaihdoin etunimeni.
Ai, se hoituu nykyään netissä, kätevää. Mun piti aikoinaan käydä paikan päällä. Ja eka kerta on ilmainen mutta jos useemmin vaihtelee nimeensä niin se sitten maksaa.
Vaihtoehtoja mietin. No, kaipa se putkahtaa jostain.
Ap
Itse haluaisin nimen johon jollain tavalla voisin samaistua. Liittyisi jollain tavalla minuun tai johonkin elämäni tapahtumaan. En koe nimeäni (en sukunimieä enkä etunimiä) millään tavalla omakseni. Yhtä hyvin voisin olla joku Epsilon-Punainen-276 tvast
Pitäs itsekkin vaihtaa nimi. Koen olevani max power.
Kuusenkerkkä Pasaatituulen Henkäys?
Villapaita päälle ja luontoon sitte ottaan somekuvia ja pohtiin sukupuolen vaihtamista.
Mä vaihdoin nimen. Ihan vain siksi, että halusin. Jos jotakuta loukkaa, ni voi miettiä, että miksi se niin kovin sattuu.
Mielestäni nykyinen nimesi Ridge Lötjönen on erinomaisen hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Mä vaihdoin nimen. Ihan vain siksi, että halusin. Jos jotakuta loukkaa, ni voi miettiä, että miksi se niin kovin sattuu.
Tuskin kovinkaan moni on edes kiinnostunut saati edes huomannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö sinä edes huomaisi jos tuttusi vaihtaisi nimeään, sujuvasti vaihtaisit Minnasta Pihlaan kiinnittämättä siihen mitään huomiota? Ja esim. vanhemmat tai muut sukulaiset tuntuu aika useinkin ottamaan itseensä jos lapsi vaihtaa nimeään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö sinä edes huomaisi jos tuttusi vaihtaisi nimeään, sujuvasti vaihtaisit Minnasta Pihlaan kiinnittämättä siihen mitään huomiota? Ja esim. vanhemmat tai muut sukulaiset tuntuu aika useinkin ottamaan itseensä jos lapsi vaihtaa nimeään.
En tiedä muista, mutta minä ainakin käyttäisin sujuvasti vanhaa nimeä.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni nykyinen nimesi Ridge Lötjönen on erinomaisen hyvä.
Aika erikoinen nimi naiselle. Anteeksi. Oletinko sukupuolen?