Joko olet vaihtanut Eurosi USD:ksi?
Kommentit (10)
En vielä. Suunnittelin kyllä täyttää patjani seteleillä, kun verkkopankin silmistä ne varmasti putoilevat rosvoille.
Ai odotellessa?
Ei mulla kyllä usdeja kovin paljoa ole, olisko 3000 usd. Osakkeita sit onkin usdeissa vähän enemmän.
Äskeinen linkki meni huonosti, kokeillaanpa uudestaan:
http://www.kauppalehti.fi/5/i/porssi/valuutat/valuutta.jsp?curid=USD&days=365&x=21&y=7
[quote author="melba" time="05.01.2015 klo 19:56"]
Ai odotellessa?
Ei mulla kyllä usdeja kovin paljoa ole, olisko 3000 usd. Osakkeita sit onkin usdeissa vähän enemmän.
[/quote]Melba sun linkki ei toimi, mutta kerropas mitä valuuttaa kannattaisi vaihtaa? Jos siis käteisenä euroja ja haluan vaihtaa niitä varmuuden vuoksi johonkin toiseen valuuttaan ja hyvällä tuurilla saada jotain voittoakin? Entä SEK tai GBP?
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 19:59"]
[quote author="melba" time="05.01.2015 klo 19:56"]
Ai odotellessa?
[/quote]Melba sun linkki ei toimi, mutta kerropas mitä valuuttaa kannattaisi vaihtaa? Jos siis käteisenä euroja ja haluan vaihtaa niitä varmuuden vuoksi johonkin toiseen valuuttaan ja hyvällä tuurilla saada jotain voittoakin? Entä SEK tai GBP?
[/quote]
Kysy nyt rahavinkkejä tyypiltä joka ei osaa edes linkkiä laittaa mamma-palstalle..!!! =(
Myöhäistä on jo, me vaihdettiin 100 000 e syyskuun alussa US$, se vielä kannatti.
En oikein usko, että valuuttakeinottelu kauhean kannattavaa on - niissä on isotkin miehet hävinneet rahojansa. Itse ostelen ulkomaiden osakkeita, jotka ei ole euroissa eli usd ja sek osakkeita on tullut osteltua. On sit vähän se ja sama, että mitä käy kursseille tai valuutoille, osingot tulee kuitenkin.
Sulle, joka pilkkasit mun linkkiä, niin kai huomasit, että osasin sen ihan itse korjata. Siihen alkuperäiseen meni kaksi linkkiä peräkkäin, joten olis ne selaimeen kopioimalla toimineet nekin. Onneksi jotkut on niin täydellisiä, että on varaa toisia moittia :D
Ei ole vielä myöhäistä. 2016 loppuun mennessä kurssi on kääntynyt dollarilla saa 1,2 €
Mä oottelen drakmaa kuin kuuta nousevaa