Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Turhauttavaa kun tietään taas huomenna aamulla heräävänsä verilammikosta

Vierailija
19.01.2015 |

vaikka miten hyvin vuoraisi itsensä.

huoh.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietää

korjaus

Vierailija
2/17 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaisiko imukykyisin tamppooni ja herätyskello soimaan klo 3-4 välillä, jolloin käyt vaihtamassa uuteen? Pienempi vaiva varmasti herätä kerran kuin siivota sänkyä useana aamuna..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukuppi ja kunnon vaippa?

Vierailija
4/17 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tamponi + side ja kuten jo sanottiin, herätys kolmen aikaan. Luulisi helpottavan ainakin vähän.

Vierailija
5/17 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyyhe alle, vaikka parikin

Vierailija
6/17 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin Tena Lady:n niitä vaippahousuja - ja sitten vielä laitan sinne takaosaan siteen, sillä vuotosuoja loppuu selällään maatessa liian alhaalla. On ehkä ihan mummotouhua, mutta saanpahan nukkua rennommin.

Vierailija
7/17 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 23:17"]

Minä ostin Tena Lady:n niitä vaippahousuja - ja sitten vielä laitan sinne takaosaan siteen, sillä vuotosuoja loppuu selällään maatessa liian alhaalla. On ehkä ihan mummotouhua, mutta saanpahan nukkua rennommin.

[/quote]

kai täytyy alkaa ostaa jotain kroonikkovaippoja tms

Vierailija
8/17 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 23:12"]Pyyhe alle, vaikka parikin
[/quote]
Sairaalassa laitetaan kastelevien alle vaippojen lisäksi semmonen imevä kertakäyttöliina tms. Saakohan sellaisia ostettua jostain terveyskeskuksen jakelusta tai netistä?

Vierailija
9/17 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 23:20"][quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 23:12"]Pyyhe alle, vaikka parikin
[/quote]
Sairaalassa laitetaan kastelevien alle vaippojen lisäksi semmonen imevä kertakäyttöliina tms. Saakohan sellaisia ostettua jostain terveyskeskuksen jakelusta tai netistä?
[/quote]

Kroonikkovaipoiksi kutsutaan näitä vaikka eivät vaippoja olekaan. Muovitettu imukykyinen kertakäyttösuojus sänkyyn.

Vierailija
10/17 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Qlaira pillerit pelasti mun elämän, ei enään vuotoa. 

Vierailija
11/17 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus jopa pöllinyt jotain tuollaisia liinoja sairaalasta, polilta, muutaman. Itselleä isoin tamponi ja isoin yöside = kaksi turvallista tuntia kuukautisten ekojen kahden vuorokauden aikana. Käytössä vuodonvähennyslääke ja ibuprofeeni. Hormonikierukka laitettiin puol vuotta sitten ihan vuotojen takia, tuli yllättäen seuraavassa tulvassa ulos, kun ei vielä ollut vaikuttanut vuotoja niukentavasti.

Aloittajalle ymmärrystä ja myötätuntoa. 

Vierailija
12/17 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thank god mulla on pillerit, joista en kyllä luovu koskaan.

Vierailija
13/17 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli joskus aina tamppooni, sata sidettä ja pyyhe pepun alla. noi yöt on takana päin, synnytyksen/raskauden jälkeen kuukautisvuoto ollut hyvin pientä, mutta kivut sitäkin kovemmat, voisin kyllä palata takaisin tohon verihelvettiin kuhan saisi menkkojen aikana nukuttua :)

Vierailija
14/17 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa. Been there, done that..

Nimimerkki Hormonikierukka pelasti elämäni

Vierailija
15/17 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä oli joku kuukautiskeskustelu, ja joku suosittemi käyttämään ruisleipää, imee kuulema kaikki. Oletko kokeillut?:D

Vierailija
16/17 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 23:26"]Olen joskus jopa pöllinyt jotain tuollaisia liinoja sairaalasta, polilta, muutaman.
[/quote]

Käviskö tähän tarkoitukseen ihan kaupasta saatavat vauvan kertakäyttöiset vaipanvaihtoalustat?

17/17 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin tahtoi joskus nuorempana olla tuollaista! Oli kieltämättä aika inhottavaa, kun koulussakin tahtoi tulla jostain läpi jne!!!