Kysymys naisille joilla on ollut paljon seksikumppaneita
Onko teille mitään väliä sillä kuinka monta kumppania miehellä on ollut teitä ennen? Siis onko teillä mitään alarajaa sille kuinka monen kumppanin jälkeen mies alkaisi tuntua jakorasialta? 100? 1000? 10 000?
Muutkin saa toki vastata.
Kommentit (62)
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 20:00"]
Tässä toinen joka ei ole koskaan puhunut seksikumppanien määrästä petikavereiden kanssa. Ja nyt kun oikein mietin niin en edes tiedä syytä miksi aloittaisin siitä keskustelun. Sillä kun ei tosiaan ole mitään väliä, enkä halua, että toinen joutuu valehtelemaan. En arvota toista kpl määrän perusteella vaan aivan muilla perusteilla.
[/quote]
En minäkään ehkä kysyisi, mutta toisaalta hiljaisesti toivon, että määrä ei ole erityisen suuri. Haluan kokea olevani erityinen ja että koska kumppaninikaan ei harrasta fyysistä rakkautta heppoisin perustein, se meidän välisenämme kertoo siitä, että suhteessamme on kyse aivan erityisestä asiasta.
Me tiedämme toistemme lukumäärän, noin suunnilleen. Olimme 24 kun aloimme seurustella ja menimme naimisiinkin. Siitä on jo 24 vuotta ja yhdessä edelleen. Oli itsestään selvää, että molemmilla oli jo ollut elämää ennenkin. Seurustelujaksojakin useampia takana ja yhdessäasumisia ja sinkkuaikoijakin.
Mulla oli tuolloin olllut 23 kumppania aiemmin ja miehelläni jotain 50. Nyt minulla on jotakin 70-80 välillä miehiä ja parikymmentä naista, en tiedä, miksi erottelen näin, mutta niin se nyt on. Mihehelläni tällä hetkellä ollut seksikumppaneita varmaan suunnilleen samanverran kuin mulla. Vain naisia.
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 15:37"]
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 20:00"]
Tässä toinen joka ei ole koskaan puhunut seksikumppanien määrästä petikavereiden kanssa. Ja nyt kun oikein mietin niin en edes tiedä syytä miksi aloittaisin siitä keskustelun. Sillä kun ei tosiaan ole mitään väliä, enkä halua, että toinen joutuu valehtelemaan. En arvota toista kpl määrän perusteella vaan aivan muilla perusteilla.
[/quote]
En minäkään ehkä kysyisi, mutta toisaalta hiljaisesti toivon, että määrä ei ole erityisen suuri. Haluan kokea olevani erityinen ja että koska kumppaninikaan ei harrasta fyysistä rakkautta heppoisin perustein, se meidän välisenämme kertoo siitä, että suhteessamme on kyse aivan erityisestä asiasta.
[/quote]Hiljaa täällä nyökyttelen ja olen samaa mieltä. Ehkä olen ikuinen romantikko, mutta en näe asiaa huonona. N39
Miksi te sanotte, että mies jolle on jotain merkitystä seksikumppanien määrällä on ällöttävä sovinistilassukka joka haluaa alistaa naisia ja jonka kanssa te ette seurustelisi mutta sitten kuitenkin pidätte seksikumppanienne lukumäärän omana tietonanne? Eikö olisi järkevämpää kertoa ja siten päästä eroon näistä lassukoista?
Mun kanta on se, että mitä vähemmän sen parempi. Mua häiritsisi, jos miehellä on ollut värikäs historia.. Minulle seksi onkin intiimi ja arvokas asia, joten minusta sitä ei kuulu harrastaa "kenen kanssa vaan". Joka ajattelee ihmistä vain omien himojen tyydytyksen kohteena, on "julma" ihminen.
Mitä se kellekkään kuuluu mitä on ennen tehnyt???
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 17:08"]
Mitä se kellekkään kuuluu mitä on ennen tehnyt???
[/quote]
Etkö haluaisi tietää jos miehesi olisi vaikkapa tuomittu raiskauksesta tai parisuhdeväkivallasta?
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 19:00"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 18:53"]
Itse ajattelen asiaa vain siltä kannalta, että paljon yhden illan suhteita harrastaneella on matalampi kynnys harrastaa niitä yhden illan suhteita jatkossakin. Joku haluaa sinisilmäisen tai pitkän puolison, minä haluan uskollisen.
[/quote]
Miten se tekee parisuhteessa uskottoman, että sinkkuna harrastaa yhden yön suhteita?
[/quote]
Pettämistä on monen laista. Miettiiköhän nämä ihmiset ikinä kuinka montaa ihmistä ovat pettäneet näillä yhden illan jutuilla. Vai ovatko nämä niin itsekeskeisiä että vain sillä on väliä onko kyseessä oma parisuhde.
Paskapuhetta ettei seksikumppanien määrästä keskustella. Tosin meillä vaimo ei tiedä että olen maannu yli 100 naisen kans ja moni heistä maksullinen. Jättäis jos tietäis...
Enpäs minä ole mikään tuomitsemaan jos nainen haluaa harrastaa yhdenillanjuttuja. Minä itse en ala seurustelemaan naisen kanssa jolla on paljon ollut kumppaneita. Olen mieluummin yksin kuin naisen kanssa, jota on puolikylää pitänyt patjana. Ei se ole miehellekkään sen hyväksyttävämpää. Ei saa tästä valuttaa hiekkaa vaginaan, jakakaa itseänne niin paljon kuin haluatte jos olette niin itseenne tyytyväisempiä.
Ei tuolla asialla ole ollut mitään väliä tässä suhteessa. Riittää että tällä hetkellä on vain minun kanssani.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 19:48"]
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 19:09"]
Ei kiinnosta tippaakaan ja siksi en moisista koskaan edes kysele.
[/quote]
Jännä ettei teillä ole tullut puheeksi. Minä puhun näistä asioista erään miespuolisen kaverini kanssa. Ettei nyt vaan olisi niin, että sinua hävettää?
[/quote]Tässä toinen joka ei ole koskaan puhunut seksikumppanien määrästä petikavereiden kanssa. Ja nyt kun oikein mietin niin en edes tiedä syytä miksi aloittaisin siitä keskustelun. Sillä kun ei tosiaan ole mitään väliä, enkä halua, että toinen joutuu valehtelemaan. En arvota toista kpl määrän perusteella vaan aivan muilla perusteilla.
Ei niinkään seuraus, vaan ennemminkin syy. Katson sen luvun sijaan sitä mikä on miehen menneisyys, miksi niitä on päässyt kertymään. Jos miehellä on esim. huostaanottotausta kuten minulla, ymmärrän että nuorena ja rikkonaisena tulee helposti esim. vajottua päihdemaailmaan ja siihen maailmaan kuuluu osana harrastaa näitä irtosuhteita. Monen kohdalla usea seksikumppani on merkki huonosta itsetunnosta, joka johtuu eri asioista. Taustalla on usein kuitenkin vakava rakkaudettomuus (lapsuusaikaiset laiminlyönnit) jota irtosuhteilla ehkä koitetaan paikata. Katsoisin sitä, onko mies "kasvanut" ja eheytynyt, ts viisastunut noista ajoista.
Itselläni on ollut 14 seksikumppania (joista 3 on ollut seurustelukumppaneita).
Mä en ole koskaan luokitellut ketään "jakorasiaksi" tai muuksikaan, mulle ei ole tärkeää monenko kanssa joku on ollut.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 18:53"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 18:45"]
No, mun mies petti exäänsä tosi paljon ja eri naisten kanssa, kun kotona ei ollut tarpeeksi seksiä. En voi tuntea kuin hellää sääliä hänen entistä elämäänsä kohtaan.
Minun kanssani seksiä on enemän ja parempaa kuin koskaan.
Ja vielä siveydensipuleille kysymys, joka minua on häirinnyt jo pitkään. Kuvitellaan, että olen ollut sinkkuaikoina villi ja vapaa ja harrastanut tosi paljon yhden illan suhteita. Mutta sitten kun olen parisuhteessa, paneskelen saman miehen kanssa joka ilta. Jo vuoden sisällä seksin harrastamista on ollut monta kertaa enemmän kuin villeinä sinkkuaikoina. Mikä tekee siitä niin paljon paheksuttavampaa, että harrastaa seksiä 20 eri miehen kanssa kuin että harrastaa saman miehen kanssa seksiä 300 kertaa!?
[/quote]
Itse ajattelen asiaa vain siltä kannalta, että paljon yhden illan suhteita harrastaneella on matalampi kynnys harrastaa niitä yhden illan suhteita jatkossakin. Joku haluaa sinisilmäisen tai pitkän puolison, minä haluan uskollisen.
[/quote]
Näinhän se menee :) Mutta kaikki eivät sitä tajua, ei vaikka kuinka monta kertaa osuu pää seinään.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 19:21"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 19:04"]
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 18:56"]
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 18:54"]Mulla yli 50.. naisella alle 5 ja enemmän tavaraansa jakanutta en huolisikaan.. Tiedän, tekopyhää, mutta minkäs sille mahtaa? Ei vaan kiinnosta lutka nainen muuna kuin mälliämpärinä :/ M33 [/quote] hohhoijaa. Tuu jo nykyaikaan sieltä keskiajalta. Seksinharrastaminen ei tee naisesta lutkaa.
[/quote]No mikä sitten tekee naisesta lutkan? Maksullinen seksikö? Isoilla määrillä on sama onko ottanut maksun vai ei, kyllä se reiän jakaminen ympäriinsä valitettavasti tekee naisesta lutkan selititpä ihan mitä vain. Muistatko miesten nimiä edes? Tai jos muistat, niin tiesitkö heistä yhtään mitään ennen ja jälkeen panemisen? Ikää? Osoitetta? Kun nimet alkavat unohtua ja miesten ulkonäkö unohtua, on heitä ollut liikaa.
[/quote] huoraksi sanotaan naista joka perii maksun tavalla tai toisella.
[/quote]
Ei kun ne jotka perii maksun ovat prostitoituja. Huora/lutka on ilmainen, oli sitten mies tai nainen. Se on se ero.
Olemme ehkä "erikoistapaus" sillä keskustelemme puolisoni kanssa hyvin vapautuneesti seksistä, eksistä ja jopa yhen yön jutuista. Itselleni ei ole mitään määrää, joka nousisi kynnyskysymykseksi suhteelle eikä kyllä hänelläkään. Koemme valehtelun enemmän ongelmallisena. Ennemmin se, miten niitä naisia kohtelee, on tärkeää.
Entinen kaverini retosteli kovaan ääneen, kun oli kerrankin saanut joltain yhen yön heilalta ja kehuskeli sillä, kuinka oli heittänyt naisen melko törkeästi ulos seksin jälkeen. En siis ymmärrä, miten tämä uhkea uros, jolla 3 seksikumppania olisi jotenkin parempi kuin sellainen, jolla päälle 100, jos on jokaista kohtaan ollut vähintäänkin tahdikas (myös sellaisen herran tunnen).
Myös ehkäisystä huolehtiminen on tärkeää ja välinpitämättömyys kortsun käyttöön on suuri turn off. Aivan sama kuinka monen eri partnerin kanssa on käyttöä harjoitellut.
Minua ei kiinnosta montako kumppania miehellä on elämässään ollut. Toisaalta minua ei myöskään kiinnosta kuulla mitään brassailua (tai vastaavasti "kun mulla on ollut niin vähän kumppaneita") aiheesta ja toivon että miehellä on munaa kuulla rehellinen vastaus minun kumppanien lukumäärästä mikäli hän kysyy asiasta.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 18:58"]
Ei. Kohtaan ihmiset ihmisinä. Seksikumppanien lukumäärä ei määritä ihmistä.
[/quote]
Jos kohtaat ihmiset ihmisenä, niin miten olet kuitenkin voinut kohdata heitä pelkkinä sieluttomina seksikumppaneina?