Kysymys naisille joilla on ollut paljon seksikumppaneita
Onko teille mitään väliä sillä kuinka monta kumppania miehellä on ollut teitä ennen? Siis onko teillä mitään alarajaa sille kuinka monen kumppanin jälkeen mies alkaisi tuntua jakorasialta? 100? 1000? 10 000?
Muutkin saa toki vastata.
Kommentit (62)
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 18:54"]
Mulla yli 50.. naisella alle 5 ja enemmän tavaraansa jakanutta en huolisikaan.. Tiedän, tekopyhää, mutta minkäs sille mahtaa? Ei vaan kiinnosta lutka nainen muuna kuin mälliämpärinä :/
M33
[/quote]Minäkin kerron aina paaaaljon pienemmän luvun, jos joku erehtyy määrää kysymään. Mutta joo, sinun naisellasi on ollut alle 5 =D =D
Ei. Kohtaan ihmiset ihmisinä. Seksikumppanien lukumäärä ei määritä ihmistä.
Ei mua kiinnosta mieheni historia. Tiedän toki, että mulla on rutkasti enemmän miehiä mitä miehelläni naisia. Minua kiinnostaa vain se montako naista sillä on nyt ja tiedän tasan yhden! Useampi jos on niin toivottavasti en saa tietooni niitä.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 18:53"]
Itse ajattelen asiaa vain siltä kannalta, että paljon yhden illan suhteita harrastaneella on matalampi kynnys harrastaa niitä yhden illan suhteita jatkossakin. Joku haluaa sinisilmäisen tai pitkän puolison, minä haluan uskollisen.
[/quote]
Miten se tekee parisuhteessa uskottoman, että sinkkuna harrastaa yhden yön suhteita?
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 18:57"]
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 18:55"]
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 18:45"]
No, mun mies petti exäänsä tosi paljon ja eri naisten kanssa, kun kotona ei ollut tarpeeksi seksiä. En voi tuntea kuin hellää sääliä hänen entistä elämäänsä kohtaan.
Minun kanssani seksiä on enemän ja parempaa kuin koskaan.
Ja vielä siveydensipuleille kysymys, joka minua on häirinnyt jo pitkään. Kuvitellaan, että olen ollut sinkkuaikoina villi ja vapaa ja harrastanut tosi paljon yhden illan suhteita. Mutta sitten kun olen parisuhteessa, paneskelen saman miehen kanssa joka ilta. Jo vuoden sisällä seksin harrastamista on ollut monta kertaa enemmän kuin villeinä sinkkuaikoina. Mikä tekee siitä niin paljon paheksuttavampaa, että harrastaa seksiä 20 eri miehen kanssa kuin että harrastaa saman miehen kanssa seksiä 300 kertaa!?
[/quote]
Itse ajattelen asiaa vain siltä kannalta, että paljon yhden illan suhteita harrastaneella on matalampi kynnys harrastaa niitä yhden illan suhteita jatkossakin. Joku haluaa sinisilmäisen tai pitkän puolison, minä haluan uskollisen.
[/quote]
Minä olen harrastanut yhden illan suhteita paljonkin, mutten ole koskaan pettänyt ketään. Sinustako tämä on mahdoton yhtälö? :D
[/quote]
Ei tietenkään ole mahdoton yhtälö mutta epätodennäköisempi. Mitä enemmän seksikumppaneita, sitä luultavammin myös pettää. Niin yksinkertaista.
[/quote]
Mill logiikalla?
Yhdenillan suhteita harrastanut on saattanut etsiskellä sitä oikeaa ja kun hänet vihdoin on lötänyt, osaa nauttia seksitä hänen kanssaan eikä himoa ruohoa aidan toisella puolella, kuten valitettavan usein kuulee käyvän...
Yksi todella paatunut 40v panomies, jonka kanssa kehittyi romanssi, vastasi, että hänellä on ollut n. 15 naista. Eli se määrä varmaan on se, jonka mies odottaa naisen haluavan kuulla.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 18:56"]
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 18:54"]Mulla yli 50.. naisella alle 5 ja enemmän tavaraansa jakanutta en huolisikaan.. Tiedän, tekopyhää, mutta minkäs sille mahtaa? Ei vaan kiinnosta lutka nainen muuna kuin mälliämpärinä :/ M33 [/quote] hohhoijaa. Tuu jo nykyaikaan sieltä keskiajalta. Seksinharrastaminen ei tee naisesta lutkaa.
[/quote]No mikä sitten tekee naisesta lutkan? Maksullinen seksikö? Isoilla määrillä on sama onko ottanut maksun vai ei, kyllä se reiän jakaminen ympäriinsä valitettavasti tekee naisesta lutkan selititpä ihan mitä vain. Muistatko miesten nimiä edes? Tai jos muistat, niin tiesitkö heistä yhtään mitään ennen ja jälkeen panemisen? Ikää? Osoitetta? Kun nimet alkavat unohtua ja miesten ulkonäkö unohtua, on heitä ollut liikaa.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 19:04"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 18:56"]
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 18:54"]Mulla yli 50.. naisella alle 5 ja enemmän tavaraansa jakanutta en huolisikaan.. Tiedän, tekopyhää, mutta minkäs sille mahtaa? Ei vaan kiinnosta lutka nainen muuna kuin mälliämpärinä :/ M33 [/quote] hohhoijaa. Tuu jo nykyaikaan sieltä keskiajalta. Seksinharrastaminen ei tee naisesta lutkaa.
[/quote]No mikä sitten tekee naisesta lutkan? Maksullinen seksikö? Isoilla määrillä on sama onko ottanut maksun vai ei, kyllä se reiän jakaminen ympäriinsä valitettavasti tekee naisesta lutkan selititpä ihan mitä vain. Muistatko miesten nimiä edes? Tai jos muistat, niin tiesitkö heistä yhtään mitään ennen ja jälkeen panemisen? Ikää? Osoitetta? Kun nimet alkavat unohtua ja miesten ulkonäkö unohtua, on heitä ollut liikaa.
[/quote]
kyllä muistan. Osan kanssa oli suhde ja osan kanssa harrastelin kaveriseksiä. Yhtään yhdenillan juttua ei ollut.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 19:00"]
[/quote]
Miten se tekee parisuhteessa uskottoman, että sinkkuna harrastaa yhden yön suhteita?
[/quote]
Syitä voi olla monia. Ainakin kynnys harrastaa seksiä vieraan kanssa on matalampi sellaisella henkilöllä, joka on jo harrastanut seksiä usean eri vieraan ihmisen kanssa. Tällainen henkilö saattaa myös kärsiä huonosta itsetunnosta, jota pyrkii kohottamaan useiden eri henkilöiden kehuilla ja läheisyydellä.
http://www.statisticbrain.com/percent-of-female-infidelity-based-on-number-of-premarital-partners/
Ei kiinnosta tippaakaan ja siksi en moisista koskaan edes kysele.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 18:53"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 18:45"]
No, mun mies petti exäänsä tosi paljon ja eri naisten kanssa, kun kotona ei ollut tarpeeksi seksiä. En voi tuntea kuin hellää sääliä hänen entistä elämäänsä kohtaan.
Ja vielä siveydensipuleille kysymys, joka minua on häirinnyt jo pitkään. Kuvitellaan, että olen ollut sinkkuaikoina villi ja vapaa ja harrastanut tosi paljon yhden illan suhteita. Mutta sitten kun olen parisuhteessa, paneskelen saman miehen kanssa joka ilta. Jo vuoden sisällä seksin harrastamista on ollut monta kertaa enemmän kuin villeinä sinkkuaikoina. Mikä tekee siitä niin paljon paheksuttavampaa, että harrastaa seksiä 20 eri miehen kanssa kuin että harrastaa saman miehen kanssa seksiä 300 kertaa!?
[/quote]
[/quote]Saahan sitä haluta.Harvassa ovat.
Minulle määrällä itsessään ei juuri ole väliä. Se, mikä on paljon, riippuu miehen iästä ja siitä kuinka kauan hän on ollut yhteensä sinkkuna/parisuhteessa. Verrataan kahta 35-vuotiasta: toinen on ollut aikuisiällä 10 vuotta sinkkuna ja 7 parisuhteessa ja ollut yhteensä 50 naisen kanssa, toinen 2 vuotta sinkkuna ja 15 vuotta parisuhteessa ja kumppaneita on ollut 30. Minusta jälkimmäinen on ollut holtittomampi (noin 15 kumppania/sinkkuvuosi, ekalla noin 5/sinkkuvuosi), vaikka kokonaisluku jälkimmäisellä onkin reilusti pienempi.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 19:04"]
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 18:56"]
[/quote]
Miksi minkään pitäisi tehdä naisesta lutkaa? :O Aika ihmeellinen ajatusmaailma sinulla. Muistatko sinä kaikkien 50 naisesi osoitteet? Edes nimet?
Mikä muistan kaikkien kolmen seksikumppanini äitien tyttönimetkin. En koe olevani lutka. Enkä koe jonkun yhdenillanjutuista nauttineen naisenkaan olevan lutka. Enkä koe sinunkaan olevan, and I quote "tavaraasi jakanut" lutka, vaikka olet 50 naisen kanssa seksiä harrastanutkin. Miksi sinulla on mielestäsi oikeuksia, joita naisilla ei ole, ainakaan "pilaamatta mainettaan"?
Ei ole väliä. Vanhoista asioista ei mun mielestä tarvitse keskustella. Mulle tärkeintä, että testeissä käydään ennen suojaamatonta seksiä, ettei taudit tartu.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 18:54"]
Mulla yli 50.. naisella alle 5 ja enemmän tavaraansa jakanutta en huolisikaan.. Tiedän, tekopyhää, mutta minkäs sille mahtaa? Ei vaan kiinnosta lutka nainen muuna kuin mälliämpärinä :/
M33
[/quote]
Pidätkö itseäsi mieslutkana ja kuinka oletat että ketään naista sinunkaltaisesi mies kiinnostaa muuna kuin panopuuna?
Ei väliä. Mulla on paljon seksikumppaneita, mutta olin todella pitkään sinkkuna ennen vakiintumista, joten jaettuna sille ajalle siitä ei tule edes kovin montaa vuodessa. Eli ehkä se olisi vähän turn off että olisi pitkään (vuosikausia) viettänyt sellaista elämää, että joka viikonloppu on uusi nainen, mutta ei noin muuten.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 19:09"]
Ei kiinnosta tippaakaan ja siksi en moisista koskaan edes kysele.
[/quote]
Jännä ettei teillä ole tullut puheeksi. Minä puhun näistä asioista erään miespuolisen kaverini kanssa. Ettei nyt vaan olisi niin, että sinua hävettää?
En edes tiedä montako kumppania miehelläni on ollut ennen minua. Emme ole verranneet lukuja keskenämme. :) Koska ryhdyimme seurustelemaan kolmekymppisinä, oletan että hänelläkin on ehtinyt olla useampia seksikumppaneita kuin tyttöystäviä, ja tyttöystäviäkin on ollut useita kappaleita.
Jos taas olisin sinkku ja pokaisin jonkun miehen yhdenillanseuraksi, ei myöskään tulisi mieleen kysyä hänen kumppaniensa määrää. Mitä väliä.
Ainoat miehet, joista varmasti tiedän hurjia lukuja, ovat sellaisia julkkiksia joiden naismääristä on lehdissä kirjoitettu. Monilla rockstaroilla tai näyttelijöillä on kai ollut useita tuhansia naisia sängyssä. Joten ehkä joku 5000 naista alkaisi kuulostaa siltä, että mies on ollut aika monen kanssa ennestään.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 18:55"]
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 18:45"]
[/quote]
[/quote]
Minä olen harrastanut yhden illan suhteita paljonkin, mutten ole koskaan pettänyt ketään. Sinustako tämä on mahdoton yhtälö? :D
[/quote]
Ei tietenkään ole mahdoton yhtälö mutta epätodennäköisempi. Mitä enemmän seksikumppaneita, sitä luultavammin myös pettää. Niin yksinkertaista.