Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Integroitu uuni 50cm kaappiin?

Vierailija
29.10.2021 |

Tarkoitus olisi uusia vanha valurautaliesi modernimpaan. Lattialiesi ei oikein enää innostaisi. Joitakin harvoja 45cm kalusteuuneja näyttäisi löytyvän, mutta ovatko ne hirveän pieniä? Kokemuksia? Miten muut olette ratkaisseet kalusteuunin laittamisen lattialieden tilalle? Mitään isompaa remppaa ei lähdetä tekemään, kun kaapistot on uudehkot ja hyvät.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hop!

Vierailija
2/10 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama pohdinta täällä, pirun 50cm liesi miksei voi olla 60cm..

Kaventaa 60 cm uunikaapin itse (vai löytyykö valmista) ja Schlosserin 45 cm uuni ja induktiotaso?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaventaa 60 cm uunikaapin itse (vai löytyykö valmista) ja Schlosserin 45 cm uuni ja induktiotaso?

Onkohan tuo Schlosserin uuni älyttömän pieni?

Vierailija
4/10 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu varmaan millaiseen käyttöön tulossa - kuinka paljon ja millaista ruokaa laitat?

Vierailija
5/10 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse valitsisin derivoidun.

Vierailija
6/10 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu varmaan millaiseen käyttöön tulossa - kuinka paljon ja millaista ruokaa laitat?

No mikään himokokki en ole ja perhe on pieni. Olisi kiva nähdä jossain livenä tuollainen uuni että onko se ihan kelvollinen kapistus.

Kumma, ettei kukaan valmistaja ole sen enempää tarttunut näihin...? Kai ihmiset vaihtaa harva se päivä vanhan lattialieden uudempaan ilman että haluttaisiin remontoida sen enempää.

Vierailija
7/10 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha keskustelu ylös. Onko kenelläkään kokemuksia? 50cm lattialieden tilalle haluaisin kalusteuunin. 3 keittoalueen induktiotaso on varmasti riittävä (kuka käyttää 4 yhtä aikaa?) mutta riittääkö 45 cm uuni? 

Pilaanko asunnon haluttavuuden sillä ("perheasunto" 4h+k)?

Vierailija
8/10 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanha keskustelu ylös. Onko kenelläkään kokemuksia? 50cm lattialieden tilalle haluaisin kalusteuunin. 3 keittoalueen induktiotaso on varmasti riittävä (kuka käyttää 4 yhtä aikaa?) mutta riittääkö 45 cm uuni? 

Pilaanko asunnon haluttavuuden sillä ("perheasunto" 4h+k)?

Jos on perheasunto. 4h+k, niin sanoisin kyllä, että ostajalla on erittäin suurella todennäköisyydellä keittiöremontti mietittävä. Kalusteuunit siinäkin paljon hankalampia, kuin vain helposti vaihdettava hella. Olen nähnyt 45 cm uuneja vain yksiöissä, joissa keittiö yksiön yhdellä seinällä. Silloin ymmärtää, että yksin asuva ei vältämättä tarvitse isompaa uunia. Vaikka hankalahan tuo on silti. Ihan kaikkea ruuan valmistusta joutuu miettimään tarkkaan lähtien kuinka ison pannukakkutaikinan voi tehdä tai mitenkäs nämä kaupan valmiit pitsan pohjat, mahtuuko ne.

Vierailija
9/10 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä mietin juuri, mutta kun lattialiedet näyttää niin vanhanaikaiselta ja 50 cm valikoimatkin on huonot (ei mitään laatumerkkejä edes saatavilla).

Asennusväli ja liesituuletin kuitenkin vain 50 cm uunille. :-( Täyttä keittiöremppaa ei tarvisi, uudet tasot/ovet/koneet/välitilalevyt vaan...

Vierailija
10/10 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos meneekin kaapit uusiksi niin miten liesikuvun kanssa toimitaan? Rivitalo, huoneiston huippuimuria 4-portaisesti ohjaava kellastunut rumilus. Voiko sen vaihtaa modernimpaan 60cm leveään (varmastikin mutta millaiseen)?