Nyt vasta tajusin, että Danny manipuloi oikeasti kaikki naiset Armin näköisiksi
Kuva Armista tässä jutussa on ihan kuin joku Helmi tai Eerika. En ole nähnyt kauhean paljon kuvia Armista.
Itse juttua en ole vielä edes lukenut, näitä nyt julkaistaan koko ajan, kun Danny on vielä sen kirjankin pukannut.
Kommentit (54)
Kuvottava ukko. Jotenkin tämä viimeisin eli suhde Helmin kanssa on erityisen oksettava. Tunsivat toisensa jo silloin, kun Helmi oli 17-vuotias..vai olikohan 16-vuotias. Noin vanhalla miehellä on kyllä vastuu tilanteesta eikä nuorella tytöllä. Hyi helv.
Aika harvassa ne miehet jotka eivät ole Dannylle kateellisia.
Ai nyt vasta? Aika monta vuotta siihen meni sinulta. Et taida olla kovin tarkkasilmäinen ja päättelykykyinen?
On siinä ollut Liisa-vaimolla monet murheet avioliiton aikaan.
Varmasti ollut paljon muitakin "armeja".
Btw...onkohan Danny käynyt ottamassa naamaansa jotain fiksausta?
Taitaa olla toisin päin. Naiset itse muuntautuvat armeiksi, jotta kelpaisivat Dannylle. Näin ainakin naiset kuvittelevat.
Vierailija kirjoitti:
Ai nyt vasta? Aika monta vuotta siihen meni sinulta. Et taida olla kovin tarkkasilmäinen ja päättelykykyinen?
Tästähän on puhuttu, kyllä, olen nähnyt niitä keskusteluja. Mutta en ole koskaan oikeasti katsonut Armin kuvaa ja tehnyt vertailuja. Nyt huomasin, että väite pitää paikkansa. ap
Vierailija kirjoitti:
On siinä ollut Liisa-vaimolla monet murheet avioliiton aikaan.
Varmasti ollut paljon muitakin "armeja".
Btw...onkohan Danny käynyt ottamassa naamaansa jotain fiksausta?
Liisa-vaimolla on ollut todellisia murheita, eikös heidän yksi poikansa ole kehitysvammainen? Ja sitten Danny pelehtii Armin kanssa. Aika inhottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen yksi heistä. Ei tulisi pieneenmieleenkään alkaa touhuta nuorempien kuin omat tyttöni ovat.
Muuten ei toisten tekemiset vaivaa kunhan ei ahdistelua, sitäkin näkee kun örvelöt pikkuritsojen kimpussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen yksi heistä. Ei tulisi pieneenmieleenkään alkaa touhuta nuorempien kuin omat tyttöni ovat.
Muuten ei toisten tekemiset vaivaa kunhan ei ahdistelua, sitäkin näkee kun örvelöt pikkuritsojen kimpussa.
Tämä on muuten hyvä pointti. Yleensä tytärten isät käyttäytyvät asiallisesti nuoria naisia kohtaan. Danny on tyttären isä, ja hänen tyttärensä taitaa olla noin 45 tms. Silti Danny pelehtii tytärtään puolta nuorempien kanssa. Outoa!
Vierailija kirjoitti:
Hänellä on tietty tyyppi, joihin hän ihastuu. Blondi, suurisilmäinen, tyttömäinen, nauravainen. Kyllähän miesparka Armia näistä naisista etsii hautaansa saakka.
Erika muistutti kyllä Armia jo heti alussa, siis jo ennen Dannya. Ehkä "armikiharat" tulivat jotenkin selkeämmiksi loppua kohti. Helmistä en osaa sanoa, kun on niin jotenkin jäsentymätön tyyliltään vielä.
Jännä juttu, että Dannyn vaimo on tumma ja aivan toisentyyppinen muutenkin. Nuorena Liisa oli vähän sellainen ranskalaistyyppinen kaunotar.
Liisa naitiin rahan ei ulkonäön takia.
Vaikka en danny-fani olekaan, niin en kyllä ensimmäiseksi syytä häntä manipuloinnista. Voi vain olla, että hän on ilmaissut mielipiteensä ja nuoret naiset kiirehtivät miellyttämään häntä. Se ei ole manipulointia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuten ei toisten tekemiset vaivaa kunhan ei ahdistelua, sitäkin näkee kun örvelöt pikkuritsojen kimpussa.Tämä on muuten hyvä pointti. Yleensä tytärten isät käyttäytyvät asiallisesti nuoria naisia kohtaan. Danny on tyttären isä, ja hänen tyttärensä taitaa olla noin 45 tms. Silti Danny pelehtii tytärtään puolta nuorempien kanssa. Outoa!
Isälläni ja tyttärelläni on sama ikäero kuin Dannylla ja Helmillä.
En oikein keksi mitään kuvottavampaa kuin pappa kuolaamassa nuoren tytön bikineissä keikistelyä. Hyi hemmetti, miten etovaa!
Ja nyt sinä manipuloit av-mammoja olemaan samaa mieltä asiasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun miehelläni on (nyt jo aikuinen) tytär. Hän sanoi myös aikanaan, että oma tytär on tehokas suojakeino nuorten naisten kiinnostusta kohtaan. Hän näkee heissä oman tyttärensä.
Liisa oli vain lompakko ja peruspano, muut huvijuttuja
Oksettavaa, vanha pappa kuolaa 60 vuotta nuorempia
Tai sitten Danny on vaan ihastunut armin tyylisiin tyttöihin eikä kukaan manipuloi ketään. Aika rankaks menee nämä väitteet täällä, voi kunnianloukkauksen raja paukkua.
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten Danny on vaan ihastunut armin tyylisiin tyttöihin eikä kukaan manipuloi ketään. Aika rankaks menee nämä väitteet täällä, voi kunnianloukkauksen raja paukkua.
Aloituksen aiheestahan on lukemattomia aloituksia palstalla. Ja sehän on vain huomio.
Hänellä on tietty tyyppi, joihin hän ihastuu. Blondi, suurisilmäinen, tyttömäinen, nauravainen. Kyllähän miesparka Armia näistä naisista etsii hautaansa saakka.
Erika muistutti kyllä Armia jo heti alussa, siis jo ennen Dannya. Ehkä "armikiharat" tulivat jotenkin selkeämmiksi loppua kohti. Helmistä en osaa sanoa, kun on niin jotenkin jäsentymätön tyyliltään vielä.
Jännä juttu, että Dannyn vaimo on tumma ja aivan toisentyyppinen muutenkin. Nuorena Liisa oli vähän sellainen ranskalaistyyppinen kaunotar.