Oletko kärsinyt (erikoisen) nimesi vuoksi?
Kommentit (51)
En ole kärsinyt. Kaikki ovat ihailleet nimeäni, joka on ihan viime vuosina vasta yleistynyt.
:(nimeni on †üššù ΤîššïñÈñ . Olen kärsinyt ..
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 18:28"]
Joo. Luullaan romaniksi. Yläasteella uutena oppilaana mun pyörästä puhkottiin renkaat toisena koulupäivänä, kun mun nimen vuoksi häirikkö/rasistiporukka luuli mua romaniksi ja halusi näyttää kaapin paikan. Kun menin vaatekauppaan töihin kuulin miten pomo käski pitää mua silmällä etten varasta tai auta sukua varastamaan. Tuohon sanoin suoraan, että anteeksi nyt vaan mutta mitä helvettiä. Selitys oli, et "kun te mannet varastatte aina lapsille vaatteita".
[/quote]
Omgg muakin aina luullaan romaniksi nimen ja ulkonäön takia. Tunnistan kyllä rasistit :D . Ei koskaan olla kiusattu mutta jotenkin kohdellaan aina epäilevästi vähänkään virallisemmissa tapahtumissa
Olen kiusaantunut joskus nimestäni. Sukunimessä on kaksi l-kirjainta perässä, joten tätä saa tavata ihan riittävästi. Etunimeksi on sitten paiskattu supisuomalainen nimi, joka on toisessa muodossa yleisempi, mutta nykyään jo Sanninakin tunnettu. Ja se virallinen nimi eli etunimi onkin sitten niin harvinainen,että joka kerta kuuluu se sama virsi oudoimmilta, ihana.. Ei se niin ihana ole melkein viisikymppisellä naisella kuin kaksi vuotiaalla pallerolla.
Koko peruskoulun ajan kuulin kuittailua. Vasta nyt parikymppisenä kehtaan sanoa koko nimeni häpeilemättä, enkä enää toivo olevani muun niminen. Lapsena halusin vain olla joku Henna tai Jenna
2