Milloin sua on viimeksi pantu?
Kommentit (57)
Eilen kaks kertaa. Tänään saan lisää kun hoitoni tulee illlemmalla kylään...
Oisko ollu 1.1.15. Mies nyt vähän kipeenä, niin on vähän hiljaisempaa. Muuten ois varmaan eilen tai toissapäivänä ollu seksiä.
Viime yönä viimeksi, ja tämän vuoden puolella taisi olla nyt kolmas kerta. Mahtavaa, ja oman miehen kanssa.
Sen verran sutinaa kyllä on muutenkin, että tämänkin vuoden puolella olisi ollut tarjontaa kolmelta vieraaltakin. Kaksi näistä ihan vaan vanhoja tuttuja tms. ja tarjous on tullut toiselta tekstiviestillä ja toiselta (työkaveri) sähköpostilla. Molemmat oikeita namuja ja näissä tarjouksissa ei siis ole mitään loukkaavaa, päinvastoin. En ole omaa miestäni pettänyt vajaan 20 vuoden yhdessäolomme aikana, mutta erityisesti tuo tekstiviestimies kiinnostaa... ;)
Kolmas vieras tarjous tuli baarissa, kun olimme lapsuudenkaverimme kanssa lauantaina pitkästä aikaa viihteellä. Juttelimme ja tanssimme siinä isomman miesporukan kanssa, ja kyllä siinä kävi ilmi, että vieressäni istunut hurmaava tumma mies, ikäiseni, olisi halunnut läheisempää ystävyyttä tehdä. Olisin toki halunnut minäkin, mutta oli pakko sanoa ei, molempien sormessa sormus.
Elämä on välillä hankalaa, kun haluttaisi koko ajan..
Helmikuussa 2011. Kirjoitin jo tuonne toiseen ketjuun (ei seksiä vuonna 2014). Olen ollut sinkku helmikuun lopulta 2011 eikä edes yhden yön tarjokkaita (tai mulla halua sellaisiin) ole ollut. Nyt olen deittaillut yhtä miestä n. kuukauden, mutta vielä ei ole päästy pussailua pidemmälle (ei siis edes mitään käsipeliä). Mies vaikuttaa toooosi ujolta ja kokemattomalta, vaikka ollaan 35+ jo. Mutta koska hän on muuten kiinnostava, odottelen rauhassa josko ennen kesäajan alkua päästäisiin panemaan. Halu olisi kyllä kova, mutta omaan kivaan on toistaiseksi tyydyttävä.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 19:15"]
Oiskohan ollut tammikuu 2006.
[/quote]
Oijoi. Pliis kerro että oot ollu jo vuosia sinkku, olethan? Vai inhoatko kenties seksiä?
Tänävuonna kolmesti ja tänäiltana neljäs kerta tälle vuodelle luvassa:)