Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keksikää mulle valkoinen valhe ettei tarvitse lähteä treffeille tänään.

Vierailija
05.01.2015 |

En vain jaksa. Voisin suoraan toki sanoa, muttakun olen sanonut jo eilen saman. Ihan kiva mies, haluan tutustua, mutta en vain jaksa innostua nyt. Alkaa tällääntyyn ja olla pirteänä ja paskat sitä kaikkea peliä jaksa nyt. Töissä ollut raskasta, siitä kai tämä väsymys ja kroonistuva vitutus johtuu :/

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että sulla on työuupumus ja ehdota viikonloppua. Tai pyydä mies kahville sinne, jos jaksaisit sen paremmin. Ei tartte tälläytyä. 

Vierailija
2/24 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Norovirus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menit liian lähelle sirkkeliä ja pää irtosi. 

Vierailija
4/24 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räjähdysmäinen ripuli on aina hyvä.

Vierailija
5/24 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääni poissa ja kurkku kipeä

Vierailija
6/24 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sanoisit vaan että  et jaksa lähteä / halua lähteä

Vierailija
7/24 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sua ei oikeesti kiinnosta se mies. Sanoitkin että mies on ihan ok. Jos olisit kiinnostunut, lähtisit juosten vaikka missä väsymyksessä. Nyt mies ei ole kiinnostava, joten sano suoraan ettei nähdä tänään eikä muukaan päivä.

Vierailija
8/24 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Migreeni, niskat junissa. Mielummin joku fyysinen syy, ei tota ripulia kyllä. Siis mielummin fyysinen syy kuin että unohdit, että lupasit jollekin muulle vaikka vahtia sen lapsia tai joku muu unohdus. Migreeni voi iskee uskottavimmin kuin unohdus. Ja jos oikeesi haluat tutustua mieheen vielä niin pahoittele vilpittömän olosesti ja korosta että haluat näkemisen onnistuvan vielä.

Vierailija
9/24 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripuli on hyvä, mutta miehelle kannattaa esittää mahdollisimman yksityiskohtainen kuvaus sen vaikutuksista.

Vierailija
10/24 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti tulee kylään. Jos mies on vakavissaan, niin hän tosin ehkä haluaa tulla kyläilemään myös ja tapaamaan tulevaa anoppia.

Vierailija
11/24 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en voi vielä tietää kiinnostaako mies minua "oikeasti", olen hitaasti lämpeävää sorttia. Potentiaalia siitä kyllä löytyy. Ehkä sanon sitten miten asia on, töissä niin raskasta että menee kyllä viikonloputkin vain levätessä. En tiiä koska jaksan, ota tai jätä.

:/ ap

Vierailija
12/24 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että et tunne oloasi ihan hyväksi, flunssa ehkä tulossa, ja haluaisit sopia treffit toiselle päivälle.

Vierailija
13/24 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jis ihan noin sanot niin varmaan karkotat sen. Ajattelee ettei sinua kiinnosta . sano vähän nätimmin ja että toivot teidän näkevän kuitenkin lähiaikoina

Vierailija
14/24 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 18:18"]

Joo en voi vielä tietää kiinnostaako mies minua "oikeasti", olen hitaasti lämpeävää sorttia. Potentiaalia siitä kyllä löytyy. Ehkä sanon sitten miten asia on, töissä niin raskasta että menee kyllä viikonloputkin vain levätessä. En tiiä koska jaksan, ota tai jätä.

:/ ap

[/quote]Mies näkis sut tuossa tilanteessa "tarjolla" naisena joka on väsähtänyt ja jota ei juurikaan edes kiinnosta tutustua. Houkuttelevaa? Juu ei.

Vierailija
15/24 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, siis parempi vähän silottaa totuutta :)

ap

Vierailija
16/24 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin otsikon treffeille -sanan "Teneriffalle" :D hahhahahaha wtf

Vierailija
17/24 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin. Olen nyt laittanut itseni, kiitos teidän. Mietin jos mies tosiaan kyllästyy ainaiseen ei sovi nyt selitykseeni. Ihan kauhean näköinen olen. Silmät punaisina, koska en ole nukkunut moneen moneen yöhön kunnolla, silmät turvoksissa, koska olen itkenyt väsymystäni, mutta menossa olen perkele. Näkeepähän minkä on haluamassa. Tässä ja nyt.

Kiitän

ap

Vierailija
18/24 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö virkistyisi tästä. Tulee hakeen tunnin sisällä. Join jo beroccaboostin, ei mitään vaikutusta. Pitäiskö ottaa vaikka vodkapaukku?

ap

Vierailija
19/24 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ripuli karkottaa hetkeksi varmasti:)

Vierailija
20/24 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 17:55"]

En vain jaksa. Voisin suoraan toki sanoa, muttakun olen sanonut jo eilen saman. Ihan kiva mies, haluan tutustua, mutta en vain jaksa innostua nyt. Alkaa tällääntyyn ja olla pirteänä ja paskat sitä kaikkea peliä jaksa nyt. Töissä ollut raskasta, siitä kai tämä väsymys ja kroonistuva vitutus johtuu :/

[/quote]

Sano, että sukulainen, ystävä, tai kuka vaan tuli yllätysvisiitille pitkän matkan päästä, etkä voi siksi lähteä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi