Mitä mieltä tästä laukusta?
http://www.prada.com/en/FI/e-store/woman/handbags/totes/product/B1786T_NZV_F0324.html
Onko väriä helppo yhdistää?
Mä menin ja ihastuin? tuohon, mietin vaan onko liian hieno? ja sitten onko vaikea yhdistää. Joudun varmaan kyllä vuoden säästämään.
Kommentit (32)
Tosi kiva ja helppo yhdistää vaatteisiin ei muutakon ostoskoriin tuollainen kauneus!
Hieno ja mielestäni sopii hyvin arkilaukuksi.
Siis ihan hiveä malli ja hirveä väri! Jotenkin tosi tantta ja tönkkösuolatun pönöttävä.
Mutta sellaisesta kai nuoret naiset tykkää nykyään!:D
Odotin kuvauksen perusteella että väri on joku räväkkä, mutta se olikin ihan basic ruskea...what...
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 18:05"]
I am shocked. Shocked.
[/quote]
XD
Kaunis laukku... Siinä mun mielipiteeni :)
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 18:07"]
Ihana!
[/quote]
Eikö olekin.
ap
Ihan hirveä mummolaukku! Ruma väri, ruma muotoilu, yksinkertaisesti karsean ruma. Huh! En näin 40 vuotiaana tuollaista käyttäisi vaikka maksettaisiin. Toivottavasti AP ei ole nuori tyttönen, vaan joku 70+ mummo.
Muuten oikein nätti laukku, mutta selvästi erottuva logo on mauton.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 18:12"]
Ihan hirveä mummolaukku! Ruma väri, ruma muotoilu, yksinkertaisesti karsean ruma. Huh! En näin 40 vuotiaana tuollaista käyttäisi vaikka maksettaisiin. Toivottavasti AP ei ole nuori tyttönen, vaan joku 70+ mummo.
[/quote]
Niinpä niin, nuoret tykkää mummojutuista: Varmaan Camee-korut, nenäliinat, leningit ja mummokampaukset on myös tyttösten trendejä.
En oikein tykkää tuosta ruskean sävystä, minun olisi tosi vaikea yhdistää sitä mihinkään. Itse ottaisin mustan tai vaaleanharmaan. Mallina kyllä ajattoman kaunis eikä ollenkaan liian hieno arkikäyttöön. Erityisplussaa vielä olkahihnasta.
Musta musta on vaan tylsä vaikka onkin käytännöllisin väri. Harmaa on aika arka, ebaystä nähnyt miten harmaan kulmat rupeaa värjääntymään ja hihnat. Mietin myös miten tuon ruskean yhdistäisi? Vinkkejä.
ap
Malli on kiva, mutta väri on kauhea. Se voisi olla räväkämpi / kantaaottavampi, kun malli on noin selkeä. Tuosta väristä tulee mieleen vauvan k***a. Pahoittelen assosiaatiota, mutta vauvapalstalla kun ollaan...
Mummolaukku. Ja ylihinnoiteltu vieläpä.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 19:51"]
Malli on kiva, mutta väri on kauhea. Se voisi olla räväkämpi / kantaaottavampi, kun malli on noin selkeä. Tuosta väristä tulee mieleen vauvan k***a. Pahoittelen assosiaatiota, mutta vauvapalstalla kun ollaan...
[/quote]
Ehdota jotain muuta väriä tylsälle vaaleaverikölle. ;)
ap
:D tulipas flashback lapsuuteen, mun isällä oli 70-80 luvulla hyvin paljon tuon näköinen nahkainen laukku jossa se kantoi eväänsä töihin!
Lähinnä haluan mielipiteitä väristä ja siitä onko arkikäyttöön liian hieno? En kaipaa merkkilaukkujen haukkumista, kun mieltymyksiään ei voi valita.
ap