Mitä mieltä ootte silikoneista ihan "taviksella"?
Itseä vähän houkuttais, mulla on pienet tissit ja koen isommat jotenkin kiihottavammiksi. Pelottaa kuitenkin että leimautuisinko joksikin pintaliitohuoraksi, kuten julkkiksista usein kuulee sanottavan.. Mitä mieltä olisit jos esim. naapurillasi olisi, muuten ihan fiksu ja järkevä mut tekotisseillä?
Kommentit (51)
Mitä mahtavaa niitten läskipussien raahaamisessa on?
Pakko myöntää, että minä ihmettelisin, minkä ihmeen takia. Miettisin, että miksi olla niin turhamainen, kun on kuitenkin isot riskit. Ei se mikään pieni toimenpide ole. Ei se sen kummemmin kanssakäymiseen vaikuttaisi tms.
Aattelisin varmaa ett on rohkee. Monilla taviksilla on tekotissit ja hiustenpidennykset ja rakennekynnet ja botoxia ja muita ruiskeita ja hammaskuoret ja ja ja
Ei noi klinikat pysyis pystyssä jos vaan julkut käyttäisi. Heh, ei ole tullut se mieleen?
Jos Ladaan laittaa Mersun puskurit, niin ei siitä silti Mersua tule..
Mistä mä tietäisin, onko jollain naapurilla muovitissit? Eihän se kennelekään kuulu ja hyvä silikonit eivät varsinkaan vaatteiden alta näytä silikoneilta. En ymmärrä, miksi joku sellaiset tahtoo ottaa (riskit ja sitoutuminen uusiin leikkauksiin), mutta jos on varaa ja halua niin anna mennä.
No ei kaikkien tisseistä huomaa että neuvon silikonit. Jos koko esim b tai c. Tietty jos ottaa h kokoa niin voisihan se olla vähän outoa.
Mulla on, ollut jo 7 vuotta, eikä asiasta tiedä kuin oma mies. Pitkän imetyksen jälkeen halusin Tissit takaisin hernepussien tilalle, tyytyväinen olen ollut päätökseen :)
T. tavis
Mäkin haluaisin, mutta en uskalla ottaa kaiken sen kivun ja pitkän aristamisen ja toipumisen takia. Kenellä on aikaa olla viikkokausia saikulla ja napsia buranaa tissien takia?
Näin miehenä kyllä pintaliitohuorana pitäisin todellakin.
Pidän tisseistä luomuna koosta riippumatta. Ehkä pienistä pidän jopa enemmän, kuin isoista. Muoto on joka tapauksessa tärkeämpi kuin koko. Ja tärkeintä on siis luomu, ellei ole esim. tubulaarisuustapaus tai rintasyöpä tms. jonka takia korjattu. niiden kanssa hyväksyisin tekotissit. Tissittömyyskin on ok, koska nainen on muutakin kuin tissit.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 17:20"]
Mäkin haluaisin, mutta en uskalla ottaa kaiken sen kivun ja pitkän aristamisen ja toipumisen takia. Kenellä on aikaa olla viikkokausia saikulla ja napsia buranaa tissien takia?
[/quote]
Mulla ei olleet kauaa kipeät edes, ehkä viikon, ja hyvin pysyi kivut aisoissa särkylääkkeillä. Olin lasten kanssa kotona vielä tuolloin joten saikuista en tiedä, ainoa isohko hankaluus oli kun piti välttää lasten nostamista/kantamista silloin alussa. -9-
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 17:11"]
[/quote]
ei kai ne läskiä ole? suolaliuosta käsittääkseni... vai meinasitko että sinne implantin sisään työnnetään rasvaa?
Teille umpimielisille tolloille tiedoksi, löytyy paljon taviksia joilla on silkkarit koska omat rinnat on poistettu rintasyövän vuoksi.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 17:28"]
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 17:11"]
[/quote]
Koheesiogeeliä minulla. Mitään ongelmia ei ole ollut, ja tuntuvat ja näyttävät luonnollisilta. -9-
ei kai ne läskiä ole? suolaliuosta käsittääkseni... vai meinasitko että sinne implantin sisään työnnetään rasvaa?
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 17:29"]
Teille umpimielisille tolloille tiedoksi, löytyy paljon taviksia joilla on silkkarit koska omat rinnat on poistettu rintasyövän vuoksi.
[/quote]
Tässä ei nyt ollutkaan syövästä kyse. Kannattaa miettiä, lähteekö riskialttiiseen operaatioon ihan vaan pinnallisista syistä. No joo, ap e i toki pohtinut terveysriskeä, vaan lähinnä mitä muilla tulisi mieleen. Minulla kuitenkin tulisi heti mieleen, että miksi ihmeessä, jos ei ole lääketieteellistä syytä (juuripa syövän takia menetetty rinta - itsekin varmaan siinä tapauksessa haluaisin korjausleikkauksen, mutta en välttämättä silikoneja). En vain ymmärrä. Umpimieliseksi tolloksi ei kannata haukkua, jos ihmiset kertovat rehellisesti mielipiteistään, kun sitä nimenomaan kysyttiin. Vaikuttaa silti, että ap:nkin pohdintaan vaikuttaa nimenomaan muiden asenteet - ja jopa hänellä itsellään taitaa olla sellaista asennetta, että onko nyt kaikin puolin ihan hyvä juttu...
Silikonirinnat on ihan oikeasti out. :) Ihan aikuisten oikeasti. Eivätkä ne edes ole olleet in muuten kuin tietyissä piireissä.
Olen huomannut viimeisen vuoden aikana että silikoneista on alkanut näkyä yhä enemmän hyväksyviä kommenteja. Se alkaa olla jo ihan normaalia. Paheksujat jäämässä jo vähemmistöön ja kohta kuolevat sukupuuttoon.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 17:23"]
Näin miehenä kyllä pintaliitohuorana pitäisin todellakin.
Pidän tisseistä luomuna koosta riippumatta. Ehkä pienistä pidän jopa enemmän, kuin isoista. Muoto on joka tapauksessa tärkeämpi kuin koko. Ja tärkeintä on siis luomu, ellei ole esim. tubulaarisuustapaus tai rintasyöpä tms. jonka takia korjattu. niiden kanssa hyväksyisin tekotissit. Tissittömyyskin on ok, koska nainen on muutakin kuin tissit.
[/quote]
Sulle kelpaa luomu. Kunhan ei ole lapaset, roikkuvat, eri suuntiin sojottavat...
Ajattelisin, että elämäsi on muuten aika sisällötäntä ja tyhjää, jos tissien tilavuus merkitsee sinulle niin paljon. En tiedä kumpi on pahempi: se että henkilö on niin ulkonäkökeskeinen, että on valmis riskeeraamaan terveyden ja tuhlaamaan rahaa silikoeihin. Vai se, että julistaa asian olen ns. "henkinen" eli vaikuttavan itsetuntoon. Itsetunto kun yleensä rakentuu onnistumisen kokemuksista, muiden arvostuksesta, itsensä tuntemuksesta jne. Todella kalsaa ajatella, että joku kompensoi niiden puutteen kehon sisään tungetulla parin desin vierasmateriaallilla.
Oli vaihtoehto kumpi vaan, niin ei se kyllä nosta mielipidettä kyseisestä henkilöstä. Tämä siis se mitä oikeasti ajattelen, kasvotusten keskustellessa osaisin varmaan teeskennellä, että mikäs siinä jos itse maksat.
Itsekin ajatelin silikoonit hankkia, raskauden ja imetyksen jäljiltä minun ennen nättit b-rinnat ovat kuin kaksi villarukkasta. Sellaset tyhjät lerpsut kivojen rintojen tilalla, vaikuttaa huomattavasti omaan minä-kuvaan kohdallani ja vaikka kuinka olen asiasta keskustellut ammatilaisen kanssa ja muutenkin yritänyt suhtautua asiaan "Nämä ovat merkki siitä että rakastan lastani ja kyllä ne rinnat elämän myötä muuttuu." niin ei. Ei, toimi.
Eli itse ajoin käydä leikkauksessa jo sen takia että ei tarvitse aina kun peiliin katso ajatella että "tuossako tämä sitten on? Missä kehoni on?". En edes halua mitenkään isoja, kunhan vaan saisi nämä läpsyt paremmaksi.
Mikäs siinä, itsekin voisin hankkia.