Rv 6-7 kamalat raskausoireet
voiko tämä kamala väsymys/ loputon unentarve, jatkuva etova olo vatsassa, heikotus ja mieli näistä johtuen matalalla johtua vain raskaudesta? Ja painokin tippunut entisestään vaikka syön ihan normaalisti. Ihan sellainen olo kuin olisi enemmänkin jokin vakava sairaus. Verenpaine on alhainen, äsken 54/99 ja leposyke taas korkea 85-99. Huoh!
Kommentit (7)
Mä oon raskausviikkolla 9 ja viikot 6-8 olivat yhtä tuskaa. Laatta lensi, ruoka ei maistunu joka paikkaan kolotti, sohvalta ei jaksanu liikkua mihinkään kun oli niin paha olla. Nyt tuntuu vähän pahoinvointi onneks helpottaneen tällä viikolla.
Mulla oli kanssa 6-8 aivan hirveät. Nyt rv 14 ja olo on ihana! Ei mitään huonovointisuutta tai väsymystä! :)
Mulla nyt rv 8 ja voisin nukkua 24/7. Vaan onneksi lapsia jo ennestään niin pysyy edes iltaan asti hereillä. ;)
Mulla rv 9 ja paha olo alkoi jo ennen plussausta ja pahenee vain. Oksentamaan en ole joutunut kertaakaan mutta aamusta iltaan jatkuva paha olo. Ja Tää väsymys on kyllä uskomatonta, onneksi 2 alle 4-vuotiasta kotona pitää huolen ettei tarvii päivällä lepäillä ;)
Mulla nyt rv 18 tai 19 ja reilu viikko sitten helpotti pahoinvointi. :)
Mulla oli sama. Tuntui että pahoinvointi oli jo niin epänormaalin pahaa ja kamalaa, ettei kaikki ole kunnossa. Kaksoset tuli.
Voi toki. Itselläni helpotti vasta viimeisellä kuukaudella mainitsemasi oireet. :(