Naisen logiikka tankata autoa
Voi teitä naisia mitkä syyt tankata autoa vain vähän eikä tankkia täyteen niinku mies. Auto painaa vähemmän jos tankkaa vain vähän. Paras mitä olen nähnyt on kun nainen tankkasi 5 eurolla ja sai 3 litraa bensaa, asuu 25km päässä huoltoasemasta, ei edes kotona käy sillä bensamäärällä;)
Kommentit (56)
Meillä menee kyllä toisin päin... Itse tankkaan aina täyteen, mutta mies ei. Sanoo että hänellä ei kärsivällisyys riitä seistä tankilla niin pitkään, joten käy siellä sitten mieluummin useammin.
1. Auto oli lainassa päivän verran ja tankkasin tankin täyteen (eli muutaman litra) ennen palautusta.
2. Tankkausasemalla oli seudun halvin hinta ja se sattui matkalleni, vaikka tankissa on reilusti polttoainetta. Toisin kuin mies, en aja 50km halvemman polttoaineen perässä, vaan revin tilaisuudesta kaikki irti.
3. Tilillä on 50€ ja lopun 45€ on riitettävä ruokaan.
4. OPn kortti ei toimi, ja ainoa seteli mikä minulla oli lompakossa oli 5€.
Voin keksiä muitakin syitä, jos tahdot.
#24 postaama video kertoo kaiken siitä mitä ajattelen naisten tankkauksista :D
Minä tankkaan aina vaimoni täyteen, niin kuin mies. Hän pitää siitä.
Mä tankkaan yleensä 20e, jos mulla on auto lainas. Viikos tulee maksimissaan 50km ajoa, joten enempää ei tarvitse tankata.
Vai naisten logiikka, hah hah! Itse tunnen kolme tuollaista vitosella tankkaajaa ja kaikki miehiä. Luulevat vissiin että auto ymmärtää säästää bensaa jos sitä annetaan niukasti. Yksikin tuntemistani miehistä on ainakin kaksi kertaa viimeisen vuoden aikana joutunut jättämään muun perheen autoon odottamaan ja lähtenyt taksilla hakemaan bensaa huoltikselta. Toinen joutui uusimaan auton tankin koska oli mennyt lommoille alipaineen voimasta kun jatkuvasti höyryillä ajeli. Tulee siinä menovedelle litrahintaa...Itse tankkaan yleensä täyteen ettei tarvitse jatkuvasti tankilla rampata.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 16:08"]
#24 postaama video kertoo kaiken siitä mitä ajattelen naisten tankkauksista :D
[/quote]
Meneppä poika takasin autotalliin, hus!
Monesti tankannut 5€ kun tiennyt että isäni tankkaa tankin täyteen samana päivänä.
T. 18v
En ymmärrä kanssa näitä 20€ tankkaajia joilla ei ole siihen mitään perustetta (perse auki, laina-auto jne.) Ystäväni, joka on muuten mies ja jolla on rahaa on juuri tälläinen. Miksi käydä 5 kertaa huoltoasemalla tankkaamassa 20€ kun voisi tankata kerralla 100€, onko tankkaustapahtuma niin mukava vai mikä siinä on?
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 16:18"]En ymmärrä kanssa näitä 20€ tankkaajia joilla ei ole siihen mitään perustetta (perse auki, laina-auto jne.) Ystäväni, joka on muuten mies ja jolla on rahaa on juuri tälläinen. Miksi käydä 5 kertaa huoltoasemalla tankkaamassa 20€ kun voisi tankata kerralla 100€, onko tankkaustapahtuma niin mukava vai mikä siinä on?
[/quote]
no jos kerran kahdessa kuukaudessa lainaan viikoksi autoa ja sinä aikana ajelen 20euron edestä, niin miksi tankkaisin 100eurolla?
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 16:20"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 16:18"]En ymmärrä kanssa näitä 20€ tankkaajia joilla ei ole siihen mitään perustetta (perse auki, laina-auto jne.) Ystäväni, joka on muuten mies ja jolla on rahaa on juuri tälläinen. Miksi käydä 5 kertaa huoltoasemalla tankkaamassa 20€ kun voisi tankata kerralla 100€, onko tankkaustapahtuma niin mukava vai mikä siinä on?
[/quote]
no jos kerran kahdessa kuukaudessa lainaan viikoksi autoa ja sinä aikana ajelen 20euron edestä, niin miksi tankkaisin 100eurolla?
[/quote]
eiku oho. Ymmärsin vähän väärin viestis. Just heränny päikkäreiltä.
mun veli pistää paremmaksi. Se ajaa muutaman kilometrin matkan tankatakseen asemalla, josta saa halvimmalla, vaikka lähempänänkin olisi.
Opiskelijat ja vähävaraiset tankkaavat joskus pieniä määriä. Niillä se saattaa riittää pitkään. Itse ajan pitkiä matkoja maantiellä, joten aina täyteen, mutta tankkaamaan vasta kun alkaa lähentyä punaista. Pohjoisessa ajaessa sitten tankataan missä asema on, kun siellä ei aina tiedä mistä seuraava löytyy.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 16:22"]
mun veli pistää paremmaksi. Se ajaa muutaman kilometrin matkan tankatakseen asemalla, josta saa halvimmalla, vaikka lähempänänkin olisi.
[/quote]
Voi kuule näitä on paljon. Ihan sama kun ajetaan kauppojen alennuksien perässä eikä tajuta, että siihen ajeluun menee sen alennuksien hinta bensoihin.
Tuolta videon naiselta pitäisi ottaa kortti pois. Ihminen joka ei hahmota eroa oikean ja vasemman välillä, on hengenvaarallinen liikenteessä.
Olen tankannut vitosella aika monesti! Etta riittaa just ja just rajalle asti. Venajalla kun on halvempaa.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 16:34"]
Olen tankannut vitosella aika monesti! Etta riittaa just ja just rajalle asti. Venajalla kun on halvempaa.
[/quote]
Lähdet sinne rajalle pikkusen aikaisemmin niin ei tarvitse tankata edes vitosella.
Pari kertaa olen tankannut vitosella Suomessa saadakseni merkkivalon sammumaan, kunnes lähden tankkaamaan tankin aivan täyteen Venäjällä
Inhoan tankkausta, en tiedä miksi. Ja ihan varmasti tankkaan täyteen, jos tankille menen ihan vain sen vuoksi. Oli rahaa tai ei, vingutan sitten visaa jos ei.