Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen logiikka tankata autoa

Vierailija
05.01.2015 |

Voi teitä naisia mitkä syyt tankata autoa vain vähän eikä tankkia täyteen niinku mies. Auto painaa vähemmän jos tankkaa vain vähän. Paras mitä olen nähnyt on kun nainen tankkasi 5 eurolla ja sai 3 litraa bensaa, asuu 25km päässä huoltoasemasta, ei edes kotona käy sillä bensamäärällä;)

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun tutuillasi ja ehkä hyvin nuorilla tyttösillä voi näin olla, mutta tuskinpa muilla. Olisit tarjonnut esimerkkisi tyttöselle tankin täyteen, herrasmies olisi niin tehnyt. :)

Vierailija
2/56 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin nuorempana, kun ei ollut rahaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin "meitä naisia"? Minä tankkaan aina tankin täyteen.

Vierailija
4/56 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks tankkaamaan täyteen jos ajoa vähän ja rahat tiukilla?
Pienemmälläki määrällä bensaa pärjää ja jos tankki ei ole täynnä niin silloin tulee myös harkittua enemmän ajoja.

Vierailija
5/56 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tankki vuotaa ja joku voi varastaa bensaa siksi aina 20 e tankkaus

Vierailija
6/56 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Huoh.. Eksä ny tajuu? Kun me naiset ollaan niin huonoja kuskeja, et auto voi mennä lunastukseen koska vaan.. Niin sit ne bensatki meni auton mukana..

Vierailija
7/56 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 15:16"]

Sinun tutuillasi ja ehkä hyvin nuorilla tyttösillä voi näin olla, mutta tuskinpa muilla. Olisit tarjonnut esimerkkisi tyttöselle tankin täyteen, herrasmies olisi niin tehnyt. :)

[/quote]Sinäkö jäät odottelemaan, että joku täyttäisi tankkisi? Jihahaahhaa!

Vierailija
8/56 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikun tuolla radiossa tuo missi tuollasen pano jutun väläytti... ei tuo 5€ tankkaaja mikään tuttava ollu, satuin vaan tietää missä asuu. Voi noita naisia...

Vierailija
9/56 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sinulle selitys, joka varmasti kelpaa! Tuo nainen tankkasi vain 3 litraa, koska tankissa oli vain huuruja jäljellä ja hänen oli päästävä kymmenen kilometrin päähän, jossa lähin hänen miesystävistään asuu. Siellä hän sitten nyyhkyttäen raahasi miesystävänsä bensa-asemalle ja parkui niin pitkään, että tankki tuli varmasti täyteen. Ja kun tankki alkaa olla tyhjä pitäjän toisella puolella, otetaan se siellä päin asuva miesystävä nyhtämisen kohteeksi, eikös?

Ja koska hän oli nainen, hän tietysti tankkasi bensiiniä dieselmoottoria pyrörittämään, koska onhan se nyt maailmanhistoriassa täysin käsittämätön asia, että joku nainen olisi osannut tankata yhtään mitään mihinkään ja ajaa vielä sitä autoakin.

Kyllä sinä muuten keksit aika monta muutakin syytä tuohon muutaman euron tankkaamiseen, jos tahdot. Ihan järkisyytäkin. Mutta vain, jos tahdot.

Vierailija
10/56 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, köyhänä naisena sanon että jos taskussa on kaksi kympin seteliä, niin en minä kaikkia tankkiin laita jos ruokaa pitää vielä ostaa... :D
Ja nyt lähinnä tankkaan kun muistan. Ja toivon, että pääsen tankille ajoissa.

Ai niin, kerron oman tankkauslogiikkani, niin päiväsi piristyy:
1. Aja auto tankille, mieluusti oikein päin. 
2. Avaa korkki. 
3. Maksa, ja rukoile, ettet osunut samalle tankille Possen kanssa. 
4. Pistooli tupaan, ja toivo, että on oikea pistooli. 
5. Jatka matkaa. Jos oli väärä pistooli, kiroile ja potki renkaita.

Kas noin! Onko miehillä jotenkin älykkäämpi toimintastrategia? 

Vierailija
11/56 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No n35v nainen tulee suoraan työpaikanpihalta ja tankkaa 5€;) ap

Vierailija
12/56 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, ei ole ikinä tullut mieleen tankata vähemmän kun tankkiin mahtuu. Ei meillä perheellisillä naisilla ole aikaa notkua huoltsikoilla useammin, kun on pakko. Huhheijaa.

Vierailija
13/56 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no, yleensa tankkaan tayteen ja jos en, se johtuu esim siita, etta jaakylmaa vetta tulee vaakatasossa tai pakkasta on hirveasti ja ei tarvi menna kauas, joskus pumppu on hidas ja itella kiire, ni en tankkaa tayteen. Mutta ikina en oo tankannu vain vitosella.

Vierailija
14/56 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 15:24"]

No, köyhänä naisena sanon että jos taskussa on kaksi kympin seteliä, niin en minä kaikkia tankkiin laita jos ruokaa pitää vielä ostaa... :D
Ja nyt lähinnä tankkaan kun muistan. Ja toivon, että pääsen tankille ajoissa.

Ai niin, kerron oman tankkauslogiikkani, niin päiväsi piristyy:
1. Aja auto tankille, mieluusti oikein päin. 
2. Avaa korkki. 
3. Maksa, ja rukoile, ettet osunut samalle tankille Possen kanssa. 
4. Pistooli tupaan, ja toivo, että on oikea pistooli. 
5. Jatka matkaa. Jos oli väärä pistooli, kiroile ja potki renkaita.

Kas noin! Onko miehillä jotenkin älykkäämpi toimintastrategia? 

[/quote]

HAHAHAHAHA! Itse vielä rukoilen, että polttoaine on oikean laista. Miksei Jeesus voi koskaan tankata autoani, vaikka joka kerta rukoilen apua?

Vierailija
16/56 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tankkaa täyteen silloin, kun olen juuri menossa sen huoltoaseman suuntaan, jossa polttoaine on 15 senttiä halvempaa kuin sillä, jolla olen juuri ap:n kanssa samaan aikaan tankkaamassa. Laitan tankin täyteen halvempaa.

Toinen syy on kuukauden viimeinen päivä ja tilapäinen rahapula. Minä tosin tankkaan yleensä kortilla, ja sen maksu tulee vasta seuraavan kuukauden loppupuolella. Jos en laita tankkia täyteen kuukauden viimeinen päivä vaan vasta seuraavan kuukauden ensimmäisenä päivänä, ehdin saada yhden tilin tai päivärahat ennen sen laskun maksupäivää.

Vierailija
17/56 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä viitsi kovin isolla summalla laittaa kun on vähän ajoa ja ei tiedä milloin tuo auto leviää. Ja mulla tankkiin menee hyvin hitaasti, pistooli katkaisee syötön jatkuvasti, joten en jaksa yleensä saikata kovin pitkään sen kanssa. Nimittäin joku murtautui tankkiini ja siinä on nyt jotain hämärää että se tulvii herkästi.

Bensaa se pirun rosvo ei tainnut saada kyllä, silloinkin oli vain pohjalliset, mutta saipa tankin ja korkin rikki.

Vierailija
18/56 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ajatellut, että saan tankata ihan sen määrän kuin kulloinkin haluan....mutta on se nyt hyvä tietää, että tässä pitääkin jotain puskajussia miellyttää joka kyttää asemilla.

Vierailija
19/56 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on muutenkin söpöjä kun ne tankkaa :D

Vierailija
20/56 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 15:23"]

Eikun tuolla radiossa tuo missi tuollasen pano jutun väläytti... ei tuo 5€ tankkaaja mikään tuttava ollu, satuin vaan tietää missä asuu. Voi noita naisia...

[/quote]

Yksi missi = kaikki naiset.

Just.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi