Miltä tuntuisi kuolla teholla sen takia koska uskoit tietäväsi paremmin kuin lääkärit ja asiantuntijat?
Kommentit (75)
Muistakaa, että jos sinne sairaalaan tai teholle mahtuu, sinne ei pääse vierailijoita. Siellä voi sitten yksinään miettiä, miten meni omasta mielestä. Ei ole follarikaverit tukena.
Miettisin että kävipä perhanan huono tuuri. Mutta on minun siskokin, perusterve, ollut keuhkokuumeen vuoksi että kaikki on mahdollista.
Miettisin, että en tule kuolemaan tähän. Tämä oli kohtalo joka minun kuuluukin käydä läpi. Kun tästä selviän olen taas vahvempi kuin koskaan. Tulis voittaja fiilis kun sieltä pois päässyt.
En ole ikinä pelännyt teholle joutuvani. Voihan se olla että sinne joutuu joskus, mutta uskon että selviäisin siitä voittajana.
Miksi ap sinusta jokainen koronarokottamaton joutuu teholle? Minä sairastin koronan juuri tässä lokakuun aikana. Sairastin kotona. Oli kurja olo reilun viikon, vähän lämpöä ja särkyä. Yskitti. Siinäpä se sitten olikin. Aika harva koronaan sairastuva sinne teholle päätyy.
Ahtisaaret eivät kuolleet.
Itseasiassa kukaan julkusuudesta tuttu ei ole kuollut.
Rokotteiden tutkijat ja kritisoijat on myös pitkänlinjan sairaanhoitajia ja muita ammattilaisia. Eriävän mielipiteen takiako peruspentti tai liisa voi mitätöidä näiden ihmisten ammattitaidon?
Minä olen ollut teho-osastolla muista syistä kuoleman rajamailla. Ja voin sanoa että jos sinne olisin joutunut omaa typeryyttäni niin varmaan olisin toivonut vaan nopeampaa kuolemaa, koska teholla on oikeasti aivan karseeta taistella hengestään!
No enpä joutunut teholle. Makuaisti oli hetken hukassa ja pientä lämpöä ja nuhaa. Niinkuin suurimmalla osalla ollut. Miksi ootte niin hysteerisiä?
Varmaan aika vanhalta, suurin osa meemiflunssaan kuolleista 80+ vuotiaita.
Kyllä mua ainaskin hävettäisi. Toisesta rokotteesta tuli jo aika kovat oireet. Kolmannesta jos joutuu teholle ja kuolee, niin kyllä sitä miettisi ennen kuolemaa, että sielä jossain se muutaman % osuus mennä viipottaa terveenä, ilman rokotteita. Saattaisi jopa v*****aa.
Vierailija kirjoitti:
Olen kahdesti nyt rokotettu, joten voin hyvällä omatunnolla sanoa että AP ja kumppanit voisivat vähän vähemmän ilkkua teholla oleville. Tai itseasiassa, miksi lopettaa siihen? Kai olette seuraavaksi menossa ilkkumaan vanhuksille hoitokoteihin lähestyvästä kuolemasta? Tämän jälkeen jatkot lastensuojelulaitoksessa, vähän kiusaatte huonompiosaisia lapsia siitä että vanhempien valinnat on johtaneet lapset sinne. Tai sitten AP voisit jäädä auton alle huomenna ja joutua teholle, mitäs menit tien yli vaikka kaikkien mielestä on paljon turvallisempaa ottaa taksi.
Tietääkseni vanhuuteen ei ole lääkettä. Katson kyllä aina vasemmalle ja oikealle ennenkun ylitän tien.
T. Ap
Nyökkäisin tyytyväisenä kun viimeinen hengenveto koettaa: en kuole vierasgeenejä veressäni, en kuole lääketehtaiden koehiirenä.
Rokoteuskovaisten sokea usko tulee pian koetukselle kun nämä nykyisen teknologian tuotteet todetaan liian tehottomiksi koska epidemia ei laannu näillä riittämättömän tehon omaavilla rokotteilla ja seuraavan sukupolven tuotteet ei ole enää turvallisia syntyjään huonogeenisille eli pitkäaikaissairaille.
Rokotetun on hyvä muistaa että voi mahdollisesti jossain koronapassinsa kanssa surmata epäsuorasti viattoman ihmisen aiheuttaen tartunnan itsekkyyttään muita kohtaan.
Voi herraisä, onko tää taas joku IS:n trollien julkaisema otsikko ja kommentit myös?
Kun suurin osa tällä palstalla olevista kuitenkin on järjen ihmisiä ja tajuaa kuinka pahasti meille on valehdeltu koronan vakavuudesta. Siitä kertoo passikeskustelut, luojan kiitos. Tää pelkopropaganda on viety liian pitkälle.