Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä tuntuisi kuolla teholla sen takia koska uskoit tietäväsi paremmin kuin lääkärit ja asiantuntijat?

Vierailija
28.10.2021 |

Nää on näitä elämäm tärkeitä kysymyksiä.

Kommentit (75)

Vierailija
41/75 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyseenalaistatteko muidenkin tieteenalojen asiantuntijat, ilman että olette opiskelleet ensimmäistäkään kurssia kyseistä ainetta? Olisi yhtä paljon tai vähän syytä.

Lääkärit ja hoitajat ovat valehdelleet koronasta niin paljon, että vastaavaa ei kyllä, ole tulut muualta, ja heitä on kuunneltu.

Sen on loputtava. Ei nyt kunnia laula.

Vierailija
42/75 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei valistus ja järkipuhe auta, kun ylivertaisuusvinouma on päässyt pahaksi. Olisipa sitä vastaankin rokote.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/75 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petetty kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

65-kertainen riski rokotettuun verrattuna joutua sairaalahoitoon tämänpäiväisten tietojen mukaan. Kaikki eivät onneksi joudu teholle, mutta sairaalaan.

Eilen se oli vielä 75 kertainen.

No sitä pahempi, onnistuin muistamaan luvun ja päivänkin väärin.

Vierailija
44/75 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Paljon todennäköisemmin sitä myös joutuu autokolariin kuin saa rokotteesta haittoja."

No voi hitsin hitsi, siis voi hitsin hitsi, ei ku mää vaan mietin kun en tunne yhtään kolarissa kuollutta, mutta koronarokotteen jälkeen kuolleita viisi.

Koronarokotteen jälkeen kuolleita saatat tunteakin noin monta. Koronarokotteeseen kuolleita et.

Koronan jälkeen kuolleita saatat tuntea, mutta koronaan kuolleita et.

Ja lääkäri hakluaa passittaa sinut, ja lotkut häntä kuuntelevat....

Vierailija
45/75 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kahdesti nyt rokotettu, joten voin hyvällä omatunnolla sanoa että AP ja kumppanit voisivat vähän vähemmän ilkkua teholla oleville. Tai itseasiassa, miksi lopettaa siihen? Kai olette seuraavaksi menossa ilkkumaan vanhuksille hoitokoteihin lähestyvästä kuolemasta? Tämän jälkeen jatkot lastensuojelulaitoksessa, vähän kiusaatte huonompiosaisia lapsia siitä että vanhempien valinnat on johtaneet lapset sinne. Tai sitten AP voisit jäädä auton alle huomenna ja joutua teholle, mitäs menit tien yli vaikka kaikkien mielestä on paljon turvallisempaa ottaa taksi.

Vierailija
46/75 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä siitä saa ainakin jälkikäteen "Herman Cain palkinnon"... 🤣🤣😆

Vierailija
47/75 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

KÄvIn OTtAmAsSa 2. RoKoTtEeN, mItÄ SiVuOiReItA TeIlLe oN TuLlUt?

-AP joka on ihan sekaisin (ja skitso)

Vierailija
48/75 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En välitä. Olen saanut elämältä jo sen minkä halusin.

Minä, minä, minä... Muista viis????

Vierailija
49/75 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissain maissa saat olla onnellinen jos edes pääsisit sinne teholle, tai ylipäätään sairaalaan..minkäs teet jos paikat on täynnä foliohattuja, siinä kuolee muut ihmiset muutaman sadan kyseenalaistajan ja denialistin takia ihan omaan sänkyyn. Tätä se totuus nimittäin muualla maailmassa on.

Vierailija
50/75 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämäni on ainoa asia tässä maailmassa, mikä on todella minun omani.

Vierailija
51/75 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokote aiheuttaa tehokuoleman.

Vierailija
52/75 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämäni on ainoa asia tässä maailmassa, mikä on todella minun omani.

minäminäminäminäminäminäminä kasva aikuiseksi

Vierailija
53/75 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätän elämäni Herran haltuun myös silloin jos teen virhevalintoja.

En ole influenssarokotuksiakaan koskaan ottanut. Näillä tiedoilla en pidä tätä sen kummallisempana. Otan rokotuksen ehkä sitten kun se on saanut virallusen luvan jos sitä sitten vielä tarvitsee. Eikä se rokotus edes antaisi suojaakaan kuin muutamaksi kuukaudeksi.

Vierailija
54/75 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murto-osa ihmistä joutuu teholle ja kuolee sinne. 90% tapauksista on monisairaita 80 vuotta täyttäneitä jotka kuolevat.

Vierailija
55/75 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole influenssarokotuksiakaan koskaan ottanut. Näillä tiedoilla en pidä tätä sen kummallisempana. Otan rokotuksen ehkä sitten kun se on saanut virallusen luvan jos sitä sitten vielä tarvitsee. Eikä se rokotus edes antaisi suojaakaan kuin muutamaksi kuukaudeksi.

Eli et ota mitään vastuuta omasta käytöksestä...

Vierailija
56/75 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli et ota mitään vastuuta omasta käytöksestä...

Ei siinä niin lukenut. Älä keksi omiasi.

Vierailija
57/75 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se olisi ainakin helpompi hyväksyä kuin rokotteesta aiheutuva kuolema/vammautuminen. Tupakoimaton tuttu sai keuhkosyövän ja en ole nähnyt ikinä missään yhtä katkeraa ihmistä.

Vierailija
58/75 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronan hoitoon on otettu velkaa 20 miljardia. Paljonko siitä on laitettu tehohoitokapasiteetin lisäämiseen?! Joku murto-osa.

Vierailija
59/75 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riski joutua sairaalaan 50-69v on 52-kertainen rokottamattomalla. Tän tekee hankalaksi, kun ikä vaikuttaa niin paljon, mutta on se nuoremmillakin niin suuri, etten haluaisi koittaa onneani.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/live-klo-10-mika-muuttuu-kun-80-pro…

Vierailija
60/75 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei valistus ja järkipuhe auta, kun ylivertaisuusvinouma on päässyt pahaksi. Olisipa sitä vastaankin rokote.

Kulkutautimyönteiset alapeukuttavat kun ovat ensin googlanneet "ylivertaisuusvinouman" :D