Flunssa jatkuu jo kolmatta viikkoa, mitä tehdä?
Kuumetta ei ole ollut missään vaiheessa. Enää ei ole sellainen väsymys ja heikotus mitä jouluviikolla, jolloin ei päässyt edes sängystä kunnolla ylös eikä jaksanut viedä enää edes roskia pihalle.
Nyt yleisvointi on ollut jo viikon ok, mutta joka aamu saa vielä niistää kamalaa keltaista räkää monta nenäliinallista. Päivää kohden myös olo paranee ja iltaisin olo on yleensä lähes terve, nenä ei vuoda, ei yskitä mutta odotappa kun aamu tulee... Sama lähtee alusta.
Mitään päänsärkyä, hammassärkyä, poskisärkyä yms ei ole mikä viittaisi poskiontelontulehdukseen.
Kommentit (6)
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 14:46"]
No olisiko joku tulehdus. Itsellä meni viikossa ohi ja räkä oli koko ajan kirkasta.
[/quote]
mulla on ainakin aina normi flunssassa ollut keltaista ja joskus melkein vihreää räkää
Mulla jatkui flunssa kerran yli kuukauden, ja lääkärin mukaan ihan normaalia.
Marraskuun alussa saatu flussa kesti suunnilleen jouluun asti. Eli ei ole mitenkään erikoinen tapaus vielä.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 14:46"]
No olisiko joku tulehdus. Itsellä meni viikossa ohi ja räkä oli koko ajan kirkasta.
[/quote]
Sain kyllä levättyä kun oli joulupyhät, niin jospa siksi minulla parani nopeasti.
Mitä tehdä? Niistelet aamuisin ja sitten touhuat, mitä pitää ja odottelet, josko parin viikon päästä ei tartteis enää niistellä.