Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua, rupsahtaako kroppa todenteolla päälle 30v??

Vierailija
05.01.2015 |

Olen järkyttynyt. Olen aina pitänyt vartaloani suht timminä, ja hyvännäköisenä. Olen ollut kaksi kertaa raskaana (viimeksi 2 vuotta sitten) ja kyllä itse huomaan että raskaudet jättäneet jälkensä, mutta eivät mitään pahoja todellakaan. Olen hoikka ja sopusuhtainen, en mikään himoliikkuja, mutten täys sohvaperunakaan.

No, nyt alennusmyynneillä menin pitkästä aikaa sovituskoppiin ja ai kamala! Siellä peilissä vatsa roikku, selkä roikku, keskikroppa ei ole kiinteää nähnytkään! Ryhtikin jotenkin huonompi kuin ennen... Voiko muutos tosiaan olla näin selvä? Vielä puoli vuotta sitten olin erittäin tyytyväinen vartalooni, ja lihonut en ole.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme lasta olen punkenut ja ikää on 40, mutta kroppa on ihan ok. Ei se toki ole niin kuin 18 vuotiaalla, mutta eipä ole ajatusmaailmanikaan enää, joten olen ihan tyytyväinen.

Vierailija
2/6 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan elämännähneitä ihmisiä, koska ovat usein nuorempia viisaampia ja parempia keskustelemaan. Lapsesi on varmasti sulle elämässä tärkeimmät, ei se kroppa josta syntyessään veivät kiinteän masun...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se 30 vuotta ole mikään maaginen ikä, jolloin auttamatta rupsahtaa. Geenit ja elämäntavat määrää aika pitkälle sitä rupsahtaako ennemmin vai vasta myöhemmin. Sovituskoppi ei kyllä ole ollenkaan paras paikka tutkailla vartaloaan ja sen mahdollista rupsahtamista. Se pieni koppi ja överikirkas valaistus saa kenet tahansa näyttämään kammottavalle. 

Vierailija
4/6 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä sanoisin omasta kokemuksesta, että tuossa iässä alkaa elämäntavat näkymään Eli kuka tahansa on nuorena nätti, mutta kun olet 40, niin itsestään huolta pitäneet erottuu. :)

Vierailija
5/6 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO ei rupsahda, nelikymppisenä vasta. :-)

Vierailija
6/6 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rupsahda. Todenteolla rupsahtaa vasta vaihdevuosien aikana/jälkeen. Kolmekymppisenä pystyt liikkumalla ja kunnolla syömällä saamaan kropan tosi terhakaksi. Niin ja aurinkoa, röökiä ja viinaa ja valvomista tietysti kannattaa välttää jos välittää ulkonäöstään. Mutta tossa vaiheessa valinta on vielä täysin sinun, annatko rupsahtaa vai et.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän