Joulukarkit alessa
Kommentit (13)
Missä ne on tarjouksessa? Onko muuta kuin suklaata?
No en ole edes "vanhojakaan" joulukarkkeja vielä syönyt. Joten ei ole tarvetta lähteä lisää hamstraamaan.
Ostin Lindtin suklaata puoleen hintaan. Suunnittelin jo ennen joulua että jos sitä saa alesta niin ostan.
Pari rasiaa entisiäkin jäljellä. En voi käsittää miten jotkut vielä rynnii noita ostamaan lisää. Tietysti jos synttäreitä yms. lähestymässä kelle antaa lahjana..
125kg akkaan mahtuu aika paljon joulusuklaata joulunjälkee ki!!
Haluaisin Julia-suklaita, kun en niitä Jouluksi saanut.
Hyvinkäällä keskustan K-Marketissa oli eilen suklaita paljon jäljellä.
En ole ostanut, eikä ole oikeastaan ollut tajouksiakaan samalla tavalla kuin aikaisempina vuosina. Yleensä on ollut -50% heti joulun jälkeen ja vielä isommat alet viikon kuluttua, jos eivät kaikki mene.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 14:46"]
Pari rasiaa entisiäkin jäljellä. En voi käsittää miten jotkut vielä rynnii noita ostamaan lisää. Tietysti jos synttäreitä yms. lähestymässä kelle antaa lahjana..
[/quote]
Minä ostin pari rasiaa kun en joululahjaksi yhtään saanut. *kyynel* snif*
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 14:58"]
En ole ostanut, eikä ole oikeastaan ollut tajouksiakaan samalla tavalla kuin aikaisempina vuosina. Yleensä on ollut -50% heti joulun jälkeen ja vielä isommat alet viikon kuluttua, jos eivät kaikki mene.
[/quote]
Kyllä! Tämä on huomattu. Taitanee johtua nykyisestä taloustilanteesta, maybe.
Minä olen ollut karkkilakossa jo suunnilleen vuoden, joulun aika oli vähän vaikea, nyt pysyttelen poissa kaupoista niin paljon kuin ikinä pystyn. Menen sitten taas kun karkit ovat kalliita.
Ostin tänään yhden rasian Mozartin kuulia :) niitä En tavalliseen hintaan raaski koskaan ostaa joten piti nyt sitten kerrankin ostaa kun sai rasian 4e:lla
Joo. Monta rasiallista Julia-konvehteja eilen :D jäi vähän päälle 2e/rasia.