Koh Lantalle mentäessä?
Laskeudutaanko Krabin lentokentälle ja siitä bussilla jonnekin ja vielä lautalla Koh Lantan saarelle, vai?
Kommentit (4)
Auts, olishan siinä matkaamista, onneksi lapset jo isoja mutta silti mietityttää...viimeksi olin aika pähkinöinä kun Khao Lakiin päästiin ja hotellissa piti vielä odotella aulassa ainakin 1h-2h ennenkuin satiin huone, olin itse aivan totaalinaatti:/
ap
Me menimme viimeksi lentäen, 3h bussilla ja lautalla. Rankkaa oli mutta voisin tehdä reissun uudestaan kun lapset on jo isoja. Tiedä sitten jaksaisiko vielä toista lauttaa..
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 15:27"]
Auts, olishan siinä matkaamista, onneksi lapset jo isoja mutta silti mietityttää...viimeksi olin aika pähkinöinä kun Khao Lakiin päästiin ja hotellissa piti vielä odotella aulassa ainakin 1h-2h ennenkuin satiin huone, olin itse aivan totaalinaatti:/
ap
[/quote]Minua kiinnostaisi, että monelta olitte hotelilla? me ollaan maaliskuun alussa menossa Khao lakiin ja meidän saapuminen on hotelille jo 6 maissa aamulla eli joudumme varmaan odottamaan huonettamme sinne klo: 14:sta?..... No, täytyy laittaa biksut päälle ja mennä kuluttamaan aikaa vaikka altaille...
Hei
Kuljetus Krabin lentokentältä satamaan tapahtuu minibussilla. Sieltä matka jatkuu kahdella autolautalla. Kokonaisuudesssaan matka kestää n. 2-3 tuntia riippuen lauttojen odotusajasta. Koh Lantan Saladanin satamasta ensimmäiseen hotelliin matka kestää n. 15 minuuttia.
Terveisin
Finnmatkat/Tiina