Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koh Lantalle mentäessä?

Vierailija
05.01.2015 |

Laskeudutaanko Krabin lentokentälle ja siitä bussilla jonnekin ja vielä lautalla Koh Lantan saarelle, vai?

Kommentit (4)

1/4 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei

Kuljetus Krabin lentokentältä satamaan tapahtuu minibussilla. Sieltä matka jatkuu kahdella autolautalla. Kokonaisuudesssaan matka kestää n. 2-3 tuntia riippuen lauttojen odotusajasta. Koh Lantan Saladanin satamasta ensimmäiseen hotelliin matka kestää     n. 15 minuuttia.

Terveisin
Finnmatkat/Tiina 

Vierailija
2/4 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auts, olishan siinä matkaamista, onneksi lapset jo isoja mutta silti mietityttää...viimeksi olin aika pähkinöinä kun Khao Lakiin päästiin ja hotellissa piti vielä odotella aulassa ainakin 1h-2h ennenkuin satiin huone, olin itse aivan totaalinaatti:/

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me menimme viimeksi lentäen, 3h bussilla ja lautalla. Rankkaa oli mutta voisin tehdä reissun uudestaan kun lapset on jo isoja. Tiedä sitten jaksaisiko vielä toista lauttaa..

Vierailija
4/4 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 15:27"]

Auts, olishan siinä matkaamista, onneksi lapset jo isoja mutta silti mietityttää...viimeksi olin aika pähkinöinä kun Khao Lakiin päästiin ja hotellissa piti vielä odotella aulassa ainakin 1h-2h ennenkuin satiin huone, olin itse aivan totaalinaatti:/

ap

[/quote]Minua kiinnostaisi, että monelta olitte hotelilla? me ollaan maaliskuun alussa menossa Khao lakiin ja meidän saapuminen on hotelille jo 6 maissa aamulla eli joudumme varmaan odottamaan huonettamme sinne klo: 14:sta?..... No, täytyy laittaa biksut päälle ja mennä kuluttamaan aikaa vaikka altaille...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi