Huonoin kuulemasi hätävalhe?
Kommentit (17)
Kaverin kondomipaketti oli eksynyt miesystävän povitaskuun.
Olen kuullut kaiken. Liian pitkä teksti tulisi jos tähän ne kuulemani hätävalheet luettelisin.
En mä lukenu sun viestejä ku mä vaan yritin katsoa paljonko kello on.
"mut kidnapattiin" / "mun iskä kuoli" - molemmat samalta patologiselta valehtelijalta, luojan kiitos tajusin laittaa viimein välit poikki
Huonoin kuulemani hätävalhe on hätävalheiden sarja. Miesystäväni tietokoneen ruudulla näkyi toistakymmentä deittipalvelun kautta tullutta viestiä naisilta. Muutaman otsikosta kävi selväksi, että oli jo tutustuttu jonkin verran.
Selitykset paranivat sitä mukaa, kun en uskonut niitä. Mies ei kuulemma tiennyt viesteistä mitään. Viestit olivat vuosia vanhoja ja nyt jotenkin aktivoituneet. Tietokonevirhe. Joku oli hakkeroinut miehen vanhan deittiprofiilin. Joku käytti itse miehen profiilia. Mies ei tiennyt, miksi joku maksaisi hänen profiilinsa käyttämisestä, mutta niin oli päässyt käymään. Lopuksi mies tuomitsi minut vainoharhaiseksi ja alkoi mököttää.
En varsinaisesti lukenut sinun päiväkirjojasi, halusin vain tietää, millä tyylillä kirjoitat.
Olin opiskelupaikkakunnalla monta kuukautta putkeen ja menin yllättäen poikaystäväni luokse kylään. Hänen kotonaan istui ikäiseni neito juomassa kahvia. Aika epäystävällinen tapaus. Asunnossa näkyi hänen kädenjälkensä, vaatevarastonsa ja muun muassa lehdistä leikattuja vauvojen kuvia seinillä.
Yhteinen poikaystävämme tuli pihalla vastaan eikä osannut sanoa muuta kuin ettei ollut ollut tuon neidon kanssa "sillai". Uskotaan.
Hyville hätävalheille on aina käyttöä. Mikä on oma suosikkisi?
Mä olin selvä kun lähdin, mutta metrossa oli pari humalaista tyyppiä jotka tarjos viinaa niin aggressiivisesti etten uskaltanut olla juomatta.
Muuten olisin mutta pitää mennä suihkuun.
Vierailija kirjoitti:
Olen kuullut kaiken. Liian pitkä teksti tulisi jos tähän ne kuulemani hätävalheet luettelisin.
Hei meitä on ainakin kaksi ;D tää oli aika priceless; "nukun sohvalla, mutta en ala ottamaan kuvaa tästä koska (käytännössä jo ex) naisystävä kuulee puhelimen napsahduksen ja ihmettelee miksi otan kuvia". Ai niin, nää kaikki pienet ja isot valheet kilpistyi tähän; "olemme jo käytännössä eronneet ja suhdehan on täysin platoninen, mutta mun täytyy jäädä vahtimaan, ettei J***a tee itselleen pahaa"
No, ei ole hätävalhe, mutta lapsi oli vastannut isälleen kysymykseen, että onko läksyjä huomiseksi, että ei ole, koska huomenna on liikuntaa.
Yks mies jota kerran tapailin, ei vastannut viikkoon puhelimeen. Selitti, että puhelin oli joutunut pyykin sekaan. Kummasti siinä silti akku kesti viikon.
Kaverit vei i l o t a l o on, vaikka en halunnut.