Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidätkö lyhyitä vai pitkiä kynsiä? Jos siis olet nainen.

Vierailija
17.01.2025 |

Itse annan kasvaa ja välillä leikkaan lyhyeksi.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyitä, koska kynteni eivät kasva pitkiksi. Tai ne kasvavat kyllä, mutta katkeilevat ja lohkeilevat niin, että niitä on vähän väliä leikattava lyhyeksi. Mistään pitkistä kynsistä en haaveile, mutta esim. 1 mm metri verran jos kasvaisivat sormenpään yli...

Vierailija
2/19 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyitä. Pitkien kynsien alla asuvat bakteerit ja töhkä ällöttää. Pitkät kynnet myös mielestäni rumat, vaikka nuorena pidin pitkiä kauniina.

Toki lyhyetkin kynnet pesen kunsiharjalla, mutta peseeköhän pitkäkyntiset?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/19 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyitä

Vierailija
4/19 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyitä, koska kynteni eivät kasva pitkiksi. Tai ne kasvavat kyllä, mutta katkeilevat ja lohkeilevat niin, että niitä on vähän väliä leikattava lyhyeksi. Mistään pitkistä kynsistä en haaveile, mutta esim. 1 mm metri verran jos kasvaisivat sormenpään yli...

siis 1 mm (tuo "metrin" on ylimääräinen sana)

Vierailija
5/19 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyitä . Ihmettelen ylipitkien kynsien omaavia että miten niiillä pystyy tekemään mitään ilman että kynnet hajoaa.

Vierailija
6/19 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmassa ihan lyhyet, oikeassa vähän pitemmät.

Vierailija
7/19 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyitä . Ihmettelen ylipitkien kynsien omaavia että miten niiillä pystyy tekemään mitään ilman että kynnet hajoaa.

Minulla ei hajoa. Minulla on luonnostaan hyvin vahvat ja kauniit kynnet.

Vierailija
8/19 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoitolalla töissä joten on pakko olla lyhyet. Kesälomalla otan rakennekynnet.

Vierailija
9/19 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyitä, oikeastaan leikkaan liian lyhyeksi, kaikki valkoinen pois. En lakkaa koskaan.

Vierailija
10/19 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtaosan elämästäni lyhyet, koska olen 4-vuotiaasta niitä pureskellut. Vain muutama kuukausi elämästäni olen saanut kasvatettua pitkiksi. Paitsi... ne ovat niin terävät että hyvä kun hanuria uskaltaa pyyhkiä saati raapia ilman haavoja. Joten eivät voi olla kauan pitkät kun on pakko lyhentää taas. Nyt ovat pitkät ja yritän olla pureskelematta.

Vierailija
11/19 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että keskipitkät. Hoidan kynsiäni ja ne ovat melkein aina lakatut. Tekokynsiä pidän rumina, en yhtään ymmärrä sitä muotia. 

Vierailija
12/19 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molempia. Toisessa kädessä lyhyet ja toisessa hieman pidemmät (ei mitkään korpinkynnet). Tälle on ihan oikea syykin, jota saatte arvuutella. 

Vierailija
13/19 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyitä. Pitkien kynsien alla asuvat bakteerit ja töhkä ällöttää. Pitkät kynnet myös mielestäni rumat, vaikka nuorena pidin pitkiä kauniina.

Toki lyhyetkin kynnet pesen kunsiharjalla, mutta peseeköhän pitkäkyntiset?

Pesee. Kuului pitkäkyntisenä ihan rutiinisti koska jos kynnet oli lakattuja, oli helpointa öljytä kynsiä kynnen alapuolelta ja sitä varten tuli aina harjattua alaosa puhtaaksi. Muutenhan kynsiöljy olisi mennyt tosi ällöttäväksi.

Vierailija
14/19 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyitä. Kätevämmät työkseen tietokonetta näpytellessä. Enkä erakkona välitä edes siitä, miltä näyttää yhtään. Eipä niitä täällä korvessa etätöissä kukaan ole katsomassa, miltä mun kynnet näyttää.

Vierailija
15/19 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂🤣Päivän piristysruiske syntyi juuri. 💅👈

Vierailija
16/19 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Molempia. Toisessa kädessä lyhyet ja toisessa hieman pidemmät (ei mitkään korpinkynnet). Tälle on ihan oikea syykin, jota saatte arvuutella. 

Ehkä sama syy kuin minulla: soitan kitaraa.

Vierailija
17/19 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂🤣Päivän piristysruiske syntyi juuri. 💅👈

Hienoa, jos saat kirjoitusvirheestäni iloa. Pienistä iloista se koostuu elämän onni.

Vierailija
18/19 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyet. Töissä paremmat. 

Vierailija
19/19 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein keksi yhtäkään perustelua pitkille kynsille, joten lyhyet on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi