Ei seksiä vuonna 2014. Onko muita?
Ollaan kolmekymppinen pariskunta. Yhdessä ollaan oltu 10 vuotta ja meillä on 2 alle 3 vuotiasta lasta. Seksiä ei ollut missään muodossa viime vuonna kertaakaan. Kohtalotovereita? Vellon tällä hetkellä itsesäälissä niin olisi mukava tietää, onko tämä aivan tavatonta.
Kommentit (62)
Ei vielä mitään hätää; itse harrastin seksiä viimeksi 24-vuotiaana eli 7 vuotta sitten :) Eipä ole tehnyt mielikään, seksi ei taida vaan olla yhtään minun juttuni. Olen yrittänyt pitää kiinni siitä, että omaa kivaa olisi kerran viikossa; itsetyydytyshän on terveellistä. Valitettavasti siitäkin aikataulusta lipsun aina paljon ja totuus taitaa olla kerran kahdessa kuukaudessa o_O
Ei ollut ei, ei myöskään edellisenä vuonna, mutta valinta on kyllä ihan minun omani. Ei kiinnosta ei. Miehellä on sivusuhteensa. Ei olla yhdessä enää kuin lasten takia, ja tätäkin vain sen aikaa että saan säästettyä rahaa omaan asuntoon.
Joo. Ei oo täälläkään paljon harrasteltu... 20v nainen eikä vaan huvita yhen illan jutut ja muuta ei ole tarjolla.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 15:36"]
Joo. Ei oo täälläkään paljon harrasteltu... 20v nainen eikä vaan huvita yhen illan jutut ja muuta ei ole tarjolla.
[/quote]
Sama juttu, mutta mies!
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 12:49"]Olen kyllä sinkku, mutta ei ollut seksiä vuonna 2014, eikä 2013 ja 2012. Toivon ja aion tehdäkin jotain sen eteen, että tämä vuosi eroaa siinä mielessä.
[/quote]
Tämä tiivisti hyvin. Ei kyllä ollut 2011;kaan....olen 30v.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 12:53"]
Mulla oli exän kanssa vuonna 2013 noin. Vuonna 2014 erosin ja seksiä on ollutkin sen jälkeen aika reippaasti, hyvää, monipuolista ja kiihkeää :)
[/quote]Olen vähän kade. Itse mietin juuri, että heivaisinko hyvän miehen siksi että saisin seksiä. Vaikea tilanne, mutta kaipaan miestä fyysisesti ihan hulluna. Näen jatkuvasti seksiunia vieraista miehistä.
Olen naimisissa, 40v, lapset isoja. Onko vielä elämää jäljellä?
Olisinpa suhteessa, jossa mies ei halua seksiä. Eksän kanssa ollaan lämmitelty välejä, mutta en jaksaisi paneskella. Rasittavaa, että jatkuvasti pitäisi hommailla. Haluan vain olla rauhassa.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 14:55"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 14:48"]Turhaa narinaa. Ei seksiä 2014, ei seksiä 2013, ei seksiä 2012, ei seksiä 2011... Haluatteko mun jatkavan vielä?
Juu ja ihan avioliitossa olen, ollut kohta 20 vuotta MUTTA TÄTÄ MENOA EN YHTÄÄN KAUEMPAA!!
[/quote]Katso peiliin. Sieltä se vika yleensä löytyy oli sitten kyse seksin puutteesta tai mistä tahansa muusta
[/quote]JUURI NÄIN!
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 15:08"]
Erosin -98, ei seksiä sen jälkeen. Eka vuoden oli vähän hankalaa mutta sitten totuin enkä usko että sitä enää harrastankaan. Ihan hyvä näin on ollut olla.
[/quote]
sori, alapeukutin vahingossa!
Nro 46: mieheni on 35-vuotias, akateemisesti koulutettu, vakituinen tietotyö, keskituloinen, bmi n. 30, keskipituinen, estoinen (paitsi alkuaikoina) ja hakenut apua vaikeaan suhtautumiseensa työhön (panostaa suhteettoman pajon). Meillä kaksi lasta, eivät enää pieniä. Minä taas samanikäinen, x-vartaloinen, normaalipainoinen, pitkähiuksinen ja sävyisä, miehen mielestä seksuaalisesti päällekäyvä, ei siis tosiaankaan saa istahtaa syliin meillä, vain miehen omat aloitteet kelpaavat ja niitä on vähän. Tiedän, että ainakin joku minulle "antaisi" (miehethän ehdottelevat enemmän tai vähemmän suoraan, viimeksi naapurirapun mies pyyteli puhelinnumeroa), mutta omassani ei värähdä mikään, vaikka hyppelehtisin kotona pitsialusvaatteissa tai ilman. Seksiä viimeksi heinäkuussa, muutoin yleensä muutaman kerran vuodessa. Riittikö?
Olen kyllä sinkku, mutta ei ollut seksiä vuonna 2014, eikä 2013 ja 2012. Toivon ja aion tehdäkin jotain sen eteen, että tämä vuosi eroaa siinä mielessä.
Tuota.. Täällä palstalla elää harhaluulo että mies aina haluaa kunhan nainen on hyvännäköinen. Joku täällä vinkkasi että "tuskin mies kieltäytyy jos nouset ratsaille".
On olemassa tosi paljon haluttomia miehiä! Itse olen aina pitänyt itsestäni huolta, olen kaunis ja hoikka ja aina hymyileväinen enkä nipota tai yritä muuttaa toisia. Silti eksäni ei koskaan halunnut seksiä ja kieltäytyi aina kun ehdotin. Mikään ei auttanut.Viimeiset 2v oli täysin seksittömiä vvaikka itselläni valui kaiken aikaa mahlaa housuihin tyydyttämättömästä himosta.
No onneksi tajusin lähteä ja sen jälkeen ei seksistä ole ollut puutetta.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 15:27"]
Ei vielä mitään hätää; itse harrastin seksiä viimeksi 24-vuotiaana eli 7 vuotta sitten :) Eipä ole tehnyt mielikään, seksi ei taida vaan olla yhtään minun juttuni. Olen yrittänyt pitää kiinni siitä, että omaa kivaa olisi kerran viikossa; itsetyydytyshän on terveellistä. Valitettavasti siitäkin aikataulusta lipsun aina paljon ja totuus taitaa olla kerran kahdessa kuukaudessa o_O
[/quote]
Oho, katos joku on ihan samis mun kanssa. Elämässä on tosiaan paljon mielenkiintoisempia juttuja kuin seksi ja käytän aikani niihin :)
Elin pitkään ilman seksiä parisuhteessa (3½ vuotta ilman seksiä, 10 vuotta yhdessä), mutta tällä hetkellä onneksi seksiä on ja se on nautinnollista. Olisin kyllä ollut valmis allekirjoittamaan monien täällä toistaman "en kaipaakaan" teesin, mutta nyt kun olen taas päässyt seksin makuun niin enpä kyllä luopuisi.
Meillä oli seksiä kaksi kertaa, viimeksi toukokuussa. Ollaan kolmekymppinen aviopari. Lapsia ei ole eikä tällä menolla taida tosiaan tullakaan. Mies ei vain halua seksiä. Nyt annoin kuitenkin itselleni uudenvuodenlupauksen: tänä vuonna seksielämäni paranee. Jos nykyisen miehen kanssa ei asiat muutu, otan perkele eron ja hommaan panokamun. En kestä enää tällaista.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 15:26"]
Yhdessä 23 vuotta. Viimeksi v. 2009. Nyt en saa edes koskea vaimoon tai saunoa edes samaan aikaan.
[/quote]
Vähän sama juttu, mutta hieman pidempään: Yhdessä 33 vuotta. Viimeksi v. 1999 (vuosi viidennen lapsen syntymästä) sain. Ja en myöskään saa edes koskea vaimoon saati sitten saunoa samaan aikaan.
Yhdessä 23 vuotta. Viimeksi v. 2009. Nyt en saa edes koskea vaimoon tai saunoa edes samaan aikaan.