Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei seksiä vuonna 2014. Onko muita?

Vierailija
05.01.2015 |

Ollaan kolmekymppinen pariskunta. Yhdessä ollaan oltu 10 vuotta ja meillä on 2 alle 3 vuotiasta lasta. Seksiä ei ollut missään muodossa viime vuonna kertaakaan. Kohtalotovereita? Vellon tällä hetkellä itsesäälissä niin olisi mukava tietää, onko tämä aivan tavatonta.

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli exän kanssa vuonna 2013 noin. Vuonna 2014 erosin ja seksiä on ollutkin sen jälkeen aika reippaasti, hyvää, monipuolista ja kiihkeää :)

Vierailija
2/62 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 12:49"]Olen kyllä sinkku, mutta ei ollut seksiä vuonna 2014, eikä 2013 ja 2012. Toivon ja aion tehdäkin jotain sen eteen, että tämä vuosi eroaa siinä mielessä.
[/quote]

Sama. Viimeksi oli seksiä helmikuussa 2011. Nyt olen tosin tapaillut erästä miestä n. kuukauden ja ehkä jossain vaiheessa päästään seksiin asti. Mies on tosi ujo, joten toistaiseksi ollaan vasta pussailuasteella. Edes mitään hipelöintiä ei ole ollut, ei ole vahingossakaan edes hipaissut tissejä vaikka samassa sängyssäkin on nukuttu :( Mutta mies on kiinnostava ja tämäkin on enemmän kuin 4 vuoteen, joten olen kärsivällinen ja hoitelen itseni tositoimia odotellessa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 12:37"]

Ollaan kolmekymppinen pariskunta. Yhdessä ollaan oltu 10 vuotta ja meillä on 2 alle 3 vuotiasta lasta. Seksiä ei ollut missään muodossa viime vuonna kertaakaan. Kohtalotovereita? Vellon tällä hetkellä itsesäälissä niin olisi mukava tietää, onko tämä aivan tavatonta.

[/quote]

Älä vielä vaivu epätoivoon, toihan on lyhyt aika, jos vertaa meihin:

yhdessä reilu 20v, viimeksi harrastettiin seksiä 4,5vuotta sitten. Perheessä kaksi teini-ikäistä lasta. :((

Vierailija
4/62 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö siis edes oman käden kautta? Miksei itsetyydytystä lasketa seksiksi?

Ei tietenkään kerro hyvää teidän parisuhteenne kannalta, jos ei mitään yhteistä ole pitkään aikaan ollut (kun ainakin toinen tai molemmat niin haluaisi).

Vierailija
5/62 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä seksiä itsekseen tule. Tuskin miehesi kieltäytyy, jos hyppäät vaikka näin uuden vuoden kunniaksi illala ratsaille! Eri asia, jos et halua. Silloin kannattaa miettiä asiaa vähän seksittömyyttä syvemmältä. Monesti kun on pieniä lapsia seksittömyyteen tottuu ja se uudelleen aloitus on raskain vaihe. Ei muutaku homma käyntiin. Hyvältä se tuntuu yhä, vaikka epäilet.

Vierailija
6/62 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tilanne. Ei seksiä koko vuonna. Vauvavuosi + uhmaikäinen ja halut nollissa. Mielummin nukutaan. Mutta ollaan puhuttu asiasta ja ei tuo mies oo ikinä ollut aktiivinen sänkyhommissa.

Vierailija
7/62 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 13:29"]Ei sitä seksiä itsekseen tule. Tuskin miehesi kieltäytyy, jos hyppäät vaikka näin uuden vuoden kunniaksi illala ratsaille! Eri asia, jos et halua. Silloin kannattaa miettiä asiaa vähän seksittömyyttä syvemmältä. Monesti kun on pieniä lapsia seksittömyyteen tottuu ja se uudelleen aloitus on raskain vaihe. Ei muutaku homma käyntiin. Hyvältä se tuntuu yhä, vaikka epäilet.
[/quote]
Meillä miehellä lopahtaisi jos oikein syliin pomppisin. Estynyt kun on..

Vierailija
8/62 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lähestymistapansa kullakin.

Vierailija
9/62 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 13:29"]

Ei sitä seksiä itsekseen tule. Tuskin miehesi kieltäytyy, jos hyppäät vaikka näin uuden vuoden kunniaksi illala ratsaille! Eri asia, jos et halua. Silloin kannattaa miettiä asiaa vähän seksittömyyttä syvemmältä. Monesti kun on pieniä lapsia seksittömyyteen tottuu ja se uudelleen aloitus on raskain vaihe. Ei muutaku homma käyntiin. Hyvältä se tuntuu yhä, vaikka epäilet.

[/quote]

Eli miten?? Pitkän seksittömän kauden jälkeen hommaa on tosi vaikea käynnistää, vinkkejä?

Vierailija
10/62 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaa narinaa. Ei seksiä 2014, ei seksiä 2013, ei seksiä 2012, ei seksiä 2011... Haluatteko mun jatkavan vielä?
Juu ja ihan avioliitossa olen, ollut kohta 20 vuotta MUTTA TÄTÄ MENOA EN YHTÄÄN KAUEMPAA!!

Vierailija
11/62 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä oli viimeksi joulukuussa 2012. Silloin alkoi raskausmaha näkyä ja miehen kiinnostus loppui kuin seinään. Niinpä minäkään en kiinnostunut hänen ehdotuksistaan synnytyksen jälkeen. Itse asiassa jätin koko miehen ja ajattelin että olen nyt hetken ihan vaan yksin (parishudemielessä).

Viime syksynä oli hirveä panetuskausi, mutta se meni ohi. Olen ok näköinen, jopa nätti ja palauduin raskaudesta hyvin. Siksi en koe mitään paniikkia. Seksiä saisin, jos vaan viitsisin jonkun mulkun etsiä. Ehkä tänä vuonna :)

Vierailija
12/62 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 14:48"]Turhaa narinaa. Ei seksiä 2014, ei seksiä 2013, ei seksiä 2012, ei seksiä 2011... Haluatteko mun jatkavan vielä?
Juu ja ihan avioliitossa olen, ollut kohta 20 vuotta MUTTA TÄTÄ MENOA EN YHTÄÄN KAUEMPAA!!
[/quote]Katso peiliin. Sieltä se vika yleensä löytyy oli sitten kyse seksin puutteesta tai mistä tahansa muusta

Vierailija
13/62 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdyntää ei ollut, miehen toiveesta, koska olin lihonut niin reilusti :( Suihin kyllä otin häneltä monta kertaa viikossa, ja nyt inhottaa miksi teinkään niin :( Erottiin kyllä sitten loppuvuodesta, mutta tosi alas se mies mun itsetuntoni sai, niitä rippeitä nyt tässä sitten pitäsi kasailla. On kyllä helpotus, kun ei ole enää kukaan arvostelemassa ja naljailemassa ja vaatimassa.

Vierailija
14/62 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin -98, ei seksiä sen jälkeen. Eka vuoden oli vähän hankalaa mutta sitten totuin enkä usko että sitä enää harrastankaan. Ihan hyvä näin on ollut olla.

Vierailija
15/62 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin sanoa että samoin meillä mutta taisi olla tammi tai helmikuussa viime vuonna seksiä ennen kun raskausmaha alkoi liian paljoa näkyä. Sen jälkeen ei, eikä myöskään vielä synnytyksen jälkeen. Vauva nyt 5,5kk.

Vierailija
16/62 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo totta, luulin olevani ainoa ihminen maailmassa, jolla seksiä näin vähän. 2014:een mahtuu tosin pari seksikertaa exän kanssa, mutta pyyhkisin nekin pois jos voisin. Yksin kyllä on ollut runsaastikin.

2015 ajattelin ihan oikeasti harrastaa usein ja mahdollisimman paljon, kunhan vain halukas ja varteenotettava kumppani löytyy (ja ei tarvi olla seurustelusuhde, mutta sama vakipano mielellään kuitenkin ainakin).

Vierailija
17/62 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ollut ei. Keväällä 2013 erosin ja kesällä oli yksi yhden yön juttu. Eli ensi kesänä tulee 2 vuotta, taitaa olla aikuisiän ennätys:)

Olen ihan hyvän näköinen, käyn baareissa noin kerran kahdessa kuukaudessa, aina on jotain juttua mutta ei kiinnosta lähteä suoraan panemaan.

Olen kahden lapsen yh, joten kotiin en tuo miehiä ennen kuin on vakavaa.

Vierailija
18/62 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä seksi on pyhitetty karkausvuosille!

Vierailija
19/62 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä vuotta sitten alkoi toinen vuosikymmen ilman seksiä, eikä edelleenkään tee mieli mokomaa äherrystä. Tosin olen sinkku ja sellaisena pysynkin.

Vierailija
20/62 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valittavat naiset hoi! Katsokaa nyt sinne peiliin. Näette itsekin että sieltä katsoo takaisin tyyppi jolla on naama norsunvärkissä, paskasotkuiset hiukset, ryppyinen rupsshtanut naama, ylipainoa ja rumat vaatteet. Sitten ihmettelette kun miestä ei kiinnosta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän