Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 21-vuotias sinusta vielä lapsi? Minun mielestäni on

Vierailija
28.10.2021 |

Ovat vielä todella kypsymättömiä ja tarvitsevat aikuisten tukea

N25

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan aikuistu yhdessä yössä. Tosi moni on vielä tuossa iässä hyvin lapsellisia, ei välttämättä olla ikinä asuttu yksin tai tehty työtä...

Vierailija
2/15 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole enää lapsi. Keskenkasvuinen jollain tapaa kylläkin, koska aivot kehittyy 25-vuotiaaksi asti. Nykyään nuoret ihmiset vaikuttavat kakaroilta, koska niiden "annetaan" olla kakaroita. Vaatimukset ei oo enää samat mitä ennen vanhaan. Ennen jo 18-22-vuotiaat saattoivat olla perheeisiä ja - äitejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on pieni lapsi! Sanna Marin on teini 35-vuotiaana.

Vierailija
4/15 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Aikuinen" mutta käytännössä ihan teini vielä. Naurattaa mietin luulin olevani kauhean vanha 21-vuotiaana.

Vierailija
5/15 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Mutta se on totta, että tämän päivän parikymppiset ovat lapsellisempia kuin aikaisemmat sukupolvet samassa iässä.

Vierailija
6/15 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Aikuinen" mutta käytännössä ihan teini vielä. Naurattaa mietin luulin olevani kauhean vanha 21-vuotiaana.

*miten

Vierailija
7/15 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä odotin esikoistani tuossa iässä ja ihan aikuinen olin. En oikein ymmärrä, kuinka tuon ikäinen ei muka olisi jo ihan vastuunsa kantava aikuinen?  Ovatko he niin pumpulissa kasvatettuja vai mistä se johtuu , tuo uusavuttomuus?

Vierailija
8/15 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä odotin esikoistani tuossa iässä ja ihan aikuinen olin. En oikein ymmärrä, kuinka tuon ikäinen ei muka olisi jo ihan vastuunsa kantava aikuinen?  Ovatko he niin pumpulissa kasvatettuja vai mistä se johtuu , tuo uusavuttomuus?

Minunkin äitini synnytti minut 21- vuotiaana.

Ihan on ollut teini vielä, vaikka naimisissa ja oli muutettava työn perässä kaupunkiin.

Opinnot kesken.

21 on ihan pentu vielä, vaikka olisi äiti.

Vierailija
9/15 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisuus alkaa yleensä 20 ikävuodesta. Sitä alemmat ovat vielä teinejä varsinkin kun englannissa numerot 13-19 loppuu "teen" päätteeseen eli "teini". 

Vierailija
10/15 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä muuta tähän kommenttiin voi sanoa, kuin että 😳🙄 tollo.

Vierailija
11/15 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole lapsi, vaan nuori aikuinen tai aikuistumisvaiheessa oleva.

Vierailija
12/15 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä olin senikäisenä ihan yhtä aikuinen kuin nyt 20 vuotta myöhemmin.

Vierailija
13/15 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu henkilöstä. Useimmat ovat aika epäkypsiä.

Vierailija
14/15 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä lapsi, muttei ihan aikuinenkaan vielä. Etuotsalohko kypsyy n.25 ikävuoteen mennessä, ja vasta sen ollessa "valmis", ihminen käsittää esim.syy-ja seuraussuhteet.

Vierailija
15/15 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on kissa, se on kohta 12v. mutta edelleen se on minule kissanpoikanen. 

Samoin kai ne ihmispoikasetkin pysyy vanhemmilleen aina poikasina......tosin en ole kissan äiti, paitsi kissan mielestä tietysti