Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies myönsi pettäneensä viikonloppuna!

Vierailija
05.01.2015 |

Mieheni kertoi että ollessaan kavereidensa kanssa viikonloppuna baarissa, hän oli käynyt panemassa jotain naikkosta baarin vessassa!! Hyi kun ällöttävää!!!!  Olen raskaana, ja minulla on todettu kohdussa vuotava hematooma,  jonka takia minulta on  yhdyntä kielletty, ja tällä mies nyt sitten selitteli tekoaan.... oksettaa koko mies!

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi saatana. Jos nyt aiot jatkaa tuollaisen urpon kanssa, niin kysy neuvolasta, miten tautiriskin kanssa toimitaan.

Vierailija
22/25 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 11:52"]Ja se on sulta pois miten? Eihän se, että puolivahingossa nusasee jotakuta, tarkota mitään elämää suurempaa rakkaustarinaa. Ja, kuten kerroit, sä et voi nyt olla yhdynnässä, joten eihän toi pano ollu sulta pois mitenkään. Sitä paitsi, sä et omista sun miestä, eikä sun miehesi omista sua.

Mä en ymmärrä tätä omistushalua lainkaan.
[/quote]
Ite en ymmärrä sun kaltasia ihmisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 11:52"]

Ja se on sulta pois miten? Eihän se, että puolivahingossa nusasee jotakuta, tarkota mitään elämää suurempaa rakkaustarinaa. Ja, kuten kerroit, sä et voi nyt olla yhdynnässä, joten eihän toi pano ollu sulta pois mitenkään. Sitä paitsi, sä et omista sun miestä, eikä sun miehesi omista sua. Mä en ymmärrä tätä omistushalua lainkaan.

[/quote]

Kyllä mieheltä pitää löytyä munansa kanssa jotain itsehillintää. Ja vessapanon voi varmasti korvata käteenvedolla. Ja oudolta kuulostaa sekin, että hän kertoo raskaana olevalle vaimolleen panneensa jotain naista vessassa. Ikäänkuin haluaisi tieten tahtoen satuttaa vaimoaan.

Vierailija
24/25 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 11:52"]

Ja se on sulta pois miten? Eihän se, että puolivahingossa nusasee jotakuta, tarkota mitään elämää suurempaa rakkaustarinaa. Ja, kuten kerroit, sä et voi nyt olla yhdynnässä, joten eihän toi pano ollu sulta pois mitenkään. Sitä paitsi, sä et omista sun miestä, eikä sun miehesi omista sua. Mä en ymmärrä tätä omistushalua lainkaan.

[/quote]

Kertoisitko, miten "puolivahingossa nusaistaan"? Vahingossako se pippeli sinne pimppiin meni?

Vierailija
25/25 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 12:19"]

Hyi saatana. Jos nyt aiot jatkaa tuollaisen urpon kanssa, niin kysy neuvolasta, miten tautiriskin kanssa toimitaan.

[/quote]

Niin, pitäisi jotenkin se naikkonen tavoittaa ja varoittaa häntä.