Sain turpiin Diagonal Mar kauppakeskuksesa vuonna 2017
En kysynyt homosex asioita parkkipaikalla kuten jotkut ovat väittäneet
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
turpiin vetäjä oli todella eräs etelä amerikkalainen nainen?
Naisen näköinen saattoi ainakin olla. Tiedä sitten totuutta
Mistä tämä homostelu-epäilys on tullut, ap?
Vierailija kirjoitti:
Nainen saattoi kimmastua, jos kysyit häneltä homosex asioita. Luuli, että luulet häntä mieheksi. Se on eteläamerikkalaisessa kulttuurissa suuri loukkaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen näköinen saattoi ainakin olla. Tiedä sitten totuutta
Saattoi olla? Kai sä nyt tiedät oliko vai ei?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen saattoi kimmastua, jos kysyit häneltä homosex asioita. Luuli, että luulet häntä mieheksi. Se on eteläamerikkalaisessa kulttuurissa suuri loukkaus.
On se Suomessakin loukkaavaa, jos menet miehenä naiselta kysymään että onnistuisiko homosex
Miksi kysyisin naiselta homosex asioita kun olen MIES ja HETERO? Häh?
Minuun hyökätään ostoskeskuksessa. He eivät ota vastuuta, he päästävät irti hyökkääjästä. Ostoskeskuksesta vastaava henkilö. Johto. Täysin epäinhimillinen ihminen. En saa apua. Minun on soitettava ambulanssi omin voimin. He eivät tarjoa minulle edes tuolia. Heidän on autettava minua. Ostoskeskuksen ihmiset. Ja kaiken lisäksi kun olen sairaalassa, he veloittavat minulta autoni pysäköinnistä. Häpeä. Ole varovainen siinä ostoskeskuksessa. He ovat epäinhimillisiä. Toivottavasti heille ei tapahdu mitään, koska he jäävät kodittomiksi.
Vierailija kirjoitti:
Minuun hyökätään ostoskeskuksessa. He eivät ota vastuuta, he päästävät irti hyökkääjästä. Ostoskeskuksesta vastaava henkilö. Johto. Täysin epäinhimillinen ihminen. En saa apua. Minun on soitettava ambulanssi omin voimin. He eivät tarjoa minulle edes tuolia. Heidän on autettava minua. Ostoskeskuksen ihmiset. Ja kaiken lisäksi kun olen sairaalassa, he veloittavat minulta autoni pysäköinnistä. Häpeä. Ole varovainen siinä ostoskeskuksessa. He ovat epäinhimillisiä. Toivottavasti heille ei tapahdu mitään, koska he jäävät kodittomiksi.
Kuulostaa kyllä todella ns. paskalta paikalta. Kiitos varoituksesta.
Muita jotka ovat saaneet turpaan Diagonal Mar -kauppakeskuksessa?
Vierailija kirjoitti:
Muita jotka ovat saaneet turpaan Diagonal Mar -kauppakeskuksessa?
Itse meinasin saada turpaan Vertical Mar -kauppakeskuksessa