Huawei puhelimet kokemuksia
Kommentit (38)
Suojakuoret tai -kotelo on todellakin suositeltava noihin, kun ovat vähän rimpuloita.
Honor 4x heinäkuusta ja hienosti on toiminut. kaikki mitä tarviin ja vähän liikaakin. Tyttärelle ostin samanlaisen syyskuussa ja teinikin on tyytyväinen luuriinsa ollut. Pakkasenkin on kestänyt hyvin, akkua myöten.
Nexus 6P on testien mukaan vissiin aika hyvä.
Mulla monen samsung puhelimen jälkeen honor6. Puhelin toimii sulavasti kiitos 3gigan RAMin. Vastaavalla ramilla ei tuohon hintaan muita puhelimia löytynyt kun etsin. Vaihtoehtona oli silloin myös samsung jossa oli epätarkempi näyttö ja vähemmän RAMia ja muiltakin ominaisuuksiltaan huonompi sekä se samsung olisi ollut kalliimpi joten päätin kokeilla tätä. Ja en ole katunut vielä ainakaan. Puhelimelta toivon kahden vuoden käyttöikää.
Kandee ostaa suoraan iphone. Mulla toimii tosi hyvin volvon bluetooth järjestelmässä. Muit puhelimet pykineet tosi pahasti.
Mulla on huawei p8 lite, suosittelen! Oon melko aktiivinen puhelimen käyttäjä ja jos jonkinsorttista sovellusta käytän puhelimessa, eikä oo nyt 6kk:n aikana ollu mitään moittimisen aihetta. :) pakkasella toimii normisti ja akkukin kestää koko päivän. Suojakuoret on kyl välttämättömät, puhelin on niin kevyt ja liukas että pääsee lipsahtamaan helposti.
Mulla on jo toinen Huawei. Puhe ei kuulu kunnolla toiseen päähän. Eli molemmissa mulle valitetaan, että puhe kuuluu huonpsti, kuin kuplan sisältä.
Vierailija kirjoitti:
Itelläni Huawei G700-U20
Tykkään tosi paljon :D juuri sopiva käteen ja on kestänyt yllättävän hyvin kolhuja.
Täällä myös sama! :)
Ja kuten jo sanottu, tämä puhelin kestää kolhuja kuin nokia konsanaan. Viimeksi tänään se pääsi putoamaan portaat alas, (lipesi kädestä kun syli oli täynnä vaatteita)  puolivälissä irtosi suojakuoristaan ja putosi pomppien alas asti. Kauhulla katsoin mitä jälkiä tuli; ei mitään, ei naarmun naarmua. Ainoat miinukset tässä puhelimessa on se, että kameran ääniä ei saa pois mutta muuten pidän hyvin paljon :) 
Minulla on käytössä ascend P6 malli ja voin sanoa että älkää ostako!! Toimii ensimmäiset puolitoista vuotta ja sitten se kaikki alkaa... Lagaa ja kysyy pin-koodia uudellee.. Huoh että voin olla kyllästynyt ja tiedän ,että nykyisin älypuhelimilla on ns. elinaika noin kaksi vuotta. Minä käytän nettiä yhdistettynä puhelimesta tietokoneeseen eikä siinä oikeen ollut aluksi mitään ongelmaa ,kun vasta nyt ja puhelimessa ei ole mitään mikä voisi viedä liikaa tilaa. Meinasin ostaa P7 mutta en ole varma kaikki puhelimet tuntuu samanlaisilta ja kaikissa on melkee samat ongelmatkin.
Kahdella ystävälläni Huawein puhelimet alkoivat takkuilemaan oltuaan alle vuoden käytössä. Alkoivat jumittamaan ja puhelin väitti olevansa jatkuvasti täysi vaikka tilaa oli mielinmäärin jäljellä yms. En toki tiedä mitä mallia puhelimet olivat, mutta tästä jäi hiukan negatiivinen mielikuva kyseisestä merkistä.
Toki jokaikisellä merkillä on puutteensa.
Erittäin hyvä- toimii todella hyvin . Hyvä ääni ja kaikki toiminnot ovat huippuja. Päihittää mennen tullen 800-700 - e puhelimet. Todella hyvä puhelin.
Joo ihan hirveen hyvin toimii Honor Holly, joulukuussa ostettu. Nyt muutama tunti sitten sammui eikä käynnisty enään. Punainen valo vaan palaa..
itellä on huawei g620s ja voin sanoa että sen ostaminen oli yksi suurimpia virheitä ikinä.surkea suoritus kyky.jatkuvasti valittaa että muisti täynnä ja kuoria ja kalvoja ei saa enää mistään suomesta. en suosittele huaweita.kokonaisuus on huono.hinta halpa noin 200 ja sen huomaa
Vierailija kirjoitti:
Joo ihan hirveen hyvin toimii Honor Holly, joulukuussa ostettu. Nyt muutama tunti sitten sammui eikä käynnisty enään. Punainen valo vaan palaa..
Pakko tähän sanoa, että tuo on todella halpa puhelin, vain vähän yli 100 euroa. Minä itse en odottaisi paljoa sellaiselta, minkään merkin tuon hintaiset puhelimet eivät ihmeisiin pysty. Kannattaa olla ostamatta jos tekee muuta kuin soittaa ja tekstaa....
Miehelläni on honor 6, on ollut tosi hyvä. Googletin muuten niin on gigantissa nyt vain 200e, normaalisti 250....
Kuluttaja ja yrittäjä boikotoikaa Huaweita joka käyttää tuotteittensa markkinoinnissa seksuaalirikollisia ja väkivaltarikollisia, tässä Amirkhanien tuomiolauselma törkeästä seksuaalirikoksesta
http://amirkhanmakwan.blogspot.fi
Makwan Amirkhan on maahanmuuttaja joka elää suomalaisten hyväuskoisuuden kustannuksella. Amirkhan yritti päteä aiemmin urheilun parissa mutta ylsi painiurheilussa ainoastaan aikuisten piirinmestariksi. Virallisen painiurheilun korkeimmalle miesten korokkeelle tämä turkulainen kurdi ei koskaan noussut. Oman osansa kertoo myös Amirkhanin mielenterveydelliset sekä hermostolliset ongelmat ja häiriöt joiden johdosta hän ei olisikaan koskaan menestynyt ja selviytynyt voittajaksi virallisessa ja realistisessa painiurheilussa.
Amirkhan hakikin käyttövoimakseen keltaisen lehdistön, median vääristävän voiman ja skandaalit sekä kuvitteellisen todellisuuden, vastineeksi koska ei pärjännyt realistisessa urheilussa. Polkaisten samalla paskaan koko realistisen painiurheilun imagon ja maineen, pohjamudista pitää varmasti huolen myös törkeistä seksuaalirikoksista sekä alaikäiseen sekaantumisesta tuomitun veljen maine.
Tässä tuoreita vetoja miten oikeat painijat siellä ihan oikealla molskilla ovat vieneet litran mitalla ja ihan tuoreeltaan tätä taivaan rannan maalaria. Katso aiheesta lisää tästä
Huomioitavaa että miten Sokos tai Huawei ovat lentäneet tämän menninkäisen vipuun, jokaisen kannattaakin jatkossa boikotoida edellä mainittuja luottamuspulan takia.
Amirkhanin makeilun teema on UFC. Todettakoon että kyseinen epävirallisuuttaan urheilussa korostava UFC on pelkkää viihdettä ja showta missä ostetaan voittajat ja maksetaan häviäjät.
Kansainvälinen virallinen Olympiakomitea ei edes tunnusta UFC:ta urheiluksi sen epäeettisyyden ja liikuntakasvatuksellisten epäjohdomukaisuuksien johdosta
UFC edustaakin liikunnan pimeää puolta, ostettuja ja maksettuja tuloksia, vedonlyöntejä, dopingia ja pullistelua.
Makwan Amirkhan on realistisesti urheilun mätämuna. Huono häviäjä joka ei menestynyt molskilla ja päätyi korostamaan surkeaa egoa keinotekoisilla virityksillä samalla polkaisten paskaan koko realistisen kamppailu-urheilun maineen.
Makwan Amirkhan on nyt osallisena myös pahoinpitelyjupakassa mihin liittyy myös hänen tuomittu seksuaalirikollinen veljensäkin, hän myös entinen painija.
Lue lisää täältä http://makwan-amirkhan.blogspot.fi
Täytyy kirjoittaa, että on toiminut! Pojallani on joku halpaversio (n70€) ollut vuoden. Näytön sai halki heti alkuun, mutta silti hyvin toiminut. Putoillut taskustakin monesti. Kaiken lisäksi hän hukkasi puhelimensa torstaina, ja puhelin hälyytti normaalisti vielä maanantainakin...kunnes löytyi koulun pihalta!! Se oli oikein tarttunut lumipenkkaan kiinnikin, kun vkl oli ollut lauhempaa, ja satoi ränttääkin. Ja silti vielä hälyytti ja toimi!
Samoin sammuu pakkasessa mun honor6