Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huawei puhelimet kokemuksia

Vierailija
05.01.2015 |

Onko hyvä merkki

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin en minäkään ole niitä kameran ääniä saanut pois, mutta latasin Silent camera - sovelluksen ja siinä ei ole niitä ääniä! :-)

-2

Vierailija
2/38 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Huawei G620S puhelin, muuten hyvä mutta kamera hieman kökkö. Suosittelen muuten tilaamaan heti suojakuoret tai kotelon, ittellä meni heti vaihtoon kun kerran tippu lattialle. tätä mestaa suosittelen itse http://lux-case.fi/huawei-g620s-kotelot.html

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvä merkki, toimii nopeasti. Itselläni on huawei ascend p7

Vierailija
4/38 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, siskollani on myös Huawei Ascend p7 ja on kuulemma hyvä kännykkä. Kyllä se siltä näyttääkin

Vierailija
5/38 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans Huawei Ascend p7, tykkään paljon!

Vierailija
6/38 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itelläni Huawei G700-U20
Tykkään tosi paljon :D juuri sopiva käteen ja on kestänyt yllättävän hyvin kolhuja.

Vierailija
7/38 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nyt reilun vuoden ollut käytössä ascend p6, eli yhden aikaisempi versio muista vastaajista. Oon tähän asti ollut tyytyväinen, mutta nyt siihen on tullut joku vika akkuun. Vaikka ois ollut koko yön laturissa ja näyttäis että akkua on 100%, virta putoaa alle tunnissa nollaan ja puhelin sammuu. Poikaystävä epäili että kova pakkanen aiheutti oikosulun akkuun ja se meni sököks. Huono puoli tässä onkin se, että akkua ei voi itse vaihtaa vaan pitää viedä huoltoon. Viimetalvena puhelin toimi pakkasillakin moitteettomasti, joten en usko että tää on mikään merkistä johtuva ongelma. Jos saan akkuongelman korjattua ja puhelin jatkaa sen jälkeen moitteetonta toimimista, ostan varmaankin seuraavaksi ascend p8 -puhelimen kun/jos sellainen versio tulee:). Tuohon seiskaan on jo paranneltu ne asiat jotka mua tässä kutosessa on mua ärsyttänyt, mitö nyt sitä oon vähän hiplaillut kaupassa.

Pikkuveljelläni on myös tämä sama puhelin kun mulla, ja sanoi että isompia pelejä pyörittää vähän hitaaasti. Minä kun en puhelimella pelaa, en osaa tuohon sanoa sen enenpää. Ja voi olla että uudempaan malliin tuotakin "vikaa" on jo korjailtu.

Vierailija
8/38 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi Ascend p7, tykkään paljon! Aluks tuntu kauheen isolta ja liukkaalta mut kaikkeen tottuu :) akku kestää hyvin, tosin entisessä htc:ssä kesti vähä paremmin. Miinista että kameran ääniä ei saa pois? Ainakaan en oo siinä onnistunut.

Vierailija
9/38 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Huawein uus Honor 6 puhelin ja voin kyllä suositella. Tosi hyvät kamerat (myös etukamera!) ja siinä saa otettua esim semmosen laajakuvaselfien että saa enemmänkin porukkaa kuvaan tai jos käy vaikka ulkomailla niin voi elvistellä maisemilla. En oo vielä nyt kuukauden jälkeen huomannu mitään ärsyttäviä vikoja eikä oo tiltannukkaan kertaakaan. Aikaisemmin mulla oli niiden toi P6 malli ja voin sanoo et paljon helpompi käyttää tätä uutta puhelinta. Ja akku kestää paljon paremmin, kestää kaksikin päivää jossei kokoajan oo jotain videoit kattomassa. Vähän pelottaa kun takakansikin on lasia, mutta noi lasit on vissiin jotain extra-iskunkestäviä ja laitoin siinä mukana tulleet suojakalvot molemmille puolille niin ei oo ainakaan toistaiseks naarmuuntunu tai tullu halkeemia. Eikä ollut hirveen kallis, jotain vajaa 300e oli gigantissa.

Vierailija
10/38 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on huawei ascend G620S ja pitää aika usein omituista ääntä. Jos menee esim. YouTubeen katsomaan videoita niin pätkäsee ja sit rupeaa kuulumaan ääntä ja sit jos kirjoittaa niin saattaa pätkästä.. Sama snapchatin kanssa. Kun menee katsomaan snäppejä niin pätkää ja menee hermot.. Kertokaa onko teillä ollu sellaista ja mitä pitäisi tehä :)

Vierailija
11/38 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko huawei honor 6 "pakkasraja" kun olimme ulkona n.20 asteen pakkasella niin puhelin sammui.

Ei johtunut siitä että akku olisi loppunut

Vierailija
12/38 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla honor6 eikä oo sammunut pakkasilla mutta vähän jumittaa esim kun kirjoittaa :) hyvä luuri kyllä!

Vierailija
13/38 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Honor 6 on ollut kesästä saakka, eikä mitään pahaa sanottavaa. Kunnon luuri järkihinnalla, ja nyt saa vielä halvemmalla, kun markkinoilla on jo Honor 7.

Vierailija
14/38 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikko huono suomea

Vierailija
15/38 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Honor 6 ollut syksystä asti, ja tyytyväinen olen. Itselläni ei ole sammunut edes -27 asteen pakkasessa tämä puhelin.

Vierailija
16/38 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noissa kiinan halpispuhelimissa on todella heikkolaatuiset kuoret, naarmuuntuu ja hajoaa herkästi. Huawein laturi hajosi puolen vuoden iässä, meni oikariin, poltti kotoa sulakkeen ja löi komeat lieskat pistorasiassa. Ei mennyt saunalahdella takuuseen, kun puolivuotta oli ylittynyt parilla päivällä.

Vierailija
17/38 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on Huawein uus Honor 6 puhelin ja voin kyllä suositella. Tosi hyvät kamerat (myös etukamera!) ja siinä saa otettua esim semmosen laajakuvaselfien että saa enemmänkin porukkaa kuvaan tai jos käy vaikka ulkomailla niin voi elvistellä maisemilla. En oo vielä nyt kuukauden jälkeen huomannu mitään ärsyttäviä vikoja eikä oo tiltannukkaan kertaakaan. Aikaisemmin mulla oli niiden toi P6 malli ja voin sanoo et paljon helpompi käyttää tätä uutta puhelinta. Ja akku kestää paljon paremmin, kestää kaksikin päivää jossei kokoajan oo jotain videoit kattomassa. Vähän pelottaa kun takakansikin on lasia, mutta noi lasit on vissiin jotain extra-iskunkestäviä ja laitoin siinä mukana tulleet suojakalvot molemmille puolille niin ei oo ainakaan toistaiseks naarmuuntunu tai tullu halkeemia. Eikä ollut hirveen kallis, jotain vajaa 300e oli gigantissa.

Ei oo suojalasia ne kannet, mulla tippui asfaltille honor 6 ja molemmat puolet meni rikki, etu että takalasi, lähti ihan siruina irti lasia ettei pystynyt käyttämään, pakko oli lähettää huoltoon. Tippui kädestä. Suosittelen hankkimaan suojakuoret! :)

Vierailija
18/38 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelin ostaa huawei honor 6 tai 7, pelkkää hyvää kuullut niistä :) Kutosen sais huippuhintaan (gigantissa 239e, ehdottomasti hintaluokkansa parhaita) nyt kun seiska on tullut niin kuin joku sanoikin mutta silti toi 7 houkuttelis kun se on jotenkin paljon edistyneemmän oloinen... Ainoo miinus on 5.2 tuuman näyttö mikä alkaa olla jo aika järjettömän iso mun käyttöön ku toi 5 tuumaaki tuntuu valtavalta :( itellä tällä hetkellä 3.7 tuumanen, suurin mitä on ollu oli 4.3... Kai kaikkeen silti tottuu :D

Vierailija
19/38 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vuonna 2011 ostettu Huawei. Silloin se oli kallis. Toimii vieläkin moitteettomasti. Olen tykännyt tosi paljon.

Vierailija
20/38 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huawei Honor 6 sekä Huawei X2 tabletti ovat olleet käytössä muutaman kuukauden. Molemmat huippulaitteita. Ennen ostin Appleja enlä vielä huomannut suuria puutteita niihin verrattuna. Rahaa tietty jäi Huawein jälkeen muuhunkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi