Naiset! miten teidän seksielämä on muuttunut synnytyksen jälkeen?
Kaipaisin muilta naisilta kokemuksia asiasta. Meidän esikoinen syntyi vuosi sitten ja seksielämä on muuttunut koko ajan vaan parempaan suuntaan. Seksi tuntuu paremmalta ja on vapautuneenpaa. Toki määrä on vähentynyt jonkin verran mikä on ihan normaalia kun on pieni vauva hoidettana.
Mitenkäs teillä muilla? :)
Kommentit (6)
Sitä ei ole. Musta tuli yh heti synnytyksen jälkeen, minkä jälkeen en sitten ole harrastanut seksiä. Vauva on nyt 7 kuukautta.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 10:40"]Sitä ei ole. Musta tuli yh heti synnytyksen jälkeen, minkä jälkeen en sitten ole harrastanut seksiä. Vauva on nyt 7 kuukautta.
[/quote]
Voi ei :( Voimia sinulle että jaksat pienen kanssa yksin!:)
Mies ei ole vielä suostunut seksiin. Vauva 3kk. Olen toipunut hyvin, ei repeämiä ja olen jumpannut lantiopohjan lihaksia päivittäin. Olisin ollut valmis kokeilemaan jo pari viikkoa synnytyksen jälkeen. On muka liian väsynyt eikä vauvan hoidon lomassa ehdi. Pelkää varmaan satuttavansa. Omaa kivaa sitten, ehkä se joskus suostuu... :(
Mies sai jotain traumoja synnytyksestä ja ollaan oltu kohta kaksi vuotta ilman seksiä.. Onneksi on keksitty leluja naisille..;)
Aika sama kuin ap:lla. Vanhemmiksi tuleminen on lähentänyt meitä tosi paljon, ja seksi on jotenkin vapautuneempaa. Lisäksi minä olen tiukempi kuin ennen synnytystä (tätä ihmettelen, pelkäsin tosissani raskausaikana että minusta tulee tosi väljä, en voinut ajatella että kävisi päinvastoin). Lisäksi mies tykkää tosi paljon nykyisistä isoista maitotisseistä ja suurentuneista nänneistä. Toki vauva asettaa rajoituksia, aina ei pääse sekstailemaan vaikka haluaisi.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 10:13"]Aika sama kuin ap:lla. Vanhemmiksi tuleminen on lähentänyt meitä tosi paljon, ja seksi on jotenkin vapautuneempaa. Lisäksi minä olen tiukempi kuin ennen synnytystä (tätä ihmettelen, pelkäsin tosissani raskausaikana että minusta tulee tosi väljä, en voinut ajatella että kävisi päinvastoin). Lisäksi mies tykkää tosi paljon nykyisistä isoista maitotisseistä ja suurentuneista nänneistä. Toki vauva asettaa rajoituksia, aina ei pääse sekstailemaan vaikka haluaisi.
[/quote]
Musta tuntuu myös että olisin tiukempi vaikka en ole juurikaan treenaillut lantionpohjalihaksia.. ennen synnytystä tuli kyllä treenattua päivittäin. Pelotti ajatus etten saa vauvaa työnnettyä ulos :D
-AP