Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet 4 lapsen äitistä, joka on hyvässä kunnossa?

Vierailija
05.01.2015 |

Lapset 7, 5, 2 ja 4kk, omaan todella hyvän kropan, maha palautunut, ei ylimääräisiä kiloja, lihaksia sopivasti, sellanen sopivasti timmi. Se tuntuu olevan synti. Mun mielestä siinä ei ole mitään erikoista, olen tehnyt paljon vaan töitä kroppani eteen.

Mitä mieltä muut?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen: Vau, hienoa että jaksaa pitää itsestäänkin huolta. Tosi reipas varmaan! Varmaan hyvät geenitkin!

Vierailija
2/27 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

MÄ olen kateellinen. 2 lasta ja oon hirveen näkönen enkä saa otettua itseäni niskasta kiinni, tiedän tarvitsevani elämäntapa remontin ja odotan että joku tulisi ovelta hakemaan. Oon laiska! Ja kehtaan valittaa asiasta -.-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele mitään itsekkin olen neljän äiti ja hyvässä kunnossa. Kroppa ei tosin ole täydellinen, mutta hoikkuus/timmiys/vartalon mittasuhteet on eri asia, kuin hyvä kunto.

Ja tosiaan tiedän useammankin lapsen hoikkia ja hyvä kuntoisia äitejä ja lapsettomia ylipainoisia sohvaperunoita, kuten myös laihoja huonokuntisia sohvaperunoita äideistä ja lapsettomista. Tiedänpä myös timmivaratloisia ja huonokuntoisia ihmisiä. Näillähän asioilla ei todellisuudessa ole tekemistä äitiyden kanssa. Vai millä selitätte, että miehistäkin löytyy näitä kaikkia laatuja vaikka he eivät ole raskaana jne. millä näitä kiloja ja kuntoa aina perustellaan.

Vierailija
4/27 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 10:06"]

Hienoa jos mahdollisuuksia kuntoilla ja motivaatiota siihen.

Toki tästä aloktuksesta tulee mmieleen, että onko vajausta huomiosta ja hyväksynnästä. Sen verran alleviivaava tarve kehuille tai muille tunnereaktioille tulee viestissä läpi. Oletko yksinäinen? Suorittaja?

Terv minäkin  neljän äiti kera muutaman ylikilon

[/quote]

Hassua kun heti hyökätään ja luullaan että on huomionkipeyttä. Ap:n pointti taisi olla se kun täällä AVlla lihavuus, löysyys, aikaansaamattomuus, ruuanlaittotaidottomuus (ja viitseliäisyys) sekä itsestään huolehtimattomuus on "äidillisiä hyveitä"

Minä en ymmärrä miksei tosiaan 4 lapsen äiti voi olla hyvinhoidettu, hoikka/normaalipainoinen ja elämästä nauttiva - itsekin olen vaikka ikää on jo 50+. Ei se ole perheeltä pois jos huolehtii itsestään vaikka kerran pari viikossa salilla tai jumpassa, päinvastoin! Itsestään huolehtiva äiti jaksaa huolehtia perheestäkin paremmin! Ja miehestäkin;D

Vierailija
5/27 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Itse olen suht. timmi viisikymppinen. Vain yhden ihmisen olen kuullut sanovan, että olen liian laiha. En minä edes ole laiha. Käyn salilla aika aktiivisesti, mutta tuskin edes lihaksi on muutamaa sataa grammaa enempää. Painoindeksi on n. 22.

Vierailija
6/27 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 09:40"]

Ei tuossa minustakaan mitään erikoista ole. Odotan kolmattani ja lapset 5- ja 1-vuotta. Neljä kuukautta laskettuun aikaan ja painoa tullut 4 kg. Olen 178 cm pitkä ja painan normaalisti 58kg, eli nyt 62kg. Teen edelleen mallintöitä ja ikää 35-vuotta. Miksi pidät itseäsi poikkeuksellisena?

[/quote]

Minähän kirjoitin aloituksessa, ETTÄ MINUSTA ASIASSA EI OLE MITÄÄN ERIKOISTA.

Muille tuntuu olevan. Ap 

Vierailija
7/27 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvännäköisyys ja hyvässä kunnossa oleminen on minulle aivan selkeä juttu, jaksaa arkea paremmin. Ei tulisi mieleenikään antaa itseni rupsahtaa, ja vielä syyttää siitä lapsia. Kun pidän itseni hyvännäköisenä, ajattelen siinä suuresti miestäni joka kiittää minua siitä että jaksan kaiken ohella vielä pitää itseni kauniina, siitä tulee taas itselleni hyvä mieli.

Ja lapset ei tartte hävetä minua. Näytän heille liikkumisen ja terveen ruokavalion mallin. Mulle näitä ei neuvottu lapsena, harmittaa, olin ylipainoinen, en usko että kukaan lapsi saati aikuinen nauttii ylipainoisuudesta. Ap

Vierailija
8/27 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Usein 4 + lasten äidit on hoikemmassa kunnossa kuin yhden tai kahden

Vierailija
9/27 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan normaalia olla neljän lapsen hyväkuntoinen äiti, niin miäkin olen. Mutta ei se mitään ihmeellistä ole vaatinut. Minulla vain on sellaiset geenit, että helposti palaudun; pidän liikunnasta ja minulla on mies, joka tekee osuutensa lastenhoidossa. Hyväkuntoisuus ei kuitenkaan ole maailman tärkeimpiä tavoitteita. Esimerkiksi hyvyys on. 

Vierailija
10/27 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta siinä ei ole, tai pitäisi olla, mitään erikoista, että pienten lasten äiti on hoikka ja hyvässä kunnossa. Lasten kanssa riittää niin paljon touhua, että huomaamattaan palautuu ja pysyy kunnossa, jos vähänkään jaksaa kiinnittää huomiota elämäntapoihin.

Vierailija
11/27 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa minustakaan mitään erikoista ole. Odotan kolmattani ja lapset 5- ja 1-vuotta. Neljä kuukautta laskettuun aikaan ja painoa tullut 4 kg. Olen 178 cm pitkä ja painan normaalisti 58kg, eli nyt 62kg. Teen edelleen mallintöitä ja ikää 35-vuotta. Miksi pidät itseäsi poikkeuksellisena?

Vierailija
12/27 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan kakkosta. ulkoiset avut jää toiseksi ihmisen hyvyyden kanssa. mutta toki on hyvä että on hyvä kunto, jaksaa paremmin. mäkin oon hyvässä kunnossa, viis lasta joista tuon vauvan sain näin iäkkäämpänä jo, ja hyvin jaksan. mua luullaan aina paljon nuoremmaksi, mut se on juuri geeneissä,äitinikin on erittäin nuorekas ja hyväkuntoinen. mutta todellakin hyvyys,se sisäinen kauneus ja lähimmäisrakkaus on tärkeintä :-)! . Mitä lapsi tekee timmillä äidillä joka keskittyy itsensä pitämiseentimminä jos se vie aikaa äitiydeltä. lapset rakastavat ja arvostavat meitä äitejä ihan muista kuin ulkoisista ominaisuuksista.

Vierailija
13/27 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan. Jaksaa paremmin kun on kuntoa.

Vierailija
14/27 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä ei ole ollut ilmeisesti lapsenvahdeista pulaa kun salille on päässyt.

Vierailija
15/27 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään

Vierailija
16/27 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikkuus ei aina takaa hyvää kuntoa.

Vierailija
17/27 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelle se nyt muka on synti että on kunnossa? Ihme ajattelua! Paljon paremminhan se nyt noin päin on, kuin että on paljon ylipainoa, eikä liiku mihinkään. Kun huolehtii itsestään, jaksaa lastenkin kanssa ihan paljon paremmin.

Vierailija
18/27 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, ettei osaa kirjoittaa. Äiti taipuu "äidin". Neljä kirjoitetaan kirjaimin tekstiin.

Ehkä lukemisen ja muiden henkistä sivistystä antavien harrastusten sijaan hän on huhkinut kuntosalilla maanisesti. 

Yllättävän tiheällä aikavälillä on aloittaja lapsensa saanut, kun esikoinenkin on vasta seitsenkuinen. 

Vierailija
19/27 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalia

Vierailija
20/27 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varo ap, täällä ei saa kertoa olevansa kaunis tai hoikka. Pahinta on, jos on molempia!

Ei vaan, hyvä juttu sulle, noin se pitäisikin olla. Ei tarvi olla mikään Jutta Gustafsberg, mutta sen verran katsoa mitä suuhunsa panee ja liikkuu, että paino pysyy normaalina ja on hyvässä peruskunnossa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi