Mikä on ikävintä, mitä miehesi on sanonut ulkonäöstäsi?
Onko kommentoinut ikääntymisen merkkejä? Minkä ikäinen olet?
Kommentit (58)
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 12:53"]Lihavaksi haukkunut. Tosiasiassa olinkin lihava mutta tietty kunniotus mieheen meni. Itsetuntooni tämä ei vaikuttanut.. päinvastoin aloitin laihdutuksen ja kiinteyttämisen näyttääkseni äijälle ja tulosta on tullut jo aika hyvin :)
[/quote]
Paljos pituutta ja painoa nyt?
"No ootsä naamasta ihan kaunis", sepä kiva. Naisen logiikalla voikin päätellä, että muu kroppa ei viehätä yhtä paljon.
Kauheeta. Mä joutusin laittaa ukon ulkoruokintaan jos tuollaisia asioita mille sanoisi mitä tänne on kirjoitettu. Mulle mies on sanonut 2viikkoa synnytyksen jälkeen mun mahaa taputellen että "onkos täällä vielä toinen" ja sekin jo kirpaisi ja kovaa. Tosin tuon voimin sainkin mahani kuntoon alta aika yksikön..
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 10:21"]
No itse henkilökohtaisesti en halua olla miehen kanssa joka haukkuu ulkonäköäni, siksi kommentoin mitä ex-mies sanoi: "Näytät ihan mieheltä." Se oli pahin ja jyystää vieläkin mun itsetuntoa. Mutta toisaalta se kommentoi myös Jennifer Lopezista että se näyttää ihan mieheltä...
[/quote]
Mä olen myös kuullut tuon. Leikkautin jokunen vuosi sitten ihan lyhyen tukan, ja miehen ensimmäinen kommentti oli, että jos sä olisit mies, olisit ihan komea. Tästä aiheesta vitsaili töissäkin joku, sanoi minun olevan aika hyvä Cristiano Ronaldo look-a-like. Olen oikeasti naamanmuodoltani hyvin paljon Ronaldon näköinen, eli naiseksi aika kolkon leveäleukaperäinen ja jykevätekoinen. Kasvatin sitten hiukset takaisin pitkäksi mahdollisimman nopeaan, ettei minua luulla mieheksi (kerran kun oli lyhyt tukka ja olin vapaa-ajalla rennoissa vaatteissa miehen kanssa kävelemäässä, eräs mummeli tosiaan taivasteli meitä homoparina)...
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 10:28"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 10:21"]
No itse henkilökohtaisesti en halua olla miehen kanssa joka haukkuu ulkonäköäni, siksi kommentoin mitä ex-mies sanoi: "Näytät ihan mieheltä." Se oli pahin ja jyystää vieläkin mun itsetuntoa. Mutta toisaalta se kommentoi myös Jennifer Lopezista että se näyttää ihan mieheltä...
[/quote]
Mä olen myös kuullut tuon. Leikkautin jokunen vuosi sitten ihan lyhyen tukan, ja miehen ensimmäinen kommentti oli, että jos sä olisit mies, olisit ihan komea. Tästä aiheesta vitsaili töissäkin joku, sanoi minun olevan aika hyvä Cristiano Ronaldo look-a-like. Olen oikeasti naamanmuodoltani hyvin paljon Ronaldon näköinen, eli naiseksi aika kolkon leveäleukaperäinen ja jykevätekoinen. Kasvatin sitten hiukset takaisin pitkäksi mahdollisimman nopeaan, ettei minua luulla mieheksi (kerran kun oli lyhyt tukka ja olin vapaa-ajalla rennoissa vaatteissa miehen kanssa kävelemäässä, eräs mummeli tosiaan taivasteli meitä homoparina)...
[/quote]
Mulla on yli puoleen selkään pitkät hiukset ja pukeudun aina mekkoihin ja hameisiin, meikkaan yms. Kaikki tutut sanoo että oon naisellisuuden perikuva. Ilmeisesti naama sitten mulla miehekäs? :(
15
Mun nykyinen ei ole sanonut mitään pahasti, kehuu vain. Mutta eksä sitten totesi seurustelumme alussa (olin juuri laihduttanut 15 kiloa eikä hän sitä tiennyt) että voisin tehdä perseelleni jotain. Tuo satutti, olin tyytyväinen vartalooni ennen tuota kommenttia mutta sen jälkeen takapuolestani on tullut minulle pakkomielle vaikka tuosta on jo 6v aikaa.. Eh olen vain yliherkkä tai jotain, mutta pahalta tuntui.
"Ei se ruoka maailmasta lopu, voisit ehkä vähän rajoittaa..." Näin mulle kommentoi mies kun olin 9.kuulla raskaana, painoa tullut 8kg ja olin normaalipainoinen. Ottaen huomioon että painoin siinä vaiheessa lähes 10kg vähemmän kuin mitä olin painanut suhteemme alkuaikoina, niin en oikein osannut päättää miten tulkita miehen kommenttia.
Entinen kundikaveri sanoi etten ole laisinkaan balettitanssijan näköinen ja hän ei voi sen vuoksi sietää ulkonäköäni. Totesin ettei olekaan pakko sietää ja asia selviää lähtemällä eri suuntiin. Häpeissään kirjoitti kuitenkin kuukauden päästä ja kehui ruoanlaittotaitojani. Voi vide mikä pelle!
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 10:41"]"Ihanan pehmeä maha" :D
[/quote]
Mitä pahaa tuossa? Suloinen kehu, tykkää sinun mahasta.
Mistä te haalitte noita typeriä miehiänne ??
Viimeeksi eilen mieheni sanoi "että vitsi miten olet kaunis...yhä vaan ", ja viikottain sanoo jotain kaunista mulle.
Ihana lämmin rakastava mies mulla ! Kolme raskautta, vähän liika kiloja ja ikääkin yli neljäkymmentä reippaasti ja naimisissakin parikymmentä vuotta.
Onkos noi teidän miehet ihan oikeesti ansainneet teidät ??
Ei se ole mies eikä mikään jos menee ulkonäköä haukkumaan! Jos oma erehtyis jotain tuollaista töksäyttää nii saisi kyllä mustan silmän sen jälkeen!
Mun mies sanoi kerran riidan päätteeksi "sä et enää viehätä mua". Kolmenkin vuoden jälkeen se sattuu, vaikka mies on pahoitellut ja hyvitellyt.
Hänen kommenti. Rupsahdetaan yhdessä rakkaani.
Mulle on ok, jos mies on esim. huomauttanut painon noususta. Jos ei itse huomaa, niin kiva jos toinen sanoo, edellyttäen että tsemppaa myös liikkumaan. Sellaiset miehen ulkonäköön liittyvät kommentit, joille en käytännössä voi mitään loukkaavat. Esim. sun polvet on vähän kummat, miks sun leuka on tollanen jne. :) Ei tulis mieleenkään sanoa toiselle vastaavaa. Mikä hitto noita miehiä vaivaa kun arvostelevat??
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 11:21"]
Hänen kommenti. Rupsahdetaan yhdessä rakkaani.
[/quote]
Toihan on kauniisti sanottu. :)
Lihavaksi haukkunut. Tosiasiassa olinkin lihava mutta tietty kunniotus mieheen meni. Itsetuntooni tämä ei vaikuttanut.. päinvastoin aloitin laihdutuksen ja kiinteyttämisen näyttääkseni äijälle ja tulosta on tullut jo aika hyvin :)