Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

suomalaisten silmien väri

Vierailija
05.01.2015 |

Mikä on yleisin? Mikä harvinaisin? Niin usein näkee sinisilmäisiä ja ruskeasilmäisiä. Harvemmin kuitenkaan vihreitä silmiä. Mielestäni vihreät on niin kauniit. Makuasioitahan nämä.

Kommentit (115)

Vierailija
1/115 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vähän vaaleamman vihreät joissa on tummemman vihreät renkulat ympärillä. Eikös punatukkasilla ole usein vihreät? Tai ainaki mun kohalla pitää paikkansa.

Vierailija
2/115 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 12:48"]

Olen kuullut, että vihreäsilmäisiä olisi vain 2% maailman väestöstä, mutta kuulostaa aika uskomattomalta. Itselläni on vihreät silmät, joissa on kellertävä rengas iiriksen vieressä ja turkoosi rengas ympärillä. Aika omituisen väriset.

[/quote]

Mulla samanlaiset. Siniset silmät ovat minusta kauneimmat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/115 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
4/115 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 12:48"]Olen kuullut, että vihreäsilmäisiä olisi vain 2% maailman väestöstä, mutta kuulostaa aika uskomattomalta. Itselläni on vihreät silmät, joissa on kellertävä rengas iiriksen vieressä ja turkoosi rengas ympärillä. Aika omituisen väriset.
[/quote]

No eihän se ole uskomatonta. Maailmassa on ihmisiä reilu seitsemän miljardia, ja niistä yli puolella on ruskeat silmät. Suomalaisten tai englantilaisten tai muiden, joilla voi olla vihreät silmät, osuus koko maailman väestöstä on hyvin pieni. Jännät silmät sulla :)

Vierailija
5/115 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 12:51"]Miesystävällä on vihreät/glasz -silmät, itelläni on tummanharmaa "rengas" ja sisempi osa iiriksestä vaaleanharmaata ja tummansinistä. Ihan kivat kun ei joka päivä tuu vastaan samanlaisia.
[/quote]

Oi kiitos! Vihdoinkin löysin termin noille silmille! Munkin miehellä on glasz-silmät. Ne on todella kauniit, ja kun yritän kuvailla niitä ystävilleni, kukaan ei tajua, mitä tarkoitan. Nyt voi vain googlettaa glasz eyes ja näyttää :)

Vierailija
6/115 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko olemassa sinisilmäisiä, vaaleahiuksisa ja pienirintaisia sinkkuja naisia Suomessa? <3

Vierailija
7/115 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 12:59"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 12:51"]Miesystävällä on vihreät/glasz -silmät, itelläni on tummanharmaa "rengas" ja sisempi osa iiriksestä vaaleanharmaata ja tummansinistä. Ihan kivat kun ei joka päivä tuu vastaan samanlaisia.
[/quote]

Oi kiitos! Vihdoinkin löysin termin noille silmille! Munkin miehellä on glasz-silmät. Ne on todella kauniit, ja kun yritän kuvailla niitä ystävilleni, kukaan ei tajua, mitä tarkoitan. Nyt voi vain googlettaa glasz eyes ja näyttää :)
[/quote]

Tai sitte näytät sen miehen! Etkä pelkkiä silmiä...

Vierailija
8/115 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 13:00"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 12:59"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 12:51"]Miesystävällä on vihreät/glasz -silmät, itelläni on tummanharmaa "rengas" ja sisempi osa iiriksestä vaaleanharmaata ja tummansinistä. Ihan kivat kun ei joka päivä tuu vastaan samanlaisia.
[/quote]

[/quote]

Tai sitte näytät sen miehen! Etkä pelkkiä silmiä...
[/quote]

Hih! En ihan vielä :)

Vierailija
9/115 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 04:08"]

Harvinaisimmat lienevät tummansiniset.

[/quote]

Oletko nähnyt tummansiniset silmät jollakin? 

Itse tiedän joitakin, joilla on kirkkaansiniset silmät. Kaunis väri, todella.

Vierailija
10/115 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo pariin otteeseen tällä palstalla mainittu leikkaus jolla ruskeat silmät saa sinisiksi; milloin tuo tulee Suomeen? Tai Viroon? Koska muistelen että kun tuosta leikkauksesta uutisoitiin pari vuotta takaperin IS:n nettisivuilla, niin luki: "Mikäli kaikki sujuu suunnitellusti, on siniset silmät mahdollista käydä hankkimassa Suomenlahden toiselta puolelta jo puolentoista vuoden kuluttua, noin 3500 euron parihintaan." - Ja siis tuo artikkeli oli vuodelta 2011, eli jo kesällä 2013 olisi pitänyt tuollainen leikkaus olla mahdollista Virossa! Mutta kun googlaan Viro ja kauneusleikkaukset, niin eipä löydy!! -.- Voi ärsytys...

Vierailija
11/115 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 13:15"]Tuo pariin otteeseen tällä palstalla mainittu leikkaus jolla ruskeat silmät saa sinisiksi; milloin tuo tulee Suomeen? Tai Viroon? Koska muistelen että kun tuosta leikkauksesta uutisoitiin pari vuotta takaperin IS:n nettisivuilla, niin luki: "Mikäli kaikki sujuu suunnitellusti, on siniset silmät mahdollista käydä hankkimassa Suomenlahden toiselta puolelta jo puolentoista vuoden kuluttua, noin 3500 euron parihintaan." - Ja siis tuo artikkeli oli vuodelta 2011, eli jo kesällä 2013 olisi pitänyt tuollainen leikkaus olla mahdollista Virossa! Mutta kun googlaan Viro ja kauneusleikkaukset, niin eipä löydy!! -.- Voi ärsytys...
[/quote]

Laita vaan värilliset piilolinssit. Tulee halvemmaksikki!

Vierailija
12/115 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on selkeän vihreät. Miehellä kans. Ja molemmilla kissoilla :D

Vierailija
13/115 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 12:51"]

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 12:48"]

Olen kuullut, että vihreäsilmäisiä olisi vain 2% maailman väestöstä, mutta kuulostaa aika uskomattomalta. Itselläni on vihreät silmät, joissa on kellertävä rengas iiriksen vieressä ja turkoosi rengas ympärillä. Aika omituisen väriset.

[/quote]

Mulla samanlaiset. Siniset silmät ovat minusta kauneimmat.

[/quote]

Onkos nämä sitten ne ihmeelliset glasz-silmät? Olen siis tuo joka kommentoi että samanlaiset on. 

Vierailija
14/115 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi suomalainen aina vähättelee itseään: "maantienharmaa tukka ja värittömät silmät, niin suomalaista!" Olkaa ylpeitä ulkonäöstänne. Korostakaa värejänne sopivilla vaatteilla/meikillä. Jos pukeutuu vaan mustaan niin helposti koko olemus on ankea. Suomalaisten värit ovat haluttua tavaraa maailmassa.

Vierailija
15/115 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sininen varmaan se yleisin ruskean rinnalla. Harmaitakin näkynyt jonkun verran. Itsellä ihan vihreät.

Vierailija
16/115 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kolean jäänharmaat silmät ja ne yhdistettynä kalpeaan ihoon ja vaalean maantienvärisiin, suoriin hiuksiin saa minut näyttämään aika värittömältä

Vierailija
17/115 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on oliivinvihreät silmät ja ihoni on todella tummat samoin kun hiukset. Vanhemmillani ja siskolla sekä koko suvulla ruskeat silmät. Ainoastaan mummulla oli vihreät, ilmeisesti sieltä pompannut minulle.
Olen kyllä aina halunnut ruskeat silmät :)

Vierailija
18/115 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Elizabeth Taylorin silmät oli kauniit, sellaiset aika harvinaisen orvokinsinivioletit. Ne näytti hyvältä hyvin vaaleaa ihoa ja tummaa hiusväriä vasten.

Vierailija
19/115 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskeat silmät on kauniit vain eläimillä, sanoo ruskeasilmäinen kaverini joka kyllästynyt siihen kun kaikki juntit kysyy häneltä ensimmäisenä että ootko jotain sukua mustalaisille!

Hän on sanonut menevänsä siihen silmien laserleikkaukseen jotta saisi vaaleammat silmät. Sitä taitaa saada UKssa ainakin.

Vierailija
20/115 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en osaa ihan tarkkaan päättää, onko mulla siniset, harmaat vai harmaanvihreät.

Tänne pitäs tehdä ketju, mihin voi postata kuvan silmästä (ilman meikkiä, ettei vastavärit korosta mitään tms.) ja sit ihmiset vois kertoa, et mikä on silmän väri heidän mielestään.

Olen huomannut, että tosi monet sanoo itsellään olevan siniset silmät, vaikka kyllä suomalaisten silmät pääsääntöisesti on enempi siniharmaat..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi