Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miehet, onko naisen pituudella oikeasti väliä?

Vierailija
05.01.2015 |

Olen lukenut mm. täältä kuinka varsinkin pitkät miehet ovat kiinnostuneita vain lyhyistä, noin 150-165 cm pitkistä naisista ja olen myös monesti kuullut että pitkiä naisia pidetään epänaisellisina tai uhkaavina. Olen myös itse huomannut kuinka lyhyillä kavereillani on enemmän vientiä kuin minulla (178 cm) vaikka minua on kehutaankin kauniiksi. Onko sillä muka oikeasti väliä minkä pituinen nainen on jos hän on muuten sievä? Haluavatko useimmat miehet itseään lyhyemmän naisen?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 03:07"]

Olen lukenut mm. täältä kuinka varsinkin pitkät miehet ovat kiinnostuneita vain lyhyistä, noin 150-165 cm pitkistä naisista ja olen myös monesti kuullut että pitkiä naisia pidetään epänaisellisina tai uhkaavina. Olen myös itse huomannut kuinka lyhyillä kavereillani on enemmän vientiä kuin minulla (178 cm) vaikka minua on kehutaankin kauniiksi. Onko sillä muka oikeasti väliä minkä pituinen nainen on jos hän on muuten sievä? Haluavatko useimmat miehet itseään lyhyemmän naisen?

[/quote]Jos nainen tekee aloitteen ja hoitaa viettelemisen ja hurmaamisen, niin naisen pituudella ei ole mitään väliä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi