Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaksivuotiaalla iPhone

Vierailija
05.01.2015 |

Tyhmää että joillakin taaperoilla näkyy iPhoneja tassuissa. Siis toki voi olla vanhemman puhelin eikä oma mutta en ainakaan omaa puhelinta antaisi senikåisen käsiin, saati sitten ostaisi sille omaa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 1v ipad. Sai sen pukilta.

Vierailija
2/9 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu en minäkään. Ystävälläni meni iPhone 5 just huoltoo kun 1v "halus vaan maistella sitä, ei se voi tietää että puhelin menee siitä rikki". Että näin. Lapsille lasten lelut jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäys: näin muuten yks päivä kirjaston lastenosastolla äidin ja pikkupojan älypuhelimet kädessä. Siellä vain istuivat nojatuolissa eikä äidille tullut mieleen vaikkapa luke pikkuiselle : /

Vierailija
4/9 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 1-vuotias osaa käyttää iPhonea ihan näppärästi, saa sormella liu'utettua näytön lukituksen auki ja usein pyytää jonkun appsin laitettavaksi päälle. Ymmärtää, että puhelin ei kuitenkaan ole mikään hänen lelunsa, joten sitä ei laiteta suuhun tai heitellä.

Vierailija
5/9 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapset on saaneet rajoitetusti pelata n. 1-2v lähtien. Korjaamolle puhelin on mennyt silti vain minun käsistä (pudonnut). Lapset on olleet huolellisia, kun ovat oppineet. Silti iphone on minun ja ei lasten.

Vierailija
6/9 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 1v liiskaa ötököitä iphonella.

Vierailija
7/9 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapsi ei saa leikkiä leekoilla vai mitä ne nyt on. Kamalia, värikkäitä muovipalikoita. Ainoastaan käpylehmät tarjoavat tasapainoisen kehityksen.

Vierailija
8/9 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän mukavaa. Olen kyllä tietoinen vuosiluvusta, en tarkoita sitä. Vaan vanhempia jotka ostavat taaperolle älypuhelimen älyllisten leikkien toivossa. :b
-AP

Vierailija
9/9 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä  8v. ei edes tiedä, mikä on iPhone, tabletti tms. saati että osaisi käyttää moista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi