Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten valkokuvissa näyttää niin paksulta läskilta?

Vierailija
12.08.2008 |

olen 164cm ja 60 kg mutta olen tosi plösön näköinen kuvissa, inhoan

sydämenipohjasta valokuvauissa poseerausta. Löytyykö muita samanlaisia vai olenko ainoa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljonko 'litistää'

me onnistuttiin ostamaan digikamera, jossa kokovartalokuvat ihan jees mutta naamakuvat järkkyjä - ei sovi lähikuviin

Vierailija
2/7 |
12.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 160 cm pitkä ja jos painan yli 55 kg, niin näytän ihan livenäkin plösöltä. Ihme geenit. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

; )

Vierailija
4/7 |
12.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

työpaikan PEILISSÄ! en tiiä oonko oikeesti läsähtänyt, vai voiko työpaikan peili jotenkin vääristää? Tuskin se kuiteskaan mikään lasten hupitalon peilin kaltainen on, joten josko alkais laihduttamaan... :(

Vierailija
5/7 |
12.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

työpaikan PEILISSÄ! en tiiä oonko oikeesti läsähtänyt, vai voiko työpaikan peili jotenkin vääristää? Tuskin se kuiteskaan mikään lasten hupitalon peilin kaltainen on, joten josko alkais laihduttamaan... :(

Vierailija
6/7 |
12.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituutta 160 ja painoa 53. Peilissä näytän mielestäni ihan ok:lta mutta valokuvissa olen plösö täti =(

Vierailija
7/7 |
12.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa saada kauniin kuvan on kuvaajan fiksua mennä esim. polviasentoon, että ei ota kuvaa liian yläviistosta. Näin ihminen näyttää normaalilta, eikä lyhemmältä ja leveämmältä. Jos peili on kiinnitetty yläreunasta kauemmas seinästä lopputulos on lyhentävä. Jos taas yläreuna on lähempänä seinää peili hoikistaa. Osa liikkeistä käyttää tätä hoikentavaa kiinnitystä.

Myös tasajalin seisoessa voi näyttää leveämmältä. Kokeile laittaa paino toisella jalalle ja vie polvea toisen jalan eteen... hokentaa reisiä. ;-D

Kukapa ei haluaisi kauniita kuvia olipa sitten minkä näköinen tahansa peilissä, livenä tai kuvissa. ;-D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan