Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lentoemännillä on pakkomielle iskeä lentokapteeni?

Vierailija
04.01.2015 |

Olen kovasti ihmetellyt tätä valitsevaa trendiä.Jopa ystäväpiirissäni on lentoemäntiä, joiden tarkoitus on iskeä lentokapteeni itselleen. Mikä tämä juttu oikein on? Ymmärrän kyllä, että usein työpaikkaromansseja tulee työpaikoilla, mutta pakkomielettä en ymmärrä.

Ei kai ne edes niin paljoa edes tienaa, vai tienaavatko? Vai mikä juttu tämä on?!

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tienaa ne...

Vierailija
2/64 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eiköhän tuo normaalia työpaikalla kuin työpaikalla. Saada itseään paremmintienaava kumppani?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan se lentäjän uniformu ja vastuu kiihottaa lentoemäntiä

Vierailija
4/64 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan ne komeita uniformussaan <3

Vierailija
5/64 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin hoitajat ja lääkärit.

Vierailija
6/64 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai niitä lääkäri sairaanhoitaja pareja oikeasti ole paljoa, paitsi harlekiini kirjoissa ;)

Vierailija
7/64 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 23:10"]Ei kai niitä lääkäri sairaanhoitaja pareja oikeasti ole paljoa, paitsi harlekiini kirjoissa ;)
[/quote]
Minä tunnen muutaman. Sensijaan luulisin että lentoemäntä ja -kapteeni on samanlainen juttu, että moni haaveilee, harva saavuttaa ja sitä pidetään vain urbaanina legendana.

Vierailija
8/64 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentokapteenien palkat ovat helposti 10 000 €/kk ja paljon enemmän. Maailmalla seikkailu on tietysti yhdessä mukavaa, mutta en minä nyt sitä kaikkien lentoemäntien kohdalla pakkomielteeksi sanoisi. Kokemusta on:)

t. 20v. lentänyt ex-emo

Vierailija
9/64 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentäjä uniformussa on komea. Lääkäri takissaan, no jaa. Ehkä siksi.

Vierailija
10/64 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin lentäjä kuin esim lääkäri tai poliisi...

Vierailija
11/64 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluavat vahtia miestään työpaikalla.

Vierailija
12/64 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi vahtia, kun miehistöt vaihtuvat miltei joka lennolla, harvoin pariskunnat samalla lennolla:)

Vierailija
13/64 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän lentokapteenien tuliaiset on tunnetusti hyviä. LV, kosmetiikka yms. Niin oisko siinä? Ja liksa tietty!

Vierailija
14/64 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on lentoementä piireissä sulka hattuun, kuka saa napattua sen kapteenin itselleen.

Käytös muuttuu heti koppavaksi sen jälkeen.

Vierailija
15/64 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole ainakaan mikään pakkomielle!

Terkuin lentoemo ja lääkärin vaimo ;)

Vierailija
16/64 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne tienaa... Ja paljon.... Panisin!

Vierailija
17/64 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentoemäntä on yksinkertainen työläisammatti, kun taas lentäjä on asiantuntija-ammatti. Tottakai lentoemännille lentäjä on jotain uskomattoman fantastisen hienoa. Lentäjien palkat halpisyhtiöissä ovat muuten aika peanuts, perämiehen peruspalkka saattaa olla vain paritonnia. Finnairin kapteenit tienaavat kyllä vielä, vaikka kyllä hekin ratsastavat menneidenaikojen glamourilla. Lentäjäkoulutus ei sentään ole akateeminen.

Vierailija
18/64 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle nuoret lentoemännät flirttailivat viime kesänä, kun olin vähän paremmin pukeutunut kaupunkilomalle ja matkustin bisneksessä. Upgreidauksen olin tehnyt vanhoilla lentopisteillä (tarvittiin vain 5000 Finnair pluspistettä). Todellisuudessa olen työtön, persaukinen masennuspotilas vailla loppututkintoa. Oli kyllä kivaa syödä hyvin ja juoda shampanjaa ennen loman alkua, pääsi tunnelmaan.

Ilmeisesti raha, tai tässä tapauksessa illuusio rahasta, vetosi lentoemäntien. Olen kolmekymppinen mies, täysin tavallisen ja tylsän oloinen.

Vierailija
19/64 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko samalla tavalla myös risteilyemäntä + laivan kapteeni - pareja?

Vierailija
20/64 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkomielle, siis ihan oikeastiko pakkomielle? :D Ap, juttele niiden kaveripiirisi lentoemäntien kanssa ja kysy niiltä.

Mä luulen että se "pakkomielle" liittyy enemmänkin hankaliin työaikoihin, joka eristää muista ihmisistä. Kts. esim näyttelijöitä, jotka ovat töissä kun muut ovat vapaalla. He eivät juurikaan tapaa muita, joten he rakastuvat toisiinsa.

Ja mitä muuten tienaamisella on tekemistä rakkauden kanssa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä