Mitä "epätoivoista" olet tehnyt saadaksesi vauvan nukahtamaan?
Ajeluttanut autossa keskellä yötä? Työnnellyt vaunuja siällä? Nukuttanut yöllä pihalla?
Kommentit (46)
Mies nukkuu nykyään sohvalla, vauva sängyssä vieressäni...
Joskus kun lapsi oli parivuotias, välillä ei meinannut millään suostua päiväunille, vaikka oli niiden tarpeessa. Köytin kantoliinaan kiinni ja hytkytin kunnolla teknomusiikin tahdissa. Yleensä puolessa tunnissa nukahti siihen ja sain kipattua sänkyyn. Kuuma siinä tuli, mutta toisaalta se oli itsellekin helpompi, kun tiesi että tämä toimii.
Mä kävin vauvan kanssa iltalenkillä vielä klo 23 aikoihin. Myöhemmin olen ajatellut että taisi olla liian myöhäinen aika työnnellä vaunuja kun ties mitä hulluja ois voinut tulla vastaan. Kotona piti olla koko ajan tississä kiinni.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 23:54"]Opettelin pomputtamaan sitteriä tajuttomana. Nukuin itse ja hytkytin sitteriä samalla oikealla kädellä nukkuen puoliksi ulkona sängystäni. Tämä siis yhdellä viikon kyläreissulla.
[/quote]
Mä opettelin saman kehdolla sisarentyttöni kanssa. Jalka siinä kehdon jalalla ja aina painoin sen alas varpailla ja torkuin sängyn laidalla.
Nukahti imurin ääneen. Vauva oli usein vaunuissa sisällä ja mä imuroin keskellä yötä jotta nukahtais. Kai se oli se tasainen hurina. Nyt reilu 2v ja tykkää nukkua tuulettimen kanssa. No, mikäs siinä. Mut meillä ei oo ollut ikinä niin siistiä ku pikkuvauva-aikana :D