Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seksikumppanien määrä hävettää

Vierailija
04.01.2015 |

Aloitin seksin jo 15-vuotiaana ja koulukiusattuna mulla oli todella huono itsetunto, mitä pönkitin miesten huomiolla. Nyt olen 21 ja suoraan sanottuna oksetan itseäni. Olin parisuhteessa saman miehen kanssa pari vuotta ja nyt ollut 8 kuukautta ilman seksiä, mutta mua inhottaa ja hävettää kuinka monen miehen kanssa olen harrastanut seksiä aiemmin. En varmasti saa miestä enää ikinä, enkä ansaitsekaan. Onko muita samassa tilanteessa?

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei hävetä mutta kaduttaa koska seksi useamman eri miehen kanssa oli varmasti yksi iso syy siihen että sairastuin kohdunkaulan syövän esiasteeseen. ..Onneksi paranin.

Vierailija
2/50 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No montako niitä sitten on ollut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 22:19"]No montako niitä sitten on ollut?
[/quote]
21
Ap

Vierailija
4/50 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun tulevan miehen tarvi sun jakorasia-ajoista tietöö.

Vierailija
5/50 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä tarvitsisi hävettää? En oo koskaan ymmärtänyt tätä. Jos ihmiset nauttii elämästään satuttamatta muita ja pitämällä huolta ehkäisystä, ketä kiinnostaa? -N20 (jolla on elämänsä ensimmäinen seksikumppani mutta ihan sama vaikka olisi yhdeksäs)

Vierailija
6/50 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli! Tuo on ihan normaali määrä.

Vierailija
7/50 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen harrastanut seksiä elämässäni 7,5 vuotta ja miehiä viimeisten laskujen mukaan 61. Ei ällötä yhtään päinvastoin. Kolmen kanssa seurusteltu vakavasti ja pidän parisuhteessa olemisesta kovastikin. Irtosuhteet hauskaa vipinää viikonloppuihin!

Vierailija
8/50 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jotain niin minä oon 19 ja mulla on ollut 18 kumppania.. Olin 13kun aloitin seksin harrastamisen. Mutta nyt olen reilun vuoden ollut ihanassa parisuhteessa ja luulen että noidta ajoista olen päässyt eroon.

Vierailija
9/50 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kuin etsit miehen, jolla on ollut sama määrä kumppaneita kuin sinulla. Helppoa.

Vierailija
10/50 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko nyt ihan tosissasi, ap? Jos olet, niin kamoon hei. Seksiä saa harrastaa, ei mitään syytä hävetä. Naisvihaajat ei siitä tykkää, että nainen ottaa mitä haluaa, mutta se on niiden ongelma. Sulla on kaikki kortit kädessäsi, anna palaa!

Vierailija
11/50 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon mies 21v ja mulla on ollu 0 kumppania. Omaanlainen häpeä sekin. En tosin häpeä.

Vierailija
12/50 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 22:25"]en kuin etsit miehen, jolla on ollut sama määrä kumppaneita kuin sinulla. Helppoa.
[/quote]
Ex-miehelläni on ollut satoja kumppaneita ja haukkui mua huoraksi mun määrän takia. Sanoi ettei oo tavannut vielä ketään jolla on noin paljon. Että en saa miestä enää ikinä, koska oon jakorasia. Eniten sattuu että luulin voivani uskoutua asiasta miehelle ja se käytti mun luottamusta törkeesti hyväkseen.
Ap

Vierailija
13/50 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 22:28"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 22:25"]en kuin etsit miehen, jolla on ollut sama määrä kumppaneita kuin sinulla. Helppoa.
[/quote]
Ex-miehelläni on ollut satoja kumppaneita ja haukkui mua huoraksi mun määrän takia. Sanoi ettei oo tavannut vielä ketään jolla on noin paljon. Että en saa miestä enää ikinä, koska oon jakorasia. Eniten sattuu että luulin voivani uskoutua asiasta miehelle ja se käytti mun luottamusta törkeesti hyväkseen.
Ap
[/quote]
onnentyttö, että on ex!

Vierailija
14/50 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normimäärä nykylikoille! Jos ikäiselläsi pojalla olis vaikka 50 "kaatoa" niin sehän vaan elvistelis sillä... :/

Vierailija
15/50 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä kertomatta sellaiset tapaukset, joista et voi jäädä kiinni. Esim. turhaan kerrot festareiden telttapanosta, jos se oli sen yhden kerran, etkä voi mitenkään "jäädä siitä kiinni"?  Ei kannata olla liian rehellinen. Mitä se sun historiasi muille kuuluu?  Ainakin itse tiedä, mistä pidät ja mistä et, etkä varmasti hypi vieraissa munissa parisuhteessa ollessasi.

Vierailija
16/50 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jos jatkat tuolla tiellä niin sitten sinulle tulee muitakin ongelmia. Kannattaisko hoitaa se itseluottamus ensin kuntoon, et näytä vieläkään olevan kunnossa.

Vierailija
17/50 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo on loukkaavaa niitä miehiä kohtaan jotka ovat harrastaneet ap:n kanssa seksiä että hän pitää itseään likaisena sen vuoksi. Nuo miehet ajattelivat varmasti että heissä on jotain erityistä koska ap päästi heidät sänkyynsä.

Vierailija
18/50 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 22:34"]Jätä kertomatta sellaiset tapaukset, joista et voi jäädä kiinni. Esim. turhaan kerrot festareiden telttapanosta, jos se oli sen yhden kerran, etkä voi mitenkään "jäädä siitä kiinni"?  Ei kannata olla liian rehellinen. Mitä se sun historiasi muille kuuluu?  Ainakin itse tiedä, mistä pidät ja mistä et, etkä varmasti hypi vieraissa munissa parisuhteessa ollessasi.
[/quote]
Mulla ei oo ollut yhtään "yhden yön panoa", kaikki on ollut poikaystäväehdokkaita, mikä tekeekin tilanteesta vielä surullisemman!
Ap

Vierailija
19/50 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menneisyys on menneisyys, mutta ei tämä hetki. Se että päädyit etsimään itsetuntoasi tuolla tavalla ei ole sinun vikaisi. Ei mitään syytä hävetä. Sinulla ei ollut ketään ohjaamassa ja antamassa neuvoa. Älä kuitenkaan anna muiden päättää itsetunnostasi tai arvostasi niin kuin ex-miehesi. Menneisyyden arvet voi kyllä kantaa kunnialla. Et ollut huora yms, koska et harrastanut seksiä itse seksin takia. Pidä se mielessäsi.

Vierailija
20/50 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jakorasia